TRT'de neler olacak neler?

TRT Genel Müdürü İbrahim Eren'in onaylattığı söylenen öyle radikal kararlar var ki TRT'de bütün taşlar yerinden oynayacak. Bekleyin...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN TRT'de neler olacak neler? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Misafir 23 Ağustos 2018 17:22 son madde de yazdığınız LİYAKAT lı kadroları dört gözle bekliyorum .

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Ağustos 2018 03:56 YILLIK ENFLASYON YÜZDE 15,39 ÇIKTI....Kavaklıdere , Corvus , Doluca , Buzbağ , ucuz şarap fiyatları ...43.18 liradan 67-158 liraya yükselmesi ne demek yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? ..........

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Ağustos 2018 15:19 AKP'nin Anayasa taslağını hazırlayan Özgenç'ten Berberoğlu tepkisi! CHP’nin tutuklu İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu hakkındaki davanın dokunulmazlık nedeniyle durdurulması istemini reddetmesinin hukuken doğru olmadığını söyledi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali 18 Ağustos 2018 23:01 3000 kişiden fazlasını çıkaracaklar şirket kurup 15000 kişi alacaklar. O zamanda istihdam fazlası diyebilecekler mi acaba. istihdam fazlası personel deyip Başbakanlıktan aldıkları personellere ne demeli peki

    CEVAP YAZ 0 2
  • ali 18 Ağustos 2018 22:59 Bu adamın değer verdiği tek şey TRT World diğer kanallar batsa umrunda bile değil. Havuz işlemlerini bile TRT World'e yaptırıyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • El insaf 18 Ağustos 2018 22:56 BBC belgesel de dünya birincisi. TRT belgesel kanalımı olacak ta BBC'yi geçecek.Desene mahlukatların özelliklerini artık TRT den öğrenmenin ve dünyaya öğretmenin hayırlara vesile olmasını dilemekte bizlere düşüyor...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali 18 Ağustos 2018 22:43 TRT World'de 5000 dolar alan personel ile diğer personellerin farkı nedir acaba. Varsa da yoksa world bu adamın işi. 200 personelle yürütülecek kanalda şuan 1200 civarı kişi çalışıyor.

    CEVAP YAZ 0 2
  • ahmet 18 Ağustos 2018 20:43 Yılladır trt çalışanı olan emekçileri zorla emekli edip emekli olmayan yürekli insanları emekli olmazsan başka kuruma gönderileceksin diye tehdit eden bir genel müdürden bahsediyoruz 3.500 insan mağdem işe yaramıyordu bu zamana kadar neden tutuyordunuz? Madem istihdam fazlası personel var kapanan başbakanlıktan neden o kadar insanı trt'ye aldınız.Yukarııda allah var 3.500 insanın çocukları aileleri var insanları mağdur ediyorsunuz şayet bu söylenenler gerçekleşirse en az 5.000 kişinin ahirette iki eli yakanızda olacak.Unutmayın ''GÜN GELİR DEVRAN DÖNER''.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 18 Ağustos 2018 21:35 BBC belgesel de dünya birincisi. TRT belgesel kanalımı olacak ta BBC'yi geçecek.Desene mahlukatların özelliklerini artık TRT den öğrenmenin ve dünyaya öğretmenin hayırlara vesile olmasını dilemekte bizlere düşüyor...

    0 0
  • şükrü sevinç 18 Ağustos 2018 16:13 Tek isteğim sadece tarafsız yayın

    CEVAP YAZ 0 0
  • AS 18 Ağustos 2018 12:56 ESKİ TRT Yİ İSTİYORUZ. BİRİLERİNİN KANALI MİLLETİN VERGİSİYLE OLMASIN... YAZIYA DA İNANMADIM.. NEREDEN KİM YAZARSA ONA GÖRE GÜVENİM OLUR...

    CEVAP YAZ 5 2
  • nofair 18 Ağustos 2018 12:07 o saydığınız dizilerin hepsi fiyaskoydu ve çok büyük paralar harcanarak yapıldı. umarım iktidarın elini üzerinden çektiği bir kurum olur.

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 18 Ağustos 2018 12:23 iktidar niye elini çeksin. akıl var mantık var. hangi iktidar çekmiş ki bu iktidar çeksin. sen beğenmiyorsun ben beğenmiyorum ama o dizileri izleyen bir kitle var. recep ivedik de izlemem ama gişe de olan başarısını kimse kötüleyemez. belli bir ihtiyaca cevap veriyorsa o başarıdır bence. sinema sanat vb sonraki mesele.

    2 1
  • Misafir 18 Ağustos 2018 13:16 Bu dizilerden devletin kasasına ne kadar reklam ve sponsorluk parası girdi biliyor musun peki ?

    0 0
  • Mahlukadairnevarsa 18 Ağustos 2018 11:57 Pazar sabahları Amerikan kovboy filmleri de kalkacak mı?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 12:53 güzelde hepppp aynı filimler gösterilmekte hepsi hepsi 10 tane kvbou filmi almışlar takipteyim yıllardır aynı filim 2-3 ayda bir tekrar tekrar gösterilmekte........

    0 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 11:43 haydi inşalllllaaah muaffak olur

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 10:22 BU YAZIDAN SONRA SENİDE UNUTMAZLAR HERHALDE...

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 18 Ağustos 2018 10:00 elbet bundada hile yapacaklardır ya neyse dönem onların dönemi bal tutan balıyalayacak..taaaa şu elektrikteki trt payı ne olacak ..oda artık son bulmalı..dimi..

    CEVAP YAZ 1 7
  • yaşar kotan bursa 18 Ağustos 2018 04:10 hayırlısı olsun başarılar dileriz

    CEVAP YAZ 4 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro