İFTARA NE KADAR KALDI

  • 00 Saat
  • 00 Dakika
  • 00 Saniye
İstanbul
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Amasya Ankara Antalya Artvin Aydın Balıkesir Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Isparta Mersin İstanbul İzmir Kars Kastamonu Kayseri Kırklareli Kırşehir Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Kahramanmaraş Mardin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Şanlıurfa Uşak Van Yozgat Zonguldak Aksaray Bayburt Karaman Kırıkkale Batman Şırnak Bartın Ardahan Iğdır Yalova Karabük Kilis Osmaniye Düzce

Sözcü'nün Fuat Avni'si

Bu arkadaş ise, "Ankaralı bir haber kaynağı" ile bir olup, içinde debelendiği karanlıkta, Erdoğan'ın dokunulmazlığını kaldırtıyor, yargılatıyor, "güneş yüzü görmeyen" bir cezaya çarpıtıyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sözcü'nün Fuat Avni'si yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • Erol Baron 23 Nisan 2017 10:51 Haftada üç makale ile bıkmadan usanmadan AKP'nin yanlışlarını yazacağımı bile bile ve beni İNTERNETHABER'in Fuat Avni'si ilan etmeden bana sitenizde yazmama müsaade ederseniz, ülkenin özgürlükte daha ileri gitmesine ve ekonomik kalkınmasına katkı sağlamış olursunuz sn Özışık.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 23 Nisan 2017 09:13 İnternet haberin fuat avnisi kim acaba

    CEVAP YAZ 0 0
  • oflu baba 23 Nisan 2017 06:36 o arkadasi ben tanirim yakinen kendisi bir numarali libostur

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ali 23 Nisan 2017 03:29 Hadi her yer güllük gülistanlık sana göre. Devran dönerse bakalım ne olur?

    CEVAP YAZ 0 0
  • HASAN SOYLUGİL 22 Nisan 2017 20:56 EVET ÇOK GÜZEL OLDU BİR GÜNDE ÜLKEYE HUZUR GELDİ EFLASYON DÜŞTÜ MAAŞLAR ARTTI ÇALIŞAN MEMNUN EMEKLİ MEMNUN HERKES BİR NEŞE İÇİNDE ÇOK ŞÜKÜR ALLAHA BU GÜNLERİ GÖSTERDİ BİZE HELAL OLSUN BİZE

    CEVAP YAZ 1 2
  • bedii 22 Nisan 2017 20:38 peki biz millet olarak yıllardır bu adamın nekadar kötü olduğunun farkındayızda gittikçe erdoğan hakkındaki sözlerinin ayyuka çıktığının farkında değilmi cumhurbaşkanım, aslında bu adam mahkemelik efendim bunun hakkından gelemiyormu savcılar bize anlatırmısınız...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 22 Nisan 2017 17:54 Sayın Ataklı İmamın oğlu değil. Kimya mühendisinin oğlu Herkes haddini bilsin!.......

    CEVAP YAZ 1 2
  • En Son Haber 22 Nisan 2017 04:38 Suriye'nin Kuzey sınırı BM tarafından kontrol altına alınmalı -

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 22:57 Sağa sola çamur atmayı bırak .... Darbenin Başbakanı kim olacaktı ?........Bak, Mehmet Metiner, “Yani bir darbe varsa, bu darbenin siyasi ayağının olmaması mümkün değildir. Sonuçta darbe başarılı olsaydı, bu ülkeyi yönetecek insanları vardı” şeklinde konuştu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • arif uysal 21 Nisan 2017 17:43 makalenin başlığı cuk diye oturmuş eine sağlık iyiki özışık kardeşler yazıyor ve yazmaya devam edin ki okuyucularınız sizlerden mahrum kalmasın.

    CEVAP YAZ 3 90
  • Komünist Liseli 21 Nisan 2017 17:03 Rejim değişikliklerinin onaylanmasına zorbalık ve hile damga vurmuştur.....Boşa düşmüş, kadük olmuştur. Bu noktadan sonra ilan edilecek bir “evet” sonucunun toplumda kabul görmesi ihtimali sıfırdır.

    CEVAP YAZ 11 9
  • Misafir 21 Nisan 2017 16:18 Recep Tayyip ve İşbirlikçileri Özışıklar ve Suriye ekibinin uluslararası savaş suçları mahkemesinde yargılanacağı kesinleşti..IŞİD'e sarin gazı sevkiyatı Türkiye'den: AKP dosyayı kapatmış, işte tapeler!

    CEVAP YAZ 90 5
  • MİSAFİR 21 Nisan 2017 15:01 PEKİİİİ..SİZ ..KİMİN VEYA NERENİN FUAT AVNİSİ -SİNİZ ? BİR DE MERTÇE BUNU YAZSANIZ NASIL OLUR BAYIM???

    CEVAP YAZ 12 8
  • s.b 21 Nisan 2017 14:57 hergün hükümet aleyhine bir yalan uydurmak zorunda olan zavallı yazarların toplandıgı sözcü

    CEVAP YAZ 8 67
  • Kahya 21 Nisan 2017 14:53 O can ataklı dediğiniz salyalı gazeteci proğramlardada kaybetme hırsından ağzından köpük saçılıyor. ama bu devletin köpüklü düşmanı her devirde olmuştur ve olacaktır. bu millet ise her zaman onun gibilere dersini vermiştir verecektir.

    CEVAP YAZ 6 81
  • Misafir 21 Nisan 2017 14:37 Sen niye rahatsız oldun Sayın Ataklı'nın yazılarından. Reklam korkusu size her şeyi yaptırıyor maşallah.

    CEVAP YAZ 9 9
  • Misafir 21 Nisan 2017 13:00 SEN NERENİN FUAT AVNİSİSİN

    CEVAP YAZ 15 9
  • CHE 21 Nisan 2017 12:06 TÜM YANDAŞLAR YANAŞMALAR AK-TROLLER ; DALAŞIN BİRBİRİNİZLE MAZLUM ANADOLU İNSANI KARPUZ GİBİ İKİYE BÖLÜNMÜŞKEN,,, % 51,4 > % 48,6

    CEVAP YAZ 23 13
  • t 21 Nisan 2017 11:56 Hadi ÖZIŞIK yazdı tamam :D

    CEVAP YAZ 3 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro