Sokağa çıkıp 'Klitoris nedir' diye sordular

7 dakikalık klitoris filminin yönetmeni Melek Özman, "Biz böyle kentli, eğitimli, orta sınıf ve üstü kadınlar, cinselliği en çok biz biliriz zannediyoruz. Fena halde yanılıyoruz" diyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sokağa çıkıp 'Klitoris nedir' diye sordular haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • 53rizeli 27 Ağustos 2015 02:30 bu domuzlarda utanmak diye bişey yok onun için bunlarla anladığı dilden konuşacaksın dostum...

    CEVAP YAZ 2 2
  • hadi ordan 25 Ağustos 2014 11:31 saçmalık!!!! kadın birden fazla erkekle neden yatsın ahlak diye birşey var. dinsel anlamı geçtim insanın kendine saygısı olması lazım zevk alacak diye her önüne gelenle yatılmaz kadınlık gururu denen birşey var

    CEVAP YAZ 0 0
  • assivas 24 Ağustos 2014 21:39 evet ya kadın şeyını tam öğrenmiş, allah size akıl fikir versin dunya da neler oluyor filistn ırak suriye vs ateş çemberi onlarca kişi öluyor ülkemiz de o kadar sorun varken bu zeka özürlülerin derdine bak bacağının arasını öğrenecekmiş????????????????????

    CEVAP YAZ 0 0
  • nizipli 24 Ağustos 2014 21:20 buda akp nin işidir demi la chp liler. siz alışıksınız tabi karılarınızın klitorislerini başkalarına peşkeş cekmeye..

    CEVAP YAZ 0 0
  • xxx 24 Ağustos 2014 20:41 bir avuç nemfomanyağın kendi çemberlerinde çırpınışı, bunu haber yapmaya gerek var mı?

    CEVAP YAZ 0 0
  • sadia 24 Ağustos 2014 19:34 bu okumus egitimli kadinlarin biz herseyi biliriz hali türk kadin ni bu hala getirdi. anadolu kadini cinsellik le ilgili evlilkle ilgili kadin ve anne likle ilgili cok daha bilgili ve donanimli. eskiden kizlara erkeklerle birlikde yasamiyorlardi ama erkegin dilinden anlayan kadinlarimiz tarafindan evlilik öncesi kadin olabilme konusunda bilgiler veriyorlardi. bu düzen yillarca devam etti, taaaki böyle femniztler cikana kadar. kizlarimizi kadinlarimizi koruyacaz derken zir cahillestirdiler. simdide özgürlük adina,cinselligi tenitim adina kadinlarin haysiyetleriyle oynuyorla bunda untanmadan egitim diye sunuyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali 24 Ağustos 2014 19:18 bastan sonra tutarsiz, bastan sona ustenci. simdiye kadar kime faydasi olmus feministlerin de simdiden sonra olacak. yorumuna katiliyorum. isim yapmaya calisan bir kadinin zirvalari...

    CEVAP YAZ 0 0
  • mert 24 Ağustos 2014 18:57 49 diplomat ve polisi 70 küsür gündür rehin olan yükselen güç, Suriye'yi de 2 bin TIR silahla dize getirmişti...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ne arar sende 24 Ağustos 2014 18:51 soran bu kadın mı?bana sorsaydı,sizde olmayan bişey derdim:)

    CEVAP YAZ 0 0
  • ucube karı 24 Ağustos 2014 18:36 KADININ TİPE BAK ÇAY DEMLE İSİM YAPMAYA ÇALIŞAN UCUBENİN TEKİ

    CEVAP YAZ 0 0
  • ,., 24 Ağustos 2014 15:54 Ufffffffffffff

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet yılmaz 24 Ağustos 2014 15:48 türk miletini ahlakzızlarştıma mücadelesi bugun araştırma şirketi kur mileti çoz bilgilerini incelemek için usa götür parayı kap:) belayı da:)

    CEVAP YAZ 0 0
  • vecihi 24 Ağustos 2014 15:37 çok yararlı bir pazar söyleşisi olmuş.çogu kadınların sıkıntısını dile getirmişler.ayşe armanı kutlarım.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro