Üniversiteye giriş sınavı da mı değişiyor? Erdoğan'dan flaş sözler

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan TEOG sınavının ardından üniversiteye giriş sınavında da değişiklik yapılabileceğinin sinyalini verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Üniversiteye giriş sınavı da mı değişiyor? Erdoğan'dan flaş sözler haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Ali Eker 20 Eylül 2017 16:37 Ah be cumhurbaşkanım...Çok geç bile kaldınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Eylül 2017 12:06 Artık bu ülkede YANDAŞ olmayana, BİAT etmeyene eğitim hakkı da yaşama hakkı da yok.

    CEVAP YAZ 3 10
  • misafir 20 Eylül 2017 11:37 Ne kadar kolay ben yaptım oldu. Tek adamlık işte budur. gerisini siz düşünün.

    CEVAP YAZ 1 11
  • vatandaş 20 Eylül 2017 11:26 Bizde her şey göstermelik! Herkes günü kurtarma derdinde!Her ilde üniversite olması hiç önemli değil!Üniversiteye kimler ne için gidiyor amaç nedir bunun sorgulanması gerekir!Lisans mezunu yaşı otuzu bulmuş fakat işsiz binlerce insanımız var!Bu eğitimdeki yanlış politikalar yüzündendir.

    CEVAP YAZ 3 6
  • okan 20 Eylül 2017 11:12 reis bu ya. tövbe haşa kendi aleminde ol deyince olduran kaybol deyince kaybeden reis bu.o ne derse o. reisim çok yaşa

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 20 Eylül 2017 10:29 lütfen !!!! bilim insanları eğitimi baltalayan cahillere hemen dur desin !!! böyle giderse yeni nesil hani birileri demişti; cahilleri yönetmek daha kolay diye ...işte cahil nesil aynen arakanlılar gibi olacak ve bunu isteyenler aynen koltuk ve baskıcı zorbalardır.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Abidin 20 Eylül 2017 10:21 Ahmet Emr Kabilenin reisi Ülkenin reisi adı üstünde reisicumhur. O söylesin diye seçiyoruz. O söylüyorki biz seçiyoruz. Bu ülkeye CUMHURİYET rejimini siz getirdiniz. Hazımsızlığınız neden? Diktatörlüğü özlüyorsunuz değilmi Sizi gidi 90 yıllık fosiller sizi.

    CEVAP YAZ 11 1
  • ANNE-BABA ve VELİLER 20 Eylül 2017 09:58 Eğitim, eğitimcilerin vereceği karar olamayacak. Çünkü işin PEDAGOJİ boyutu göz ardı ediliyor. İşte Başkanlık kararları uygulamaya başladı. Anne-Baba ve Veliler olarak çocuklarımıza gelecek planı yapmayalım.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 20 Eylül 2017 09:50 Avrupalı olmak istersinizhep ya özentiniz'de çoktur Avrupa'ya .Avrupa'da sınav yok

    CEVAP YAZ 0 3
  • yakındır 20 Eylül 2017 09:49 Guneyinde Barzani Kurdistani kurarken ve bu ulkenin yarisinda hak iddia ederken neden tek derdiniz teog ve universiteye giris sinavi? Mantiken bir ulkenin kendisi icin tehdit olusturacak bir hamleye karsi onlem almasi gerekirken bu ulkenin parlak genclerinin hayatlarini karartmak icin neden bu kadar caba, hani onlarin deyimiyle gavur gelse memleketi isgal etse ancak bu kadar zarar verebilir.

    CEVAP YAZ 1 11
  • bu nedir 20 Eylül 2017 09:47 "Üniversite sınavlarında stres yapıyordunuz, yarış atına dönüyordunuz... artık bitiyor" türünden hamasetlerle dallandırılıp budaklandırılması kuvvetle muhtemel bu durum muhtemelen belli bir cenahta alkışlarla karşılık da bulur. Eğitim-öğretim seviyesi ilköğrenimden yükseköğrenime kadar her aşamada yerlerde sürünüyor, tek tük kalan vahalar da kuruduğunda artık "en az 3 nesil kayıp" demek mümkün olacak sanırım. bu enkaz nasıl kalkacak acep?

    CEVAP YAZ 0 6
  • radyo tv 20 Eylül 2017 09:45 Bunları kim düşünüp,tasarlayıp Erdoğanın önüne gönderiyor çok merak ettim.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 20 Eylül 2017 09:44 suriyeliler faydalanır

    CEVAP YAZ 2 4
  • ygs-oks-abc 20 Eylül 2017 09:44 kural 1: imam hatipliler istediği üniversiteyi seçebilir. kural 2: kural 1'e itiraz eden Fetö'cüdür. kural 3: kural 2'yi ayrıca diğer her alanda kullanabilirsiniz.

    CEVAP YAZ 2 9
  • davut 20 Eylül 2017 09:42 Yani şimdi tahta bavulumu alıp ODTÜ'ye kayıt yaptırabilecek miyim ağam? Bunun için hangi akp örgütünden kartvisit almam lazım?

    CEVAP YAZ 5 12
  • BÜYÜK PROJELER.. 20 Eylül 2017 09:38 ASLINDA TİPİNE BAKIP LİSEYE,ÜNİVERSİTEYE YERLEŞTİRME YAPMAK EN İYİSİ.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Ahmet Emr 20 Eylül 2017 09:34 Ben söylerim olur bu kabilenin reisi benim

    CEVAP YAZ 4 14
  • Misafir 20 Eylül 2017 09:28 kafasına göre ülke yönetiyor ....

    CEVAP YAZ 4 28

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro