Türkiye'den ABD'ye Rahip Brunson cevabı

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın, Ulusal Güvenlik Danışmanı John Bolton'un Brunson'ın serbest bırakılmasıyla ilgili Türkiye'ye yönelik sözlerine cevap verdi. Kalın, ABD'nin taleplerinin kabul edilemez olduğunu söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Türkiye'den ABD'ye Rahip Brunson cevabı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Misafir 23 Ağustos 2018 19:37 ABD-NATO ile Batı yöneliminden kopartılan Türkiye konusu, uzun dönem Türkiye tarihini belirleyecek yeni bir tarihsel dönemin başlangıcı olması bakımından, gerek güvenlik ve dış politika boyutu, gerekse de iç siyaset düzlemine etkileri bakımından derinlemesine analiz edilmeli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 23 Ağustos 2018 16:05 Bu algı çalışmasının hedefi belli. Birileri ABD’nin Türkiye’nin müttefiki değil düşmanı olduğu algısını Türkiye’de yaymaya çabalıyor. Bunun çok önemli olduğu kanısındayım. Türkiye bir taraftan NATO ve ABD’den uzaklaşırken, diğer taraftan Rusya ve İran’a yaklaşıyor. Rusya’nın Erdoğan’a uluslararası platformda – göstermelik de olsa – aradığı desteği sağladığı muhakkak. Hâlbuki kelin merhemi olsa önce kendi başına sürerdi demek kimsenin aklına gelmiyor. Daha dün (21 Ağustos 2018) ABD’de bulunan Rusya’ya ait tüm mal varlığına el kondu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 23 Ağustos 2018 11:30 Yunan askerlerini verdiğiniz gibi bunuda verin caanimm... Ne olacak 3 gün sonra yunancıkların yaptığı fetoşları iltica hakkı tanıdığı gibi abd de başka bir şey yapar eee sonuçta gebe kalmamış oluyorlar... nasıl olsa biz aldık adamımızı deyip kalleşliği uyguluyorlar. Bu gavurlara inanmak gerçekten çok tuhaf...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 23 Ağustos 2018 11:28 Abd müttefik değil düşmandır. !

    CEVAP YAZ 0 0
  • papaz bahane hainler ! 23 Ağustos 2018 10:17 merhaba,ya papaz Brunson serbes olursa kriz ! çözülecek'mi,ya buna kargalar güler ve kim ! inanır.kalleş hain ve Terörist' Amerika.Eski bir müttefik,ve Türkiye gibi Dost bir ülkeye.bu !Düşmanlık yapılırmı hainler. zaten göz göre göre,bize !Düşmanlık kaleşlik ve her Türlü,!gizli plan ve kötü Niyetini kulanıyor'kalleş Amerika.

    CEVAP YAZ 7 52
  • bu hainler 23 Ağustos 2018 10:11 merhaba,ya papaz Brunson serbes olursa kriz ! çözülecek'mi,ya buna kargalar güler ve kim ! inanır.kalleş hain ve Terörist' Amerika.Eski bir müttefik,ve Türkiye gibi Dost bir ülkeye.bu !Düşmanlık yapılırmı hainler. zaten göz göre göre,bize !Düşmanlık kaleşlik ve her Türlü,!gizli plan ve kötü Niyetini kulanıyor'kalleş Amerika.

    CEVAP YAZ 0 1
  • bu hainler 23 Ağustos 2018 10:00 merhaba,ya papaz Brunson serbes olursa kriz ! çözülecek'mi,ya buna kargalar güler ve kim ! inanır.kalleş hain ve Terörist' Amerika.Eski bir müttefik,ve Türkiye gibi Dost bir ülkeye.ya zaten göz göre göre,bize !Düşmanlık kaleşlik ve her Türlü,!gizli plan ve kötü Niyetini kulanıyor.

    CEVAP YAZ 0 3
  • misafir 23 Ağustos 2018 06:53 papazi salmak icin bahane ariyorsunuz, papazin ev hapsinde ne isi var,niye kodese tikmiyorsunuz

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 23 Ağustos 2018 05:59 Hangi bakan 37 bin lira araç kirası ödüyor................CHP Albayrak’ın yanıtlaması istemiyle önerge verdi.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 23 Ağustos 2018 05:55 Ülkenin ekonomisi çökmüş durumda.........Ücretler ortalama yüzde 35 oranında azaldı. İşsizlik 2010’da yüzde 10 iken Temmuz 2013’te yüzde 27,9 ile zirveye ulaştı..........

    CEVAP YAZ 1 4
  • Garib 23 Ağustos 2018 04:40 Bugün papazı verirsen yarın başka şeylerede boyun eğmek zorunda kalırsın. Amerika havasını alır.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 23 Ağustos 2018 04:26 Hükümet kalmayınca ?.......Türkiye diyorlar?........ Meclis, Hükümet… kabine… bakan… bakanlar kurulu … Hiçbir anlamı kalmadığını biliyorlar!..............

    CEVAP YAZ 0 2
  • MISAFIR 23 Ağustos 2018 02:10 EYYYY TURK HALKI!(NECIPLIGI TARTISMA GOTURUR) BU ADAMIN NE OLDUGUNU BILDIGINIZ HALDE OY VERDINIZ.SONUCUNA KATLANACAKSINIZ.ZIRLAMANIN FAYDASI YOK...

    CEVAP YAZ 0 3
  • MISAFIR 23 Ağustos 2018 02:09 YILBASINA KADAR BALYOZ EKIBININ ISTEGI UZERE TURKIYE NATODAN CIKIYOR.RUSYAYA YAMANIYOR.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro