Süleyman Soylu'ya iftira! Ersoy Dede ve Cem Küçük işin aslını yazdı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, ifttira ve yalan kampanyalarıyla bir kısım medyanın hedefinde. Terör örgütleri ve uyuşturucu çeteleriyle mücadelede büyük başarılara imza atan Soylu'ya neden saldırıyorlar? Ersoy Dede ve Cem Küçük, Soylu olayını yazdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Süleyman Soylu'ya iftira! Ersoy Dede ve Cem Küçük işin aslını yazdı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:45 ENES KANTER TİME DERGİSİNE YAZDI: “ERDOĞAN’I ELEŞTİRDİĞİM İÇİN TÜRKİYE’YE DÖNEMİYORUM; OLANLARI ANLATMAZSAK ÜLKEM ÇOK ACI ÇEKECEK”

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 13 Eylül 2018 00:12 satılmışların bu ülkede elbette yeri yok, istese de dönemezler merak etmeyin fetoşun kuçularına geçiş yok

    0 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:09 Süleyman SOYLU başarılı bir bakandır...İki kere ikinin dört ettiği kadar doğru...Ancak;önceki partisinde genel başkan konumundayken yapmış olduğu söylemleri için (bunlar zamanın belgelerinde duruyor) doğru dediyse,partisi değişince de o doğruları değişmemeliydi...İşte bu durum açık yürekli ve dürüst insanların nezdinde her türlü başarıyı gölgeliyor!

    CEVAP YAZ 1 8
  • NADDİM HATİPOĞLU 12 Eylül 2018 14:44 SAYIN REİSİN YANINDAKİ EN BAŞARILI VE HAİNLERLE VE UYUŞTURUCU BARONLARI İLE [DÜNYA ÇAPINDAKİ BARONLARLA VE DÜNYA ÇAPINDAKİ HAİNLERLE]ÖLÜMÜNE MÜCADELE EDEN BU GÜNE KADAR GELMİŞ GEÇMİŞ EN BAŞARILI İÇİŞLERİ BAKANI OLARAK HER ZAMAN YANINDAYIZ HER ZAMAN ARKANDAYIZ SANA SALDIRANLAR MUTLAKA UYUŞTURUCU TRAFİĞİ İLE PKK İLE FETÖ İLE İSRAİL VE ABD İSTİKBARATI İLE İŞ BİRLİĞİ YAPIYORDUR ALLAHCC. İÇİN ŞU AHLAKSIZLIĞADA BİR ÇARE DÜŞÜNÜRSENİZ İNANIN MÜSLÜMAN TÜRKİYENİN ÖNÜNDE KİMSE DURAMAZ.ALLAHCC YARDIM ETSİN.

    CEVAP YAZ 2 7
  • mniksek 12 Eylül 2018 14:34 ASIL OPERASYONUN BU ÜLKEDE KARKAŞA ÇIKARMAYA ÇALIŞAN VE ÜLKENİN HUZURUNU BOZAN ODA TV YE YAPILMASI LAZIM, O ZAMAN KİM ÜZÜLÜYOR KİM SEVİNİYOR GÖRÜRÜZ...

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:27 Sol ötesi komünistlerin bütün söylemlerinin vatan hainleri ile paralel olduğu konusunda hemfikirim...Ancak bunları söyleyen Cem KÜÇÜK olursa değeri yok! Çünkü onun söylemleri de riya ve menfaat üzerine kuruludur!

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 13 Eylül 2018 00:16 senin söyleminde! "riya ve menfaat üzerine kurulu" sayın misafir adam yırtınırcasına bağırıyor hakkın ve haklının yanındayım diye.. bu yakıştırmayı nereden çıkartıyorsun buna şaşırıyorum.

    0 1
  • ahmet 12 Eylül 2018 12:14 sayın bakanım şu düğünlerde ve törenlerde silah sıkan magandalara da bir çözüm bulun..

    CEVAP YAZ 1 19
  • Timur azgıt 12 Eylül 2018 12:09 Ya akp için söylenen bütün olumsuz yazılanlar iftira.bunu herkes biliyor.hep CHP nin uydurmaları.

    CEVAP YAZ 4 9
  • Bu Fakir 12 Eylül 2018 11:59 SS yine koruma altında....

    CEVAP YAZ 7 4
  • k.k.k 12 Eylül 2018 10:23 Süleyman Soylu'nun bazı cümlelerini sevmedim, bazı konuşmalarını da yanlış buldum; ama Soylu'nun bu örgütlerle ve terörle ne kadar büyük mücadele verdiğini de görüyorum ve takdir ediyorum. Sadettin Tantan dönemindeki gibi operasyon üstüne operasyonlar yapılıyor. Birazcık ta Türkiye'deki mafyalar, narkotik, otopark çeteleri, gaspcılarla ilgili yoğunlaşmasını bekliyorum. Bunları da halledebilirsek ülkemiz sokakları daha yaşanabilir hale gelecektir. Ayrıca Soylu'nun en büyük katkısı, polisin arkasında durmasıdır. Polisin arkasında duran bir İçişleri Bakanı, polise huzur, güven verir. Ben şunu örgütü çökertirsem başıma iş gelir diye düşünmez ! İşte olay budur...

    CEVAP YAZ 7 16

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro