Sorun üreten belediyeler....

Seçmen Erdoğan'a, milletvekillerinden ve yerel yönetimlerden yana şikayetleri olduğunu, bunun ivedilikle düzeltmesi gerektiğini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sorun üreten belediyeler.... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • mustafa holoğlu 24 Temmuz 2018 23:52 yazına teşekkür ederim...3 dönemdir görevde olanlar asla belediye başkanı yapılmamalıdır...artık gençlere önem verilsin..

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 02 Ağustos 2018 16:24 bu tip yazılarınızı sık sık bekliyoruz

    0 0
  • Misafir 23 Temmuz 2018 12:53 Haklısın yaaaaaa!...Seçimle gelen Tek Belediyeler kaldı!......... Yeni yapılanmada aslında bakanlıklar yoktur. Bunlar cumhurbaşkanlığına bağlı şubelerdir.

    CEVAP YAZ 3 0
  • Simurg 23 Temmuz 2018 11:26 Ben Reisin etrafında onu doğru yönlendirecek danışman ve akıl hocaları olduğuna inanmıyorum. Bu nedenle her ne kadar yazdıklarınıza yüzde yüz katılsam da kolay kolay bu durumun düzeleceğine inanmıyorum. Reis o kadar söyledi mesajlar verdi sizin de daha önce dediğiniz gibi Ak Partili belediyeler sanki Reis o sözleri muhalefet belediyelerine söylemiş gibi algıladı. Kimse üzerine almadı. Onlar almadı Reis te sessiz kalırsa halk üzerine alır ve gereğini yapar. Bu ülkeye hizmet eden belediyeciliği milli görüş zihniyeti getirdi inşallah Ak Parti bunu devam ettirir. Başka seçeneğimiz yok çünkü. O yüzden size ve sizin gibi doğru yazan kalemlere çok iş düşüyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 12:51 Endişeye gerek yok, fazla ihtiyaç olduğundan, en fazla akıl hocası senin reisin etrafında var.

    0 0
  • Erol Baron 23 Temmuz 2018 11:16 AKP'deki dürüst ve kaliteli yönetici eksikliğini halk gördüğü andan itibaren sonun başlangıcı başlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • BİTKİN TEŞKİLATCI 23 Temmuz 2018 10:28 istanbul 3 bölgenin en kalabalık ilçeleri de hesap veriyor mu yalan dan. Biri REİSE diğer Reisin hanımına sırtına dayamış. Dİğer Binali Y nin teyzeoğlu vs. Kimse dokunamaz bize ULEYYN tavrındalar. 15 Temmuz da REİS in posterlerini indirip dizin de kıran başkan yardımcıları hala görevdeler. Bahane çook alan yok . Süleyman bey hikaye anlatmasanız çok iyi olur zira gerçekleşmeyecek şeyler yazıyorsunuz. %25 doğru koşar adım gidiyoruz

    CEVAP YAZ 0 1
  • gencoglu 23 Temmuz 2018 09:57 başkan olduktan sonra kendi lüks aracını belediyeye kiralayıp makam aracı yapan kendi özel aracından belediyeden para alanlar çok var

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 11:44 Sen şimdi bunu söyledin ya yandın. Çünkü AKP senin istihkakını kesecek.

    0 0
  • Misafir 23 Temmuz 2018 09:32 ankaranın kalecik belediye başkanı; hakkında ileri geri konuşanları belediyeye çektirip kazma sapları ile dövüyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 10:29 korkasınız demekki. cesurların dayak yemesine göz yumuyorsuuz

    0 0
  • Misafir 22 Temmuz 2018 12:14 Ben Üsküdar'da yaşıyorum. Burada kesinlikle Belediye Başkanı ile ilgili bir soruşturma açılması gerekiyor. Halkın şikeyetlerini dikkate almıyor, kendisi ile görüşme talep ettiğimizde randevu vermiyor. Sadece tanıdık vasıtası ile kendisine yakınlaşıp, işinizi gördürüyorsunuz. Daha vahim rüşvet iddialarını görmediğim için kesin olarak vardır diyemiyorum. Fakat haksızlık, adaletsizlik diz boyu... Biri buna dur desin!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 22 Temmuz 2018 12:03 Vergi daireleri de aynı.....tapusu 1992 de vefat eden annemin üzerine olan tek katlı bir evi Türkiye'ye tatile geldiğimizde rahat edelim diye 1990 da üç katlı yaptım.... Vay, sen misin annesine yardın eden diye bana 2800 TL ceza geldi....Yurt dışında olduğumdan cezayı tahsil edemediler.....Gel zaman git zaman geçen yıl bir gün evime biri geldi ve bana ben haciz memuruyum dedi.....Ne için diye sorduğumda, 2800 TL ödenecek İMAR CEZANIZ VAR dedi..... Vergi dairesine gidip durumu açıkladım ve müdür bana dosyayı MANİSA'ya geri göndeririz o zaman dedi....Aynı yıl (2017) yurt dışına çıktım ve bankamın elektrik ve internet gibi otomatik ödemeleri durdurduğunu fark ettim çünkü hesabım bloke edilmişti.... İşin garip tarafı 1990 da yapılan bir iş zaman aşımına bir türlü uğramıyor...Sonuçta 2800 TL hesabımdan tahsil edilmişti ve bir gece vakti İzmir Adnan Menderes hava alanından sabaha karşı eve geldiğimde, 2. bir CEZA gibi elektrikler de kesikti....İlk tepkim, Allah belanızı versin" demek oldu.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 23 Temmuz 2018 09:44 şimdi nerde olduğun ortaya çıktı vatan haini demek yurtdışındasın belliydi bukadar rahatlıkla suç işlemenden

    1 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 13:21 sen tam bir FETÖ cüsün oğlum yalancının ağa babasısın

    1 0
  • rabia 22 Temmuz 2018 10:07 bence ylnız erdoğanın açacağı bir çelik şikayet kutusu olmalı belediyenin nasıl çalıştığı ve nasıl hizmet verdiği pusulalar ona atılmalıdır, en iyisini millet karar verir ona görede erdoğanımız notunu verir...yoksa belediyelerde yolsuzluk ve yan gelip yatmak derdi bitmez kardeşim anlatabildimmi....

    CEVAP YAZ 0 11
  • Erol Baron 22 Temmuz 2018 09:46 Eğitimsizlik gibi dertte de başı çeken Türkiye'de belediyelerden başka,TL'yi eriten enflasyon, fakirleştiren dış ticaret açığı, iyi tarım yapamama sıkıntısı, her yere burunlarını sokan cemaatler, bir türlü akıllanmayan PKK, ABD'ye çalışan FETÖ ve en önemlisi de AHLAK sorunu var..... Derdim çoktur hangisine yanayım vesselam.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 22 Temmuz 2018 09:45 ankarayı melih gökçekten kurtardınızya oylarım hep ak partiye vermiştim çok rahatsız oluyordum şimdi gönül rahatlığıyla tekrar ak partiye devam.... dedikodular var tekrar gelicek diye sakın öyle bir şey yapmayın

    CEVAP YAZ 0 0
  • seyfo 22 Temmuz 2018 05:26 adapazarı b.şehir belediyesi 6 aydır evimizin önündeki 1,5 kilometrelik yaya geçidini makilik halde çalılık hale geldiğinden bihaber...bayramda bile temizlemediler oradan geçmeye korkuyoruz yılan çıkar diye, bune vurdumduymazlık arkadaş...hiç memnun değiliz.

    CEVAP YAZ 0 2
  • enderatalar 21 Temmuz 2018 22:22 Bursa İznik Derbent Köyünde 2.5 kat imarlı Arsa aldım Yolu yok diye Yapı izini vermiyorlar Çözümde üretmiyorlar Reis bürokrasi yapmayın dedikçe bunların dertleri çözecek daha çok bürokrasi çıkarıyorlar Allah yardımcımız olsun

    CEVAP YAZ 0 3
  • ervan 21 Temmuz 2018 21:15 allah razı olsun. gerçekleri söylemeye devam

    CEVAP YAZ 1 3
  • ak partiliii 21 Temmuz 2018 18:39 ak partiliyim kurulduğundan beri ama çok haklısınız dağru bir yazı kaleme almışsınız tebrikler

    CEVAP YAZ 0 3
  • takva sahibi olanlar 21 Temmuz 2018 17:59 değişsin en yakın gözlemlediklerim bahçelievler ,güngören,kocaeli büyükşehir,reisin rüzgarıyla hazır seçim kazanacak değil reise ve partiye rüzgar katacak adaylar gelsin...parti de güçlü olan değil takva da güçlü sağlam iradeler gelsin.mevki ve makama efendilik yapacaklar gelsin mevkiye makama koltuğa alışıklar değil...

    CEVAP YAZ 0 4
  • akprtili 21 Temmuz 2018 17:34 biz 7-8 senedir soyluyoruz dinletemedik ak partiliyim diyen bu adamlar yandaslarını işlerre sopkuyor gerçek dava adamları ise surunuyor belediyeler sirket kurmanaya yeteişemiyor cumhurbaskanı olmasın bunlar muhtar bvile olamazlar

    CEVAP YAZ 0 2
  • ak partili 21 Temmuz 2018 17:26 bursa osmangazi,harmancık.buyukorhan ,orhanewli ilçe başkanlarıyla birlikte belediye başkanları değişmeli yoksa durum vahim vahim merkezde nal toplayan yonetimlerle bir halt olmaz

    CEVAP YAZ 0 5
  • Erol Baron 21 Temmuz 2018 17:00 Çok sert eleştirilmeme rağmen din yerine ben her zaman dürüstlüğü savundum çünkü bazılarına göre bu ülkede din dürüstlüğü gereksiz kılıyor.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 21 Temmuz 2018 17:52 ahlak---- ahlak olursa her şey düzelir ahlaksız kişi adnancık gibi dinci olur..ahlak herşeyin başıdır

    1 0
  • Misafir 21 Temmuz 2018 15:41 Bütçe açığının kronik hale geldiği SGK’nin Sayıştay denetimine tabii olmaması ne demek?.....

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 22 Temmuz 2018 10:52 Ne demek! Sayın KK 'nın 2 milyar açıkla devrettiği, Bugün 90 MİLYAR a ulaşan açığın KK üzerinden yüklenmelere devam (!) ama çelişkinin farkına varılmaması.. ve halkın yeni açıklardan haberdar olmaması.

    1 1
  • Gelen gideni aratacakır. 21 Temmuz 2018 14:23 BU KADAR MI KÖTÜLERMİŞ,BAŞLIĞA GÖRE YAZDIM,İÇERİYİ OKUMADIM.??

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 21 Temmuz 2018 17:31 biz 7-8 senedir soyluyoruz dinletemedik ak partiliyim diyen bu adamlar yandaslarını işlerre sopkuyor gerçek dava adamları ise surunuyor belediyeler sirket kurmanaya yeteişemiyor cumhurbaskanı olmasın bunlar muhtar bvile olamazlar

    0 4
  • Misafir 21 Temmuz 2018 13:50 Akcaabat gittikce cirkinlesio acillllllllll kan degisimi.reis biz sana oy verdik bu adama degil mahvetti akcabatimizi.bir insan bu kadar cirkinlestiremez akcaabatimi istese bile ama bunlar nasil yapmis

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 21 Temmuz 2018 13:15 AKCAABAT belediye sini acilen istifaya cagiriyorum.bir gurbetci olarak artik o kadar cok sevdim akcaabatimdan utaniyorum.caddeler park mafyasina ihale verilmis.onlarin yüzünden artik carsiya bile giresim gelmio.birak onunartik akcaabata gelmek istemiyorum.sahil peskes cekilmis.yapilan tüm tesisler peskes cekilmis.akcaabat o kadar cirkinlemiski anlatmam zor. Aksama festival vardi belediyeüyeleri ne önde sandalye arka kisimda yaslisi cocugu ayakda .varmi ulen böyle adaletsizlik.birde ikidebir onlari cekiosunuz Baskan yetrrrrrrrrr cek gittttttttttttt Yoksa akp akcaaabta büyük darbe alacak bilesiniz

    CEVAP YAZ 0 1
  • coşkun bey 21 Temmuz 2018 12:49 sancaktepe/istanbul belediyesinin yaptığı tek şey bina bina bina, beton, beton,beton ve rant getirecek yerde de park yapmak. Sana hakkımı helal etmiyorum.

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro