Süslenen Müslümanlardan açılan Müslümanlara…

Lütfen yaptıklarınızı İslam dinine dayanarak yaptığınızı ileri sürmeyiniz.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Süslenen Müslümanlardan açılan Müslümanlara… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Misafir 17 Ağustos 2018 14:07 YA BEN ANLAMIYORUM BASINI ÖRTÜYOR ALTINDA DARACIK KOT BÜTÜN HATLARI DISARIDAN GÖRÜLÜYOR YANI O KAPATTIGI BASIN SACIN NE SUCU KABAHATI VAR HANIMINI KARISINI KISKANAN KISKANC BENCIL ERKEKLER HANIMLARINI ELLERINDEN GELSE ASTRONOT ELBISESI GIYDIRECEKLER ICERISINDE NE OLDUGU BELLI OLMASIN AMA KENDILERI VAYMIKI KISSA ETEKLI BIR BAYAN GÖRSÜN ERKEKLIGIYLE ÖVÜNÜP IC CEKEREK ELINI ÖNÜNE GÖTÜRÜP KOKMUSUNU KASIYOR YALANMI EYYY MILLETIM

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 17 Ağustos 2018 09:02 keşke o süslümanla bu yazıyı görüpte kendilerine çeki düzen verseler.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 08:17 Allah cc razı olsun, ne kadar haklısın,

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 16 Ağustos 2018 22:47 Erkekler de bu şehvet kadınlarda da bu gösteriş hırsı var oldukça, kalbe inmemiş olan dinin, hiç bir önleyici faktörü işe yaramaz.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 16 Ağustos 2018 19:27 Yaşadığın gibi inaanmak olmz. Peygamber efendimzn zamanında islam neyse bugun de oye omalı. bu modern gorunumlu mnafık planara alet olmamak lazım

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 16 Ağustos 2018 16:51 182.5 Milyarlık GDPsi olan 2.6 Milyon Nüfuslu Katar Emiri Türkiye'ye ancak günlük cep harçlığı 15 milyar Para yatırmış!.................... Mış.... Mış...mış...................mış Seviniyorlar!..

    CEVAP YAZ 2 1
  • gencoglu 16 Ağustos 2018 13:44 çok güzel bir yazı elinize sağlık sayın yazar

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 16 Ağustos 2018 11:49 Süslü Müslümanlar havaya göre değil de paraya göre açılıp kapanmaya başlamaları -gerçek dindarlar da- dahil, birçoğumuzu artık kusturuyor.

    CEVAP YAZ 1 1
  • hakkı 16 Ağustos 2018 11:45 çok güzel bir yazı olmuş. giyinik ve kapalı olduğu halde çıplak duran başörtülüler var. hani sosyal medyada eskiden başörtüsünden dolayı mağdur kızlar var. ama şimdi kızlar yüzünden başörtüsü mağdur oluyor. durum aynen böyle...

    CEVAP YAZ 0 0
  • aslann 16 Ağustos 2018 10:44 bu konuda reisini hiç eleştirdinmi 1400 yıl önceki kurallarla din yaşanmaz derken

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro