Tutuklanan şüphelinin eşi isyan etti: Gerçek cani saklanıyor

SAKARYA'da ayakları ve kuyruğu kesilen köpekle ilgili soruşturmada tutuklanan iş makinesi operatörünün eşi T.P.M., karara Facebook’ta paylaştığı bir mesajla isyan etti. Mesajda “Gerçek cani saklanıyor! Delil olmadan sadece orada çalıştı diye gariban tutuklandı” ifadelerini kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Tutuklanan şüphelinin eşi isyan etti: Gerçek cani saklanıyor haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • TACETTİN 20 Haziran 2018 12:46 İNŞAALLAH RABBİMİZDE BU HAYVANA EZİYETEDEENE AYNISINI YAPAR AMİNNNN

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Haziran 2018 12:38 Allah insanı ve hayvanı farklı fıtratta yaratmış. Hayvanların barınakta yaşamasını isteseydi onlara da akıl verir evler inşa etmelerini sağlardı. Hal böyle iken hayvanların hakkına tecavüz edip evlerinde sırf kendi egoları için besleyenlere de ceza verilmeli. Ben bakmasaydım sokakta perişan olacak falan zırvalarına da karnım tok. Hiçbir hayvanın özgürlüğünün kısıtlanmasına razı değilim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Ali Yavuz 20 Haziran 2018 12:14 Apartmanda köpek besleyenler bu hayvana verilen eziyetten daha büyük bir eziyet veriyor. Bir gün içinde öldürülmeyi mi ömür boyu kısırlaştırılıp birinin kölesi olmayı mı tercih ederdiniz. Vay ben iyi bakıyorum falan hikaye. Köpek kedi neyse cinsel yaşamı kısıtlanıyor yaşam ortamı kısıtlanıyor. Asıl zalim ve caniler ev ortamında hayvan besleyenler.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:57 kimi koruyorsunuz ey ahali?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mehmet soylu 20 Haziran 2018 11:56 Sosyal medyadan yapılan açıklamadaki gibi bir hadise ise operatörü sorgulayan ve yargılayan hakim-savcı sorgulanmalı değilmi?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Adalet 20 Haziran 2018 11:53 Adam kepçe ile cerrahi operasyon yapmis... böyle birşey olabilirmi?.. milletin gazini almak icin bir masumu iceri tiktilar... ne adalet ama...

    CEVAP YAZ 0 2
  • İSTANBULL 20 Haziran 2018 11:43 KADIN HAKLI BU OLAY İŞ NAKİNESİ DEĞİL SAPANCANIN İSMİNE ZARAR VERİLMEMESİ İÇİN RESMEN GÜNAH KEÇİSİ OLDU O OPERATÖR, AYRICA SAKARYA BU GİBİ OLAYLARLA İSMİ ÇOK KÖTÜ ANILIYOR O GÜZELİM ŞEHİRE HERKES SAHİP ÇIKSIN BU GİBİ PİSLİKLERİDE ARANIZDA BARINDIRMAYIN. İHBAR EDİN.

    CEVAP YAZ 0 1
  • zeliha 20 Haziran 2018 11:33 benim işçi kardeşim koskocaman küreyici ile kilometrelerce yol üzerinde sabahtan akşama kadar güneşin altında çalışıyor. bir yerde çalının gölgesi altında uzanmış yavrucağız köpeği nasıl farketsin? eğer o işçi kardeşimizin kullandığı araç ezdiyse bile, sizce suçlu sayabilir miyiz? katil cani medeniyetsiz diyebilir miyiz? biraz insaf... muhalefet bunu baskı unsuru olarak kullanıp bir masumun canını diğer bir masumun özgürlüğüyle diyet ödettirmesin lütfen!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Savcı 20 Haziran 2018 11:33 Ayrıca kasıt yoksa iş makinası çalışanının tutuklu yargılanmasına ne gerek var, hakimin tutuksuz yargılanma vermesi gerekir, ne olacak şu olay için adam gizli yollardan yurt dışına mı kaçacak delilleri mi yok edecek? Tutuklama kararı sadece insanların gazını almak için çıkarılmış yazık o çalışana sonuçta ortada kasıt yok

    CEVAP YAZ 0 2
  • Kadir Bozbey 20 Haziran 2018 11:27 Birileri gerçek suçluyu korumak için suçsuz gariban bir işçiyi içeri atıyor gibi geliyor bana

    CEVAP YAZ 0 0
  • koza 20 Haziran 2018 11:10 milletin gazını almak için adama eziyet etmeyin.

    CEVAP YAZ 0 3
  • ahmet 20 Haziran 2018 10:54 eğer iş makinesi yaptıysa ortada kasıt yok. kaza var..

    CEVAP YAZ 0 3
  • Murat 20 Haziran 2018 10:50 Kasıtlı yapıldıysa yapan cezasını çeksin. Ama kaza ile olduysa para cezası olabilir. İstemeden olduysa insana da yazık.

    CEVAP YAZ 0 3
  • adalet 20 Haziran 2018 10:42 adalet bu haldeyken kimse kazanamaz ülkeden ilk kaçan adalet oldu krallık düzeninde

    CEVAP YAZ 1 3
  • Aziz 20 Haziran 2018 10:17 Bu olay kepçe ile nasıl yapılabilir hiç imkanı yok. Bu ancak insan kılığında yaratık tarafından kasıtlı olarak yapılmıştır.

    CEVAP YAZ 0 2
  • anGut 20 Haziran 2018 10:15 YA KAHHAR YA KAHHAR - gerçek adaletten kaçanlar için YA KAHHAR YA KAHHAR

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Haziran 2018 10:02 Abdulkadir selvi hiç kıvırma Reis yine basacak Ak paryi %48 Reis % 54 Yine basa basa devam

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hasan Cesur 20 Haziran 2018 09:42 Akla mantığa uygun, bir beyanat bence de!

    CEVAP YAZ 0 5
  • GÖSTERİŞE SON!..... 20 Haziran 2018 09:41 BENCE DE DOĞRU,SEÇİM ÖNCESİ İNFİALİ SOĞUTMAK AMAÇLI BİR TUTUKLAMA!..ÖNCE 5199 SAYILI KANUNDAKİ 'HAYVANLARI KORUMA KANUNUNA GÖRE BELEDİYELERİN BÜTÇESİNİN %10'UNU HAYVANLARA AYRILMASI YÖNÜNDEKİ KANUNU UYGULATIN YETER.HALA 1900.000 NUFUSLU CEYHAN BELEDİYESİNDE VETERİNER HEKİM YOK!....

    CEVAP YAZ 0 4
  • ŞEVKET AYKAN 20 Haziran 2018 09:39 YARABBİM ŞU HAYVANIN MASUM GÖZLERİNE BAKAN BİRİNİN BU ACILARIN O YAVRUYA YAŞATMASI İÇİN ONA NASIL BİR RUH YAPISI VERDİN İNANIN İNSANLIĞIMDAN UTANDIM VAH KADERSİZ YAVRUM VAH

    CEVAP YAZ 0 2
  • neden koruyorlar? 20 Haziran 2018 09:35 Benim anlamadığım bu işi yapanı neden saklıyorlar? Bu yaratık sadistse, caniyse bunun gereği neyse yapılır. Böyle bir cani neden korunuyor anlamak mümkün değil.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Murat 20 Haziran 2018 09:32 Köpeğin 4 ayağının ve kuyruğu koskoca kepçe ile nasıl kesilebilir çok mantıksız. Kasıtlı veya kaza ile bunu kepçe ile yapmak mümkün değil bence.

    CEVAP YAZ 0 7
  • adem7452 20 Haziran 2018 09:29 Velev ki tek seferde jilet gibi kepçe operatörü tarafından kazaen kesilmiş olsa bile, günde yüzlerce canlı araç kazası sonrası kazaen ölüyor, kasıt yoksa kepçe operatörü nasıl farketsin küçücük hayvanı biraz mantık lütfen

    CEVAP YAZ 0 7
  • HASAN AYDIN 20 Haziran 2018 09:29 KADIN DOĞRU SÖYLÜYOR.YERDEN GÖĞE KADAR HAKLI BENCE.ADAM SUÇLU OLABİLİR BELKİ AMA DELİL OLDUĞU İÇİN TUTUKLANMADI ADAM.SIRF İNFİAL DURSUN KAMUOYUNDA Kİ TEPKİ DİNSİN DİYE TUTUKLANDI.MEDYA ÖYLE BİR HAL ALDI Kİ HEMEN HERKEZİ SUÇLU İLAN EDER HALE GELDİ DAHA SUÇU İSPATLANMADAN.Bİ KADIN ÇIKSA DESEKİ BU ADAM BENİ TACİZ ETTİ VAY O ADAMIN HALİNE DİNLEMEDEN İSPATLAMADAN SIRF İNFİAL VAR DİYE O ADAM MASUM OLSA BİLE AYLARCA HAPİSTE KALIYOR VE ŞEREFİ ONURU İKİ PARALIK OLUYOR.BU OLAYDA BUNUN AYNISI

    CEVAP YAZ 0 6
  • Abidin 20 Haziran 2018 09:17 Arkadaş veterinerin TV de insan eli ile yapılmadığı tek seferde jilet gibi kesildiğini anlattığı haberi var...Bu kadar tam tersini diyor..Hangisi Doğru?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 09:43 VETERİNER HEKİMİN DEDİĞİ GİBİDİR..

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro