SGK'dan kanser hastasına malül aylığı! Hangi hastalar malül aylığı alabilir?

Sosyal Güvenlik Kurumu ( SGK) tedavisi zor hastalıklara maruz kalan sigortalılara malül aylığı bağlıyor. Bu hastalıklar arasında kanser, Epilepsi, Demans, Parkinson sendromu gibi hastalıklar var. Peki hangi hastalar için malül aylığı ödenebilir? Aylık bağlanmasının koşulları nelerdir? İşte ayrıntılar...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN SGK'dan kanser hastasına malül aylığı! Hangi hastalar malül aylığı alabilir? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Mahmut ertürk 11 Eylül 2018 19:45 Damar tıkanığından 2koltuk altından amaliyat oldum Kışın ağrıyapıyor birde morarıyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mahmut ertürk 11 Eylül 2018 19:41 Ben damar tıkanığından2 koltuk altından amaliyat oldum

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 18:26 Babam 1949 doğumlu 69 yaşında yüzde 60 rapor aldığı halde gürme engeli 1800 sgk günvar mallülen emeklilik kabul etmiyor 5 seferde başvurduk gelen cevap ret ne yapmam lazim

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 16:08 Ölünce güzel birşey söylerler nur içinde yatsın

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 12:58 Is olsun yaaaaaaaaaaaaa,uygulama varda,Reklam yapmak lazim.....

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 13:42 yahu bi de güzel bişey söyleyin be.

    0 0
  • mehmet 11 Eylül 2018 12:32 bu uygulama zaten var sanki yeni getirilmiş gibi sunmanız ayıp

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 11:50 11 BİN 200 ŞİRKET İNCELENDİ, ÜRETİMDEKİ DARALMA YÜZDE 20’YE ULAŞTI

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 12:34 felaket tellalımısın laaa sen

    1 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 11:46 Peki ya emekli ise? Emekliye de ilave malül aylığı bağlanıyor mu?

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro