Süleyman Soylu!..

HDP'yi meclise taşıyan, Demirtaş'a özgürlük diyenlerin Bakan Soylu'yu istifaya çağırması Soylu'nun boynuna katılacak şeref madalyasıdır.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Süleyman Soylu!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • SEDAT KALFA 05 Temmuz 2018 11:01 SÜLEYMAN SOYlu ADAM GİBİ ADAM DIR HER DAİM YANINDAYIZ VE DE ÇAPULCULARA Y E D İ R M E Y İ Z

    CEVAP YAZ 0 0
  • ADALI 03 Temmuz 2018 14:21 Son zamanlarda okuduğum en anlamlı, en açık, birçok mesaj içeren, haklı vurgularla dolu, olumlu yönde en'leri bir hayli zengin bir yazı.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Temmuz 2018 11:05 Biz teröristi, megri megri diye tempo tutanlarla birlikte gördük, Ellerinde keleş vardı. Pişmanız dedi diye yazdılar, oysa adamlar pişman değiliz demişlerdi. HDP ye gelince, oy oranı %13 ten düşmüş hangi destekten bahsediyorsunuz. Konunun CHP ile ilgisi ne? HDP ittifak dışı bir partidir. İktidar olarak Adamın cumhurbaşkanı adayı olmasını engellemediniz. Seçilince de CHP suçlu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • zmc 02 Temmuz 2018 18:48 yazınızı oldukça beğendim ağzınıza sağlık diyadin bey.

    CEVAP YAZ 16 3
  • reşit ağa inanç 02 Temmuz 2018 15:51 Şerefli Türk milletine tercüman olan bir yazı; eline koluna gönlüne sağlık. saygılarımla

    CEVAP YAZ 1 3
  • Sezer ÖCAL 02 Temmuz 2018 13:30 Çözüm sürecini nereye koyalım sayın Osman?

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 02 Temmuz 2018 11:26 dalkavuk bileşik & ad 1. çıkar ve yarar beklediği ya da kendisinden çıkar sağladığı kimselere, makamca, durumca büyüklere karşı saygı ve hayranlık göstererek yaranmak isteyen kimse.şaklaban..........

    CEVAP YAZ 0 18
  • Misafir 02 Temmuz 2018 11:17 Büyük yazar yine sallamış,,,Ver gazı nasılsa pirim yapıyor.Soyludan 2011 sezonunun kupasınıda al bari BAY osman

    CEVAP YAZ 2 1
  • gencoglu 02 Temmuz 2018 08:54 döktürmüşsünüz maşallah sayın yazar elinize sağlık duygularımıza tercüman olmuşsunuz

    CEVAP YAZ 41 2
  • ALİ ERDOĞAN 01 Temmuz 2018 23:58 TEŞEKKÜRLER OSMN BEY. HARİKA BİR YAZI. ASİL VATANPERVER SOYLU YU TEBRİK EDER, SAĞLIK VE BAŞARILAR DİLERİM. KENDİSİ İLE GURUR DUYUYORUM.

    CEVAP YAZ 27 2
  • Erol Baron 01 Temmuz 2018 17:20 Tarih: 29 Ekim 2004 Yer: Roma AB’nin ilk anayasasının imza töreni.....Avrupa Birliği’nin (AB) ilk anayasası, 25 üye ülkenin liderlerinin katıldığı bir törenle İtalya’nın başkenti Roma’da imzalandı. Türkiye’yi temsilen Roma’ya giden Başbakan RTE ile Dışişleri Bakanı ve Başbakan Yardımcısı A.Gül nihai senede imza attılar.....Uzun süren tartışmaların ardından üzerinde uzlaşılan AB Anayasası, törenle resmiyet kazandı.....Liderler, 47 yıl önce AB’nin temellerini atan Roma Anlaşması’nın da imzalandığı tarihi Campidoglio sarayının Orazi Curiazi salonunda, birliği yeni bir döneme taşıması hedeflenen belgeye onay verdiler.....1957’de Avrupa Ekonomik Topluluğu’nun kurulmasında 6 ülke yer almıştı..... 29 Ekim 2004’te atılan bu imza işlemi, Papa X.Innocenzo’nun heykeli altına yerleştirilen bir masada gerçekleştirildi.....Bu imzalar en çok PAPA ve FETÖ'yü memnun etti....28.06.2018 ise,seçim sarhoşu S.Soylu CHP şehit cenazelerine alınmasın dedi....GAF üstüne GAF, HATA üstüne HATA,cehalet başa bela.

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro