Trump, Tayyip Erdoğan'ı yönetebilseydi eğer

Ey güzel insanlar... Doların yükselme sebebi iddia edildiği gibi, Erdoğan'ın ülkeyi yönetememesi değil, asıl mesele ABD'nin Erdoğan'ı yönetememesinden kaynaklanıyor. Asıl mesele bu...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Trump, Tayyip Erdoğan'ı yönetebilseydi eğer yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 13 Ağustos 2018 14:01 Her şey mükemmel sağlık sistemi eğitim sistemi adalet sistemi. Her şey dört dörtlük. Ekonomimiz abd çin ekonomisi ile yarışıyor. Kimse şikayet etmesin yaygara koparmasın. Ne devletin ne vatandaşları ne de iş dünyasının bir kuruş dolar euro sterlin yen dinar riyal borcu yok.

    CEVAP YAZ 1 3
  • salim uslu 13 Ağustos 2018 13:40 bana inandirici gelmiyor yönetimin isine geliyor Trump yoksa simdiye kadar üslerini kapatip iliskileri askiya almamiz gerekirdi.Erken secim bu ekonomik krizden dolayi yapildi ve simdi tüm suc iki ürüne gümrük uygulayacam diyen abd kaldi.Hani biz güclüydük, simdiye kadar anlatilanlar hep masaldanmi ibaretti?Sanirsam öyle....

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:15 erdogan yönetemiyorda, daha partisine sahip cikamayan, bölünmüs bir partinin 8 kere kaybetmis yöneticisi mi yönetecek Alllah askina, Adam daha kendini yönetemiyor, partisini resmen bitirdi, millet biribirini yiyor

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:34 Gözün kör herhalde dolar 6800 yönetenler işte boyle yonetiyor

    3 3
  • hakan serik 13 Ağustos 2018 11:35 oyunu gormuyor degılız ama ekonomımızin bize sisirile sisirile anlatıldıgı gıbı olmadıgıi TrumpIN 2 urune getırDıgı ek vergı ıle yuzde 50 parasının degerının dusecegı kadar dandık oldugu anlatılmamıstı...SONUCC zaten ekonomımızı ıflas durumunda ve hazıne tamtakırmıs kı Bu kadar rezıl hale dusebıldı. trump amerika elinden geleni yapar dua edelim 10 urune ekvergi koymadı felc olacakmısız.. direkt ameriganın oyunu na indirgemenize kargalar guler

    CEVAP YAZ 10 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:24 ne olursa olsun, bi tarafta amerika diğer tarafta vatanın var. abd açıkça tehdit ediyor ve akabinde saldırıyor. sen ne yapardın? senin oy verdiğin kişinin boyun eğmesini mi? yoksa direnmesini mi? tercihin nedir? kendi halkın, öz vatanın ve ülkenin yöneticileri mi yoksa abd ve onun tetikçileri mi? TARAFINI KENDİN SEÇ.

    3 2
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:27 Sadece Trump'a bağlarsak bu şark kurnazlığı olur. Ama şu an da olan ABD'nin yaptığı bir artıştır. Bugün ABD'nin bu kalleşliğinden sonra Türkiye-ABD ilişkileri yeni bir döneme girmiştir. Artık ABD yavaş yavaş pılığını pıtırtısını toplamaya başlarsa iyi eder !

    1 1
  • MİSAFİR 13 Ağustos 2018 10:56 BU HAKLA BATILIN,, İMANLI ALLAHTAN KORKANLA İMANSIZIN NAMUSLUYLA NAMUSSUZUN SAVAŞI GARDAŞ,DÜNYADA İKİ MİLLET VAR BİR DİNSİZLER SATILMIŞLAR ALÇAKLAR AHLAKSIZLAR İSLAM DÜŞMANLARI İNSANLIK DÜŞMANLARI ,İKİNCİSİ İSLAMIN İNSANI YAŞATKİ DEVLET YAŞASIN DİYEN İNSANİ MERHAMETLİ ADALETLİ KULLUK YOLU ,BU ALÇAKLAR NE MÜSLÜM GÜNDÜZLER NE FETÖLER NE ADNAN OKTARLAR NE SAHTE ŞEYHLER SOKTU ARAMIZA SIRF BİZİ İSLAMDAN KOPARMAK İÇİN ,İSLAMDAN KOPAN HEYVANDAN DAHA AŞŞAĞILARA DÜŞÜYOR İZLEYİN GÖRÜN.NE VATAN SEVDASI NE DEVLET BAŞKANI SEVGİSİ SAYGISI NE TOPRAK NE BAYRAK NE AR NE NAMUS BİR ŞEY KALMIYOR İZLEYİN ,DERS ALIN İMTİHAN DÜNYASINDA ,DOLAR ON LİRA VEYA ÜÇ LİRA OLACAK HİÇ FARK ETMEZ AMA BU HAİNLER HEP BÖYLE ALÇAK KALACAKLAR

    CEVAP YAZ 4 19
  • Türkiye çok güçlü 13 Ağustos 2018 10:53 Cumhurbaşkanımız güçlü,çok seviliyor,oldukça da cesur bunlar gerçek de...Sen hangi sıfatla,hangi eğitimle,hangi diploma ile bu denli atıp tutuyorsun?Senin mezuniyetin ne,akademik çalışman ne,okudukların neler?

    CEVAP YAZ 6 3
  • Erol Baron 13 Ağustos 2018 10:27 Yıllarca halının altına süpürülen tozlar su ile karıştığında çamurlaşır ve ekonomide patinaja sebep olur.

    CEVAP YAZ 5 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 11:21 ekonomı bozukmu ya etrafına bak evde ayakkabılarını say ınsanların telefonuna bak cocugunun avmlerde yedılklerıne bak aylıklara bak ınsanların yasantısına bak.....komık bılınçsız yorumların zamanı deyıl az vatanını sev erdoganı sevmıyorsan .....

    6 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:45 Ekonomi sadece inşaat değildir, bu korkunç dış ticaret açığı gün gelir başımıza bela olur dedik ama kimse dinlemedi, sonuç ortada.

    1 2
  • hakkı 13 Ağustos 2018 10:00 abdye kafa tuttu diye polis katili, banka hırsızı deniz gezmişi yere göğe sığdıramayan müptzeller. abdye esas kafayı tutan RECEP TAYYİP ERDOĞAN nazarında TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNE ihateni şahikasını çıkıyorlar.

    CEVAP YAZ 7 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 18:23 makarnaci Deniz gezmi$ abd 6 filo yu protesto ederken senin gibilerin tapindigin dinici abd ci yani $imdiki BOPcular abd yi korumak icin saldirdilar biraz oku makarnayi az ye yan etki yapmi$

    0 2
  • Misafir 13 Ağustos 2018 09:59 Ekonomi hamasetle nutukla yönetilseydi her ülke zengin olurdu...millete doğruyu anlatın yazın cari açık nedir bir açıklasan..

    CEVAP YAZ 6 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 11:23 sen bılıyosan sen acıkla herkes kahveden ekonımıst olmuş...kardesım ulke yönetılıyor ulke asıret deyıl ....bılmeden sallama ....

    5 2
  • MİSAFİR 13 Ağustos 2018 09:15 DEVLETE SALDIRANLAR ŞUNU İYİ BİLSİNKİ DOLAR YÜZ LİRADA OLSA TERÖRÜN BELİNİ KIRACAĞIZ ERDOĞANI YANLIZ BIRAKMAYACAĞIZ BU ÜLKEYİ SURİYE IRAK MISIRA ÇEVİRTTİRMEYECEĞİZ VE BATIYA ASLA SİZLER GİBİ İTLİK YAPMAYACAĞIZ DİZ ÇÖKMEYECEĞİZ

    CEVAP YAZ 5 6
  • sancar 13 Ağustos 2018 09:13 hayrı sever işadamı zarrap ( a.hakan sahtekar dediği için ceza aldı kötü bir şey demiyorum yetkililere hatırlatılır) için nota verenler, bu bize anlattıkları saldrı karşısında niye çıkıp, bu millete anlatıyorlar. Zarrapı savundukları kadar gereğini yapsınlar bu millet arkalarında. 80 milyonun, TC nin zarrap kadar onuru yok mudur? ( incirliği, küreciği kapatmasını vazgeçtik.) siz önce damadı dahi öveceğinize iktidara bunu sorun. bana çıkıp saldırıyorlar, dışgüçler hikayesi anlatmasın kimse..

    CEVAP YAZ 6 5
  • MİSAFİR 13 Ağustos 2018 09:11 TEK ADAM AMA ADAMIN HASI ,,SENİN GİBİ EZİK SATILMIŞ EMPERYALİST UŞAĞI YEDİĞİ ÇANAĞA PİSLEYENLERDEN DEĞİL YANİ,SİZİN GİBİ ÖRÜMCEK KAFALI ÜLKE DÜŞMANI TERÖRİST KAFALI MİLYAR TANE SÜRÜ BU TEK ADAMIN ÇORABI OLAMAZ

    CEVAP YAZ 8 10
  • gencoglu 13 Ağustos 2018 08:56 elinize saplık çok güzel yazı olmuş sayın özışık

    CEVAP YAZ 9 6
  • misafir 13 Ağustos 2018 08:37 Reis e güvenim tam. Ülkeyi bataklıktan bugünlere getiren Reistir. Tersini söyleyen varsa haindir vatan düşmanıdır. Ya da aklını kaybetmiştir.

    CEVAP YAZ 12 14
  • Misafir 13 Ağustos 2018 16:21 bataklıktan kurtarmak :)

    0 1
  • misafir 13 Ağustos 2018 08:36 Rabbim amerikanın sarı kafalısının yanında olabilecek kadar insanın aklını almasın

    CEVAP YAZ 0 9
  • mert 13 Ağustos 2018 08:26 hadi oradan. Cekin gidin bu ulkenin basindan seni ve senin gibi adamlarida yanina alsin.Ulkenin basina bela oldunuz mahvettiniz. Yetmedimi artik? Bu millet sizden ve sizin sacma sapan dusuncelerinizden bikti. Dusun bu milletin yakasindan.

    CEVAP YAZ 14 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:50 Sen balık yeme ziyan olmasın!

    1 0
  • Fikirci Fikri 13 Ağustos 2018 08:22 He yav he he! BOP tıkır tıkır işliyor.

    CEVAP YAZ 9 9
  • giletix 13 Ağustos 2018 07:57 canım benim... bir tweet ile ekonomi çökmez... itiraf edin... ülke iyi yönetilmiyor, ekonomi iyi yönetilmiyor... tüketerek, ithal ederek 450 milyar dolar borca soktular ülkeyi... bunu yazsana okuyan bilinçlensin..

    CEVAP YAZ 16 10
  • Misafir 13 Ağustos 2018 08:55 canım benim vatan haini o borç kamu borcu değil özel sektör borcu kamu borcu en düşük seviyelerde bilmiyorsan öğren zavallı

    9 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 11:27 kendnz gibi düşünmeyenlere vatan haini deme ezikliğinizden ne zaman vazgeçeceksiniz ?

    1 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:51 Sende balık yeme israf olmasın!

    1 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro