Sinema Vakfı

Osmanlı bir vakıf medeniyeti idi. Osmanlı anlayışı biz Müslümanlarda hakim olsa idi, Sinema Vakfı kurardık.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sinema Vakfı yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • 🍁 🍁 Maple Leafs 🍁 11 Kasım 2017 08:26 🍁 Toronto Türk Toplumu, Turkish Society of Canada , Sanatçı Sunay Akın’ın da katılımıyla Toronto’nun merkezindeki Isabel Bader Tiyatrosu’nda bir anma günü düzenledi. 🍁 🍁 🍁 🍁

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Kasım 2017 02:57 Tiyatro nedir?............. Ne diyor AKP'lilerin Reyisi?.......Ey vatandaş vergini öde, altınlarını çıkar, döviz varsa bozdur.... Sonra?.........Şirketini Malta'da vergi cennetlerinde kurma!...... Kim dinliyor?............

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Kasım 2017 04:12 AKEPE`nin Dış siyaset politikası nedir...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Kasım 2017 03:09 Fehmi Koru nereye ____________________ kaçtı.... Çıktığı ilk günden beri Atatürk’ün izinde, demokrasiden ödün vermeden yayın yapan SÖZCÜ Gazetesi her dönemde susturulmak istendi… Son olarak FETÖ’cü çamuru atıldı. Koru, hakkındaki "zorla getirilme kararına rağmen" duruşmaya gelmedi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • dr mert 02 Kasım 2017 23:40 Gözün aydın. O kadar ağladın. Artık doçent olursun. Senin gibiler sözlüyü geçemeyince artık ona da el attılar...

    CEVAP YAZ 0 1
  • İsmail Dümbüllü 01 Kasım 2017 22:18 Sinema mı tiyatro mu?................ Bak hele!Dur hele yaaaa!... Tayyyip Mânen sıkışmış ve maneviyatı ve bozulmuş ... CHP Sözcüsü Bülent Tezcan hakkında 50 bin TL'lik manevi tazminat davası açmış..........

    CEVAP YAZ 0 1
  • boş hayaller peşinde gidenler.. 31 Ekim 2017 08:48 imam hatip acacağına fen lisesi meslek okullarının laboratuvarklarını ve atelyelerini donat,liselere spor salonu yap,laboratuvar yap,halkın parsını oraya yönlendir.Osmanlı osmanlı deyip durma,bir yığın cami yaptı ama gavur polatlıya kadar geldi,istanbul işgal edildi.Sizin gibi boş boş hayal palavracıları sizin gibi adamların yüzünden...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 31 Ekim 2017 01:11 _______________ Savcılarımızı Balıkesir Belediye Başkanı Sayın Edip Uğur’un tehdit yoluyla istifa ettirilmesi konusunda soruşturma açmaya davet ediyorum...........

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro