Uçan mühür!..

Bizim okulda da o mürekkebi taşırken bir damlası yere döküldü, okul uçtu. Şimdi okulu bulmaya çalışıyoruz

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Uçan mühür!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • Erol Baron 27 Haziran 2018 08:20 5 yıl sonra oylar %42 den %35 e düştüğünde paracı AKP'yi MHP de kurtaramayacak çünkü ikisinin toplamı %40 bile olmayacak ama önce AKP işe İSTANBUL ve ANKARA belediyelerini kaybetmekle başlayacak.

    CEVAP YAZ 13 3
  • Misafir 27 Haziran 2018 08:44 hala uçuyorsunuz be kardeşim bi ayaklarınız yere bassın

    1 9
  • Misafir 28 Haziran 2018 14:52 Beyin bedava. Kabul etmek bu kadar mı zor be kardeşim. Bu ülkede CHP zihniyeti hükümet olabilir mi? Bu ne hayalperestliktir. Anlamak mümkün değil.

    0 2
  • Türküm 27 Haziran 2018 03:21 Yenilgiyi hazmedemeyenler artık Türk milletine hakarete varacak mesajlar yazmaya başladı. Bu vatan hainlerini, mesajlarıyla fotoğraflayıp BİMERe bildirmek lazım.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 26 Haziran 2018 17:44 Chp li olup akıllı olmak hayatın fiziğine terstir..

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 26 Haziran 2018 19:28 peki, AKP içinde olmak neyi ifade ediyor.

    4 3
  • zeyneppp 26 Haziran 2018 17:29 Siz nasıl bir ADAM'sınız Süleyman Bey, elinize kaleminize dosdoğruluğunuza düşüncenize mizahınıza sağlık.. :)

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 27 Haziran 2018 13:54 Süleyman,mizahıyla Zeynep hanımın kalbini çalmış.

    1 0
  • ramazan çelik 26 Haziran 2018 16:13 Seçim analizini yapmanızı bekliyorum. milletin ak partiye verdiği mesajı doğru okuyanlardan biri olacağınızı tahmin ediyorum . Çünkü samimiyetinize inanıyorum.

    CEVAP YAZ 2 18
  • rüstem 26 Haziran 2018 14:08 Biliyorsunuz Ukraynada dış güçler baya oyun oynadı. Google de Ukrainian election fraud diye arayın. Oy pusulaları şüpheli yerlerde basılıyorsa bu şüpheler var. Mesele her 10 pusulada bir istenmeyen partinin alanı kimyasalla katıştırılır. Mühür basılsa bile kağıda geçmediği içn 5-6 saat sonra kuruyup kaybolur. Bu durumda geçersiz oyların çok olması gerekir.

    CEVAP YAZ 1 0
  • selim 26 Haziran 2018 14:05 Siz kazandınız kardeşim... Eğitim, ekonomi, adalet, daha yüksek asgari ücret, insanca yaşam, barış diyenler kaybetti. kıraathane diyenler kazandı. ama inanın ki bu düzen değişmeli diyen kesim zaten daha rahat yaşayan kesim. Varsın ezilen dahada ezilsin, varsın zenginleriniz daha da zengin olsun, varsın rüşvetsiz bakanlık tuvaletlerine bile girilmesin... herkes mutlu.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 27 Haziran 2018 13:17 Bunları Allah bildiği gibi yapsın.artık Türkiye cumhuriyet i CB.si yazmıyor.Türkiye CB.yazıyor.amaç cumhuriyeti bitirmek.ABD.nin İsrail.in istediği olduğu.istedikleri kıvama geldi

    1 0
  • Misafir 27 Haziran 2018 13:56 Köleler sadece efendilerinin mutluluğunu düşünür.

    0 0
  • ahmed 26 Haziran 2018 11:49 Merala patetes inceye soğan nasıl kazandı ama Tayyip Erdoğan oooo

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 26 Haziran 2018 11:43 Aslında önce sizin beyinlerinizi bi inceletmek lazım ne kulalnıyorsunuz açığa çıksın belki birgün bizde kullanırız. İyi kafa yapıyor demekki.....

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 26 Haziran 2018 12:37 SİZ GÜÇÜÇÜKKEN KAZANINA DÜŞMÜŞSÜNÜZ SİZE DOKANIR :))))))

    3 3
  • misafir 26 Haziran 2018 11:32 seçim bitince fetöcüler sövenler saydıranlar kalmamış yorumlar bayağı düzelmiş.chp nin şu ülkeye verdiği zararı düşmanlarımız dahi verememiştir.halka erdoğan düşmanlığı körükleyerek,teröristleri meclise sokarak,yalan söylerek her türlü ihaneti yapıyorlar ve bundan sonrada yapacaklardır.çünkü ruhlarından ,damarlarından ihanet akıyor

    CEVAP YAZ 5 8
  • Misafir 27 Haziran 2018 13:57 CHP,TÜRKTÜR;Gürcüyle karıştırma.

    0 0
  • Misafir 26 Haziran 2018 11:21 silah deposundan kaybolan binlerce silahları da yaz madem

    CEVAP YAZ 8 5
  • Misafir 26 Haziran 2018 17:54 ne o silah derken eho mı fazla seyrettin kardeş burası çakırın masası değil

    2 0
  • keremm 26 Haziran 2018 11:07 adamlar napsın tokadı yiye yiye şizofren oldu hepsi

    CEVAP YAZ 6 10
  • Erol Baron 26 Haziran 2018 11:01 Göz ve saç rengimden veya davranışımdan ötürü üzerinde TC yazan TÜRK pasaportum sınır kapılarında pasaport kontrolü yapan Bulgar, Sırp veya Fransız memuru çok şaşırtıyorsa, o onun sorunu.....Bunu beni Fransız sananlara söylüyorum....Beni Fransız sananların Türkiye'ye gelen Fransız misafirlerimizi Türkiye turu ve lüks restoranlarda "aşırı şımartarak" onları Türkleştirdiğimi de bilmelerini isterim.... Fransa'dayken, bizim oğullara annen ne zaman "lamacuun" (lahmacun) yaparsa ve yanında "aryan" (ayran) olduğunda bizi de n'olur davet et dediklerini belirtmek isterim..... Anlayabilenler için,1915 sözde Ermeni soykırım yasasının iptal edilmesi için Fransa parlamento başkanına epeyce yazdığımı da buraya not ediyorum..... Kaldı ki, bize Fransa'da bile Fransız değil, "Franco-Turc" diyorlar. Bu, hem Fransız hem Türk ve hem Fransızca hem Türkçe konuşan anlamına gelir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Haziran 2018 11:39 Fransa'da veya Avrupa'daki Türk göçmenlerine dediğin gibi ayabancı muamelesi ediliyor çünkü onlar gerçekten orada yabancılar. Türkler ve Türk gibi davranıyorlar. Ama sen Franszıları lüks restoranlar götürüp Türkleştiremezsin çünkü aylardan beri yazdığın yorumları okuyorum sen tam bir İslam düşmanı Fransız olmuşsun haberin yok.

    2 2
  • Misafir 26 Haziran 2018 12:19 Hala anlayamayanlar için dindarların çoğunda Fransız ve Amerikan pasaportu var ama bende yok diyor Erol Baron.

    0 1
  • mekmlk 26 Haziran 2018 10:08 Artık dayanamayıp sesli güldüm:))

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 26 Haziran 2018 10:04 en son cümlen malesef doğru, kalabalık olmanız bu gerçeği değiştirmez süleyman bey

    CEVAP YAZ 4 1
  • simurg 26 Haziran 2018 09:18 Allah rızası için hiç mi kimsenin aklına seçmene verilen mühün tek ve aynı olduğunu, kimsenin alnında nereye oy vereceği yazılmadığını bilmiyor mu? anlamıyor mu? bu kadar mı mallaşmış bu kitle? Muharrem İnce bak ne güzel bu güne kadar en azından benim muhalefette şahit olmadığım bir duruşla adam yendi neyini tartışacağım dedi. Keşke arkasını getirebilse...

    CEVAP YAZ 1 13
  • ahmed 26 Haziran 2018 09:14 bu arada erolcum yüzsüzlükte kendini bayağı bi aşmışsın tebrikler

    CEVAP YAZ 0 1
  • ahmed 26 Haziran 2018 09:06 pkk yı tarihte bi kez daha meclse sokmayı başaran chp vb. bunları yapmaları normal cibiliyetleri bu.Katranı kaynatsan olmaz ki şeker, cinsini sevdiğim cinsine çeker

    CEVAP YAZ 3 15
  • koza 26 Haziran 2018 08:52 Bunlara karşı söz bitmiştir, tedavilerinin de mümkün olduğunu sanmıyorum. Amerikalılar boşuna zombi silahi geliştirmiyor. Aha işte batının ürettiği doğu zombileri.

    CEVAP YAZ 2 9
  • Erol Baron 26 Haziran 2018 07:34 Böl, parçala ve yönet..... Bu bir tuzaktır..... Bu tuzak hem devletlere hem milletlere kurulur.... AKP insanları bölerek iktidarını sürdürmek istiyor ve insanlar bu tuzağa düşüyor ama bu aynı zamanda birilerine de fikir veriyor.... İşte bunun için AKP kazandı diye bugün gülenler şu soruya cevap versinler..... AKP'nin din iman edebiyatından sonra, çok çocuk yapan Kürtler ırk edebiyatına başlarsa ne yapacaksınız, iktidarı onlardan geri nasıl alacaksınız?.....Düşünmek için bir beyninizin ve bu beyine bağlı olarak görmek ve ağlamak için de iki gözünüzün olduğunu hatırlatırım.

    CEVAP YAZ 26 5
  • Misafir 26 Haziran 2018 08:30 Erol Baran sen hala burdamısın? Ben senin şimdiye kadar çoktan kuyruğunu kıstırıp Fransa'daki oğlunun aynına uçmussundur diyordum. Soruna gelince dediğin ırkçılık kartının zaten on yıllardır doğuda birileri oynamaya çalışıyor. Ama unuttukları bir şey var o da bir Müslüman için din ırktan önce gelir. Sizin işte o küçük beyinlerinizin almadığı yer bu. Ama bunu da yadırgamıyorum. Bunu anlamak için iman gerek o da siz de yok.

    2 14
  • Misafir 26 Haziran 2018 08:37 bölen birileri varsa o sizin zihniyettir. her konuda iftira çamur hakaret yapacaksın sonrada iktidar savunmaya çalışınca da kendini bölüyorlar diyeceksin. bölmeleri göldük seçim öncesi mitinglerde o muhtarlar hesap verecek o komutanın apoletlerini sökecem o havuz medyası hesabını verecek gibi tehditler bölmüyor değil mi canım

    2 11
  • Misafir 26 Haziran 2018 08:41 ALLAH sana yardım etsin bilader

    2 2
  • Misafir 26 Haziran 2018 08:46 laf edebiyatı kıvırtkanlık yapma la terörörissist yukarıdaki rezaletlere inanıyorsunuz ondna sonra kıvırıyorsunuz pkk yı meclise taşıdınız kabul edin 11 milyon oy farkla yenildiniz cicişler

    1 8
  • Misafir 26 Haziran 2018 08:57 Hala AKPARTİ ve Erdoğan bölüyor diyorsunuz ya, inanın buna kargalar bile tersiyle gülüyor. Kaç seçimdir ne kadar milliyet ve maneviyat, vatan ve millet, demokrasi ve adalet, Erdoğan ve AKPARTİ düşmanı varsa, dışarıdakiler içeride onların yerli işbirlikçileri mesela referandumda yaklaşık 17 civarı partiyi Erdoğan bir araya getirdi Hala yenemediniz Bunun neresi bölmek!!!

    2 7
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:01 zaten pkk ya destek veren kürtler bunu yapıyo başka bi ülkede mi yaşıyosun .chp ve saadet sayesinde meclisde baya bi gurup oluşturmuşlar

    1 3
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:01 yüzsüzlükte tavan yaptın be erolcum

    1 6
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:17 Din-iman edebiyatını kim yaptı? Hergün Cuma kılan, abdestsiz dışarı çıkmayan, ayet-el kürsî'yi en çabuk ezberleyen, camilerde namaz kılarken fotoğraf çektiren kim?Batı illerinde mv.liğinde HDPKK'ya oy veren chp seçmeni değil mi? İnsanda bir beyin ve iki göz olduğunu bilecek kadar bilgin olmanızdan ötürü tebrik ederim!!

    1 10
  • Misafir 26 Haziran 2018 10:36 cahil öğrenir de aptal değişmez.

    1 5
  • ŞİZOFREN OLMAK 26 Haziran 2018 07:13 CHP yıllardır seçmenini koyun yerine koyduğundan bizlere koyun göbeğini kaşıyan adam bidon kafalı dedi. Seçimlerde hep aynı hikaye,oylar çalınıyor,uçan mürekkep,çöpten oylarımız çıkıyor, blok oylar atılıyor diye diye seçmenini şizofren ettiler. Haydi arkadaşlar oy çuvallarını bırakmıyoruz, Seçim kurullarının önünde toplanıyoruz, seçimler bitene kadar ayrılmıyoruz, sandıkları terk etmiyoruz. Ya kardeşim bir tanesi de demiyor ki, sandıkta görevli arkadaşlar ISLAK İMZALI FORMU alın, müşahitler sizde sandıkta notlarınızı alın merkeze bildirin. Bundan sonra çuvalları götürmek sandık başkanının işi, ben ISLAK İMZALI FORMU almışım, sandık başkanı çuvalları götürmekle sorumlu.milleti niye kandırıyorsunuz, çuvalların peşine düşün, ilçede bulunan sayım merkezlerinin önünde toplanın. derdiniz kaos çıkarmak, kan akıtmak.

    CEVAP YAZ 3 15
  • İSO 26 Haziran 2018 07:10 Süleyman Bey sizden Muharrem İnce'nin İsmail Küçükkaya'ya mesajını açıklaması ve İncenin yandaşlarının Küçükkayaya verdikleri tepki hakkında bir yazı bekliyoruz. Adamlar kendi partilerinden birileri devlet sırlarını ifşa ederken gazetecilik yaptı diyorlardı şimdi yandaş gazetecileri adam kazandı mesajını yayınladı diye sokup çıkarmadıkları yer kalmadı.

    CEVAP YAZ 2 6
  • İSO 26 Haziran 2018 07:07 Alemsiniz Süleyman bey. CHPliler sizin gibi cahil, göbeğini kaşıyan, bidon kafalı insanlar mı? Onlar uçan mürekkepten yalamış kültürlü insanlar. Bir şey diyorlarsa vardır bir bildikleri siz anlamazssınız :)

    CEVAP YAZ 2 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro