SON DAKİKA

Tarihin utanç sayfası! 6-7 Eylül olayları, neler oldu?

Tarihe kara bir leke olarak düşen 6-7 Eylül olaylarının arka planında ne vardı? Futbolun ordinaryusu Lefter de o kara günü yaşayanlardandı. İşte Lefter'in 6-7 Eylül hikayesi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Tarihin utanç sayfası! 6-7 Eylül olayları, neler oldu? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Eşbaşkan 08 Eylül 2014 19:48 Gazinin zamanında Bulgarlar Türk mezarlarına saldırmış,yıkmış....Dönemin gençleri ise bu olay karşısında Bulgar mezarlarını ziyaret edip çiçek bırakmıştır...Zihniyet ve nesil farkı diyorum...Sene 1955...Kim iktidarsa o sorumludur bu olaylardan...Yağmayı yapanların ellerinde 3 değerimiz vardı...Gazi Fatih Sultan Mehmet Han resimleri,TÜRK bayrağı ve Gazi Atatürkün resimleri...O iki büyük insan yaşasaydı yağmayı yapan kimse astırırdı...Gözünün yaşına bakmazdı.

    CEVAP YAZ 2 1
  • mustafa 08 Eylül 2014 01:12 oguzhan efendi, 6-7 eylül yalanmi demek istiyorsun?

    CEVAP YAZ 0 2
  • oguzhan 07 Eylül 2014 09:08 Nerde yalan dolan fitne mansetler nedense "hürriyetten" cikiyor...hürriyet 60 sene evvel neyse,bugünde ayni...arastirmak lazim gercekte kimin bu gazete?

    CEVAP YAZ 0 0
  • barbarlık 07 Eylül 2014 00:33 toplum cahil olunca oluyor böle şeyler.ders aldıkmı bari?hiç sanmıyorum..

    CEVAP YAZ 0 0
  • simitci 06 Eylül 2014 21:27 Butun yetkililer ,bastakiler sünni ya.. iyi iste ! Karar_ silah onlarda ! Sünni olmayanları yok etsin ! Ve ilk önce beni yok etmekle başlasın ! onlar saf sünni olur . Bende Hergun kahirlanarak olekten kurtulurum Her yer İSİD oldu bunu ekenler simdi biciyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • gülsen kaya 06 Eylül 2014 21:10 25 yıl önce polatlı duatepe ye kadar gelmişlerdi 200 000 askerle bu mazlum arkadaşlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • armo07 06 Eylül 2014 19:41 ulan aziz, türk futbolundan ve fenerbahçeden o kirli ellerini çek

    CEVAP YAZ 0 0
  • DELİ YAŞO 06 Eylül 2014 18:52 Tarihte o gün ne olduysa.Bu günde Tayipli AKP Maalesef bunu uygulak peşinde.Bakın Bununprovasını Ülkeye davet ettiği Suriyelileri linçle başlatı Kürtlerle zaten uzun süredir devam ettiriyor.Rizede bir Turist katlettirdiler.Devamın umarım kötü olmaz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • DELİ YAŞO 06 Eylül 2014 18:52 Tarihte o gün ne olduysa.Bu günde Tayipli AKP Maalesef bunu uygulak peşinde.Bakın Bununprovasını Ülkeye davet ettiği Suriyelileri linçle başlatı Kürtlerle zaten uzun süredir devam ettiriyor.Rizede bir Turist katlettirdiler.Devamın umarım kötü olmaz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • musa21 06 Eylül 2014 17:35 Şimdi olsa yine yaparlar yobazlar Çoğunlukta , değişen bir şey yok !.!.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Simitci 06 Eylül 2014 16:36 Kainatın en iyi insani, benim için ,,, KİMSEYE KOTULUK YAPMAYAN. İNSANDİR .

    CEVAP YAZ 0 0
  • Simitci 06 Eylül 2014 16:17 Ben onlardan olmadığım için, onların din inanışlarına gore beni rucuf etmeleri hak çocukluğumda 6 _ 15 yas arasında çok dayak yedim ! Tenha bir yerde bur kaç adam gelişi güzel vururlardı ! Büyüdükten sonra dışlama zorluk çıkarma ,horlama okulda notu düşürme ,okulda , resmi dairelerde, en basit ise _ bu olmaz_ engeli ,poliste keyfi sadistçe vurmalar , v.s Sebep, müslüman değilsen yeterli bir sebep ! onlara gore Ben Müslümanım , buna rağmen herkesten çok dayak atıyorlar disliyor hakaret ediyorlar ! Eee muslumansin Amaaaa Sünni değilsin sen !

    CEVAP YAZ 0 0
  • barbar zihniyet 06 Eylül 2014 15:51 Avrupalılar boşuna barbar demiyor.Gerçekleri herkes biliyor.Müslümanlığın M sine kurban olun

    CEVAP YAZ 0 0
  • YAĞMAZI BOZUNTULARI 06 Eylül 2014 15:49 BU ZİHNİYETİN GEÇMİŞİNDE HERTÜRLÜ KATLİAM HIRSIZLIK DLAVERE VAR.BUNLARI BİLMEYEN YOK ZATEN.

    CEVAP YAZ 0 0
  • utanmaz yağmacı zihniyet 06 Eylül 2014 15:48 utanmadan birde biz dünyanın en iyi toplumuyuz hikayeleri söylüyorlar.bu yüzden çinliler ve moğolalr bunları ortaasyadan kovdular.yüzsüz yağmacılar.

    CEVAP YAZ 1 0
  • osmangazili 06 Eylül 2014 15:06 ''Demokrat Parti hükümeti gittikçe zorlaşan bir ekonomik durumla karşı karşıya kalmış ve özellikle yüksek enflasyon nedeniyle hayat standardı düşen kesimin güvenini kaybetmiştir; şüpheli metotlarla muhalefeti susturma çabaları ise basının, aydınların ve öğrencilerin de Demokrat Parti’den soğumasına yol açmıştır. '' Bu yorum haberin içinden.Haberde olayın nedenleri kaynaklarını dayandırdığı selanik' teki olay veya iktidara mal etme yaşayan babamın ifadesi ile kesinlikle düzmece bir olay.Aynen Menemen olaylarını bahane ederek kurulan ikinci partinin kapatılması ve yüzlerce alimin idamı ve parti kurucuların idamı gibi bir senaryo.Madem bu olayları o zaman ki iktidar yaptıysa 1960 darbesini neden önleyemedi,yapan zihniyet neden hiç hesap vermedi.Nedense her darbeden sonra tek değişmeyen parti chp diğerlerinin tekrar açılmasına izin verilmiyor nedeni ne olabilir,tüm darbelerin sahibi,nedeni olduğundan mı.?

    CEVAP YAZ 0 1
  • ali33 06 Eylül 2014 14:56 sen insan kılıklı zavallı bir mahlukatsın

    CEVAP YAZ 0 0
  • kml 06 Eylül 2014 14:47 aynen katılıyorum sana

    CEVAP YAZ 0 0
  • HASANA 06 Eylül 2014 14:35 SEN AHİRETE İNANIYORMUYDUN ?

    CEVAP YAZ 0 0
  • cengaver13 06 Eylül 2014 14:22 ya abraham keske sana yapsalardi bu zulmü de bizlerde üzülseydik.tanri herkese akil fikir verirken seni niye görmemis ibrahim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kadir baba 06 Eylül 2014 14:13 bu kemalistler ozamanda çapulcuymuş ...

    CEVAP YAZ 1 0
  • Boru 06 Eylül 2014 13:58 1934 Trakya olaylarını da unutmayın! Musevi Türk vatandaşlarına getirilen varlık vergisini ve ZORUNLU ÇALIŞMA KAMPLARINI DA UNUTMAYIN! Bütün bunlar CHP ve Hitlerin partisi NSDAP ile iyi ilişkiler yürütülürken yapıldığını da bilince, gezi soytarılarının CHPnin desteği ile en özgürlükçü hükümet olan Erdoğan hükümetine yapılanları daha da manidar buluyoruz!

    CEVAP YAZ 0 1
  • ibrahim fırat 06 Eylül 2014 13:49 keşke daha fazlasını yapsalardı, özellikle ermenileri ve yahudileride öldürselermiş..

    CEVAP YAZ 2 0
  • BU MİLLETİN %85 ANLIYOR 06 Eylül 2014 13:27 HEY chp BU MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN SİZE BIRAKTIĞI TÜRKİYE DEĞİL,MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN BIRAKTIĞI CHP Yİ VE TÜRKİYEYİ YAKIP YIKIP TALAN ETTİNİZ İNÖNÜ CHP Sİ KURDUNUZ BU CHP İNÖNÜ CHP SİDİR BUNU ANLAMK İÇİN TARİH İNSANA YETER FAKAT BUNUN BÖYLE OLDUĞUNU ANLAMAKMAK İÇİN İLERİ DERECEDE GERİ ZEKALI OLMAK GEREK

    CEVAP YAZ 0 0
  • entelektüel hamsi 06 Eylül 2014 13:25 yav inanılmaz bir şey.bunların sebebi hep cehalettir.haber doğru olsaydı dahi Selanik'te olan bir olaydan memleketimiz vatandaşı gayr-ı müslümleri mesul tutup,insanların canına,malına namusuna kastetmek.bir kısmını resmi tarihin karartmalarıyla bilemesekte,bu tip olaylar yakın tarihimizde çok.hala daha aynı kafada giden,o ve benzeri olaylardan zarar görüp bize düşman olanları anlayamayan,birilerinin yönlendirmesiyle,yakıp yıkmayı marifet bilen insanlar içimizde var.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro