Türksoy ve Kültürel diplomasi

Türksoy'a "Türk dünyasının UNESCO'su" deniyor. Kazakistan Başkanı Nazarbayev'in yaptığı bu tanımlama Türksoy'u bilenler için "ancak bu kadar ifade edilebilirdi" dedirtiyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Türksoy ve Kültürel diplomasi yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 08 Nisan 2018 03:33 Müslüman kitleler buna mecbur kalacaktır. Deizm, dindarlığa karşı geliştirilmedi, dinciliğe karşı geliştirildi. ....................

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Nisan 2018 03:12 Dünyada kadına şiddet uygulanan ilk 10 ülke arasında sadece allah'a inanan müslüman ülkelerin olması düşündüren bir islami yerdir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Nisan 2018 03:06 İslamda, Rejim çocuk istismarıyla ilgili 12 maddelik yeni bir kanun teklifi hazırladı. Tasarıda ‘iyi hal indirimi’ kaldırılmazken, ‘zina’ya da yer verilmedi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • TÜRKMAN 06 Nisan 2018 15:57 TÜRK İSLAM KÜLTÜRÜ BİR ELMANIN İKİ YARISIDIR ARAP LİDERLERİ SATILMIŞ HAİNDİR AMA ARAP MİLLETİ İLE DÜŞMANLIĞIMIZ YOKTUR ONLARDA İÇİNDEN ÇIKAN KALLEŞLER TARAFINDAN İŞGAL EDİLMİŞ DAHA DÜN BİZDE OLDUĞU GİBİ DÜŞÜNMEYEN KAFA OMUZUN ÜZERİNDE YÜKTÜR

    CEVAP YAZ 37 0
  • Misafir 05 Nisan 2018 08:46 bu aralar türk oldnuz? hayırdır seçim falan mı var? arap işi prim yapmıyor mu artık? türkler uyandı galiba ki onlara artık arap afyonu yediremiyorsunuz...

    CEVAP YAZ 0 2
  • türk kızı vahabi baş örtüsü ile 03 Nisan 2018 11:49 sen önce bir türk kızı gibi giyinmeyi öğrende onda sonra türksoyla ilgili yazı yaz.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro