Sırrı Sakık galibiyetini ilan etti!

BDP'li Sırrı Sakık, Ağrı'da resmi olmayan sonuçlara göre seçimleri kazandıklarını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sırrı Sakık galibiyetini ilan etti! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • hürriyet 02 Haziran 2014 13:10 neyin kürdistanı i..amerika için petrol yataklarını koruyan satılıklar

    CEVAP YAZ 0 0
  • sırrı sakıkses 02 Haziran 2014 12:53 çöpdağlarıyla meşhur diyarbakırdan sonra Ağrı da Ağrı Dağı ile meşhur olmaktan çıkıp Çöp Dağı ile rekora koşar.Yenide bir türkü yaparlar..Adı da;Çöp dağı eteğinde uçan bir karga olsam cano cano pislik içinde koksam.Sırrı sakıkses..album tükenmeden alın looo

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 02 Haziran 2014 11:57 bingazi beyrut edirne ostende tiflis ulanbatur taskent pekin jumbo gibi kurdistan vilayetlerini ne vakit huriyetlerine kavusturacaksiniz?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kerim 02 Haziran 2014 10:16 Bir AKPARTİli olarak Sırrı Sakık'ı kutluyorum. Ağrı halkı seçimini yapmıştır. Hayırlı olsun. Sandık konuşunca geriye kalan susmalı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • R YAKUT 02 Haziran 2014 09:47 BU ULKEDE TÜRKMÜ VAR LAZLARI ÇERKEZLERİ ARNAVUTLARİ BOŞNAKLARI ÇIKAR BAKAYİM KAÇ TANE TÜRK VAR BU TÜR SÖYLEMLERDEN VAZGEÇ

    CEVAP YAZ 0 0
  • sinan can 02 Haziran 2014 09:44 kürdistanda özgüleşmeyen başta urfa bingöl kars ve 100 yıldır asimilasyona ugrayan adıyaman antep maraş sivas ardahan erzincan elazıg malatya erzurum ve kilis sizde birgün benliginize dönersiniz erzurumda tekman karayazı karacoban hınıs bdp yle özgüşelti elazıgda karakocan mazlum doganın memleketi bdpyle özgüleşti darısı bu saydıgım ve asimilasyona ugrayan kürdistan ilerine

    CEVAP YAZ 0 0
  • Turk 02 Haziran 2014 09:33 Adamlar hakli agrida kurtten basakasina oy vermeyiz dediler meclise 200 kurd asilli milletvekili secen turkler akillansin hangi parti olursa olsun turk olmayana oy vermesinler fasitlikmis madem bunlarin yap...tiklari ne

    CEVAP YAZ 0 0
  • adamız 02 Haziran 2014 07:08 ben sana belediye başkanı olamazsın demedim adam olamazsın dedim

    CEVAP YAZ 0 0
  • canr zet 02 Haziran 2014 06:15 memleketimden insan manzaraları... yurdum insanı...

    CEVAP YAZ 0 0
  • yusuf can 02 Haziran 2014 06:13 bos bir Kemalist/Ermeni hipotezini benimsemissin. Aferin!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hayri 02 Haziran 2014 01:11 Sayin Sakiki kutluyorum,bana sorarsaniz Sayin Sakik bu ülkede siyasetde en yüksek mertebede olan biri,hic bir zaman kin ve nefret tohumlarini ekmedi,hep ezilenden,horlanandan ve ötekilerinden yana oldu, yani gercek adaleti savunan bir sahsiyet,Agridan basarilar diliyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 02 Haziran 2014 00:46 senin haberin nasil olmadi tarihci bey latince kipti dili akadca yunanca got dili gunumuzun fincesi ispanyolcaci cincesi pertekizcesi japoncasi hepiside kurtcenin siveleri nasil bilmezsin peh peh peh

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 02 Haziran 2014 00:41 eksik saymisin tanzanyalilar lulular kizilderililer mogolar kiptiler avusturalya yerlileri hepisi kurtler senin nasil haberin yok

    CEVAP YAZ 0 0
  • ağrılı 02 Haziran 2014 00:22 sapına kadar ağrılıyım asıl onu sana sormalı ağrılı biri 100 bin nufuslu ilde bir başkan çıkaramamış muşun mırttıvını başkan diye seçti

    CEVAP YAZ 0 0
  • ziya 02 Haziran 2014 00:13 Değişen birşey yok, akp kazanamasada,taşoran ortakları kazandı!

    CEVAP YAZ 0 0
  • demokrat 02 Haziran 2014 00:04 adil ve hakkiyane bir secim oldu.bütün agrililari cani yürekten kutluyorum.en dogru secimi kendileri icin yaptilar.Sayin Sakiki ayrica kutluyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Tarihçi 01 Haziran 2014 23:32 Senin gibi okumamış cahil adam bilmez. Sen nerden bileceksin ki Kürtçenin Kürmanci lehçesinin Zazacadan türemiş bir lehçe olacağını. Sen nerden bileceksin ki zazaların Zazacaka kirdmancki dediğini. Madem zazalar kendi diline kirdmancki diyor, o zaman Kürtçe konuşan ve kendilerine Kürmanci diyenlerden ne farkı kalıyor? Zeki adam! Aklın sıra böl parçala yönet politikası mı üretiyorsun. Millet geçmiş o yollardan, yemedi Kürtler bunları. Geç bunları.

    CEVAP YAZ 0 0
  • muhammed 01 Haziran 2014 23:24 zazalar kürt değilse kim kürttür.Soranlar kürmanclar mı loranlar mı bahdinanlar mı goranlar mı?

    CEVAP YAZ 0 0
  • ayhan 01 Haziran 2014 23:23 vatan hainleri

    CEVAP YAZ 0 0
  • muhammed 01 Haziran 2014 23:22 Sen ağrılıysan bende parisliyim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • muhammed 01 Haziran 2014 22:31 90 yıllık cumhuriyetin yapamadığını ağrıda BDP yapacak çünkü en azından onlardan biri ve yürekleri ağrı için atacak.

    CEVAP YAZ 0 0
  • AĞRILI 01 Haziran 2014 22:21 ulan bir ağrılı olarak üzülüyorum ithal bir dallamayı başkan seçtik ağrıda adaM KALMAMIŞ YAZIK

    CEVAP YAZ 0 0
  • Zbvb 01 Haziran 2014 22:10 Zazalar Kürt değildir. Zorlamı Kürt yapacaksınız arkadaş!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • istanbuldan bir ağrılı 01 Haziran 2014 21:57 Ağrı akp milletvekilleri yeteri kadar halkla iç içe olamadılar. Başbakan bence onlara bir ders verecek. Vermesini bekliyoruz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Türk 01 Haziran 2014 21:56 Sen barisi getir biz türkler olarak sevinmesini biliriz

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro