Startı Başkan Şahin verdi Gaziantep'te büyük turnuva başladı

Gaziantep Büyükşehir Belediyesinin kısa sürede tamamladığı tenis kompleksi ilk kez bir turnuvaya ev sahipliği yapıyor. 08–15 Eylül 2018 tarihinde düzenlenen TEB 16 Yaş Türkiye Tenis Şampiyonası’nın heyecanı, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin tarafından açılış maçını başlatmasıyla tenis severleri sardı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Startı Başkan Şahin verdi Gaziantep'te büyük turnuva başladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Antepli 11 Eylül 2018 12:14 yolları mahvettin su ucuzlayacak dedin daha da arttırdın inşeAllah tekrar aday gösterilmezsin antep bir daha çekmez AKPARTİ ve CUMHUR İTTİFAKINA YAZIK OLUR

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 10:25 BORÇLA İŞ YAPILMAZ HİZMET YAPILMAZ BAŞKAN. YAZIK MİLLETİN PARALARINA YAZIK. BORÇ BATAĞINDASINIZ.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 10:04 Bir Başkan var oda Erdoğan. Kardeşim bu nedir herkes Başkan olmuş yahu. Her gün bu hanımefendiyle ilgili bir haber yer almak zorunda mı bu sitede?

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 09:31 tesisler güzel de, nasıl ulaşacaklar oraya merak ettim...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 11 Eylül 2018 09:29 plakalı ve plakasız motosiklet terörü ne olacak ? halk otobüsleri rezil. memleketi yaşanabilir hale getirin...

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 11 Eylül 2018 08:17 antepde yagmur yagdimi sokakta bir kaldirimdan karsi kaldirima yüzerek gecebilirsiniz. yüzme bilmeyenin Allah yardimcisi ola

    CEVAP YAZ 1 6
  • Engelli 11 Eylül 2018 01:47 Sayın Fatma Şahin, bir ara müsait olursanız, aklınıza gelirse, şu kavşaklara üst geçit, alt geçit yapıp trafiğide düzene sokarsanız, yoldan büyük kaldırımları, refüjleri, engelliler için inişi çıkışı olmayan kaldırımları, denetler ve düzenlerseniz minnettar oluruz.. Ama sakın haaa, acele edipte, belinizi incitmeyin. Bekleriz biz 10 sene daha, ne acelemiz varki. Rezillige alışmışız nasıl olsa.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 10 Eylül 2018 22:31 insaata devam.....................

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 20:51 Bu site iki bayanın devamlı olarak reklamını yapıyor. Biri Fatma Şahin, diğeri Kim Kardaşyan.

    CEVAP YAZ 0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro