TSK, Münbiç'te ikinci devriye görevine başladı

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), Münbiç'in terör örgütü YPG/PKK'dan arındırılması faaliyetleri çerçevesinde ilçede ikinci devriye görevine başladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN TSK, Münbiç'te ikinci devriye görevine başladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Ali Büyük 20 Haziran 2018 17:16 Erdogan ancak PKK ya girer,Kürtlere cesaret edemez,Kibrisa cagirdilar,cagrilmayan girilmez. Kürtler Türk askerini vurmaz,Rumlar ,Ermeniler, Lazlar kiskirtiyor Kürtleri Türkleri biribirine. Türkler Iranda ,Asyada hep beraberler.Bunlar kiskanc insanlar.

    CEVAP YAZ 2 0
  • MİSAFİR 20 Haziran 2018 16:46 UZUN LAFIN GISASI BÜTÜN HAİNLER SATILMIŞLAR TÜRKİYE DÜŞMANLARI TERÖRİSTLER FETÖCÜ HAŞHAŞİLER GERİDEN AYDINLAR SAHTE ÇAĞDAŞLAR DİPLOMALI OLUPTA KENİ DEVLETİNE DEVLET BAŞKANINA SALDIRAN BATIYA VE TERÖRE DESTEK OLAN AKIL FUKARALARI,,NAMUSLU İMANLI ŞEREFLİ GERÇEK DEVRİMCİ GERÇEK AYDIN ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU ERDOĞANA DÜŞMAN ,,ÖYLEYSE SONUNA KADAR ERDOĞAN SONUNA KADAR AK PARTİYİ DESTEKLİYORUZ

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 20 Haziran 2018 16:17 AKP’nin “çözüm süreci”ni bitirme gerekçesi olarak gösterdiği iki polis cinayetini kimin ya da kimlerin işlediğini sormak gerekecek. Ceylanpınar'da Ceylanpınar’da iki polisin öldürülmesi olayının araştırılması için HDP Meclis komisyonu kurulmasını istedi. Ancak bu önerge AKP ve MHP oylarıyla reddedildi. ....................

    CEVAP YAZ 1 2
  • erhan can 20 Haziran 2018 16:06 Münbiçte BOP un ileri karakolu olarak görevdeyiz.ABD Pkkya üs kurdu ve TIRlarla silah cephane yardımı yapıyor donatıyor.Biz de devriye görevi diye seviniyoruz.

    CEVAP YAZ 1 3
  • bir basit vatandaş 20 Haziran 2018 15:57 Amerika ile beraber denetim, beraber devriye nasıl olacak? ABD askerlerinin arasında YPG / PYD liler de bulunacak mı?

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:02 YSK'nin son genelgesi şaibe kuşkusu yarattı: Mühürsüz oy kalmasın... Oyunuza nasıl sahip çıkacaksınız?

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro