Tarihi kazıda yüzlerce altın para çıktı

İtalya'da ülkenin kuzeyindeki Coma'da bulunan Cressoni Tiyatrosu kazılarında testiler içinde yüzlerce altın para bulundu. Bu tarihi gelişmeyi Kültür Bakanı Alberto Bonisoli duyurdu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Tarihi kazıda yüzlerce altın para çıktı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 15 Eylül 2018 18:52 bayağı güzel bence kazılardan altın para çıkması.

    CEVAP YAZ 0 0
  • k.k.k 11 Eylül 2018 08:13 1500 sene öncesi yani.

    CEVAP YAZ 1 1
  • m 11 Eylül 2018 07:33 dirilis erturul ve mehterle gaza getirilmis neslin yorumlari...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:29 Acaba neyin çığırını açmış...kimbilir zamanın zalimi kimlerin kanını emdide o paraları oralara gömdü... Daha söylenecek çok şey varda..heyhatttt...

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:14 O altinar Dedemun dedesindendur da

    CEVAP YAZ 1 7
  • Delibalta 10 Eylül 2018 23:31 Harun arkadaş ne olmasını bekliyordun biz göçebe bir toplumduk zaten kıl çadırlarda filan araplar çöl coğrafyasında dört duvar üstüne iki hurma dalı al sana ev

    CEVAP YAZ 3 3
  • Mert 10 Eylül 2018 23:28 Yanlış biliyorsun Harun. O gavurlar hep çalmışlardır. Islam medeniyetinden de çalmışlardır

    CEVAP YAZ 4 4
  • harun 10 Eylül 2018 23:08 Dikkat ederseniz hala aradığımız altınları ermenilerin veya başka gavurların altınları diye arıyoruz. Bulunan altınlar hala bizans yada ermeni veya htistiyan aleminin. Ya haç bulunuyor ya maria yada isa heykeli

    CEVAP YAZ 4 4
  • harun. 10 Eylül 2018 23:03 gezdiğim ülkelerde ve tarihinde şunu gördüm. en güzel eserleri gavurlar yapmış ,saraylar yalılar kaleler vs. . ve tarihtede bugünde de para altın zenginlik hep gavurlarda oldu...

    CEVAP YAZ 4 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro