Sevilay Yılman: Eşekler gibi pişman oldum!

İstanbul'daki yeni havalimanının adının 'Abdülhamit Han' olacağını duyuran ve bu duyumunu 'kesin bilgi' olarak aktaran Sevilay Yılman, Twitter'daki söz konusu paylaşımını daha sonra neden sildiğini açıkladı. Yılman ''Atatürk ve Abdülhamit tartışmasının başladığını öğrenince de tabii eşekler gibi pişman oldum'' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sevilay Yılman: Eşekler gibi pişman oldum! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • sevmiyorum 10 Eylül 2018 19:09 ben çocukluğumdan beri atatürk ve laiklik baskısıyla büyüdüm dikkat ettim de şöyle bir; dün atatürk ,laiklik diyenler bugün HDP=PKK sözcüsü, destekçisi olmuşlar ( gerçek atatürkçüleri tenzih ederim ) sevmiyorum kardeşim ya ne atatürkü nede laikliği sevmek zarunda da değilim

    CEVAP YAZ 4 3
  • turump 10 Eylül 2018 18:47 abdülhamithan bu milletin kökenlerinden biridir, tarihi süreçte görevini yapmış ve hak ettiği değer bugüne kadar verilmemiştir ogun için abdülhamithana kim düşmansa bugünkülerde onların soyudur bu ülkede kim osmanlıya laf söylüyorsa kökenini mutlaka ve mutlaka araştırmak lazım kimliğinde TÜRK yazması önemli değil b en müslümanım demeside önemli değil

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 16:24 II. Abdülhamid dönemi en büyük toprak kayıplarının (Kıbrıs, Mısır, Girit, Cezayir gibi) olduğu, donanmamızın Haliç'e kapatılıp çürütüldüğü, Japonya'ya gönderilen Ertuğrul gemisi faciasının yaşandığı bir devirdir. Bunlar neden hiç dile getirilmez?

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 18:44 bu tarih bilmeden neden sonuç bilmeden böyle bol keseden atanlar varya

    0 1
  • ünal 10 Eylül 2018 14:54 türkiyede adı Atatürk binlerce özel ve kamuya ait kurum kuruluş okul hastane cadde havalimanı liman aklınıza ne geliyosa var. Yetmedi mi, illa yeni yapılan herşeyin adı da mı Atatürk olacak. Yeter kendinize gelin, bence bu işin .okunu çıkarmayın. abdulhamdihan olacaksa da yeridir artık olsun.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:43 "İstikbal göklerdedir" ne büyük bir sözdür. Türkiye'de Atatürk hava limanı 1 adet vardı, AKP kapatıyor, yerine yapılan yeni havaalanına Atatürk ismi verilmeli. Başka bir yere de Abdülhamit Han'ın ismi verilmeli.

    0 2
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 14:46 Gerek Mustafa Kemal Atatürk ve gerekse Sultan Abdülhamit Han elbette birer tarihi büyüğümüzdür. Atatürk ile Abdulhamit'i karşılaştırtarak birinin diğerinden daha az değerli olduğunu tartıştırmak hainliktir. İkisi de bulundukları tarihi süreçte değerlidirler.

    CEVAP YAZ 0 3
  • DUYARLI VATANDAŞ 10 Eylül 2018 14:35 Sevilay hanım, yandaşlık ucuza gitmiyor. Sende bu girişiminle yapacağını bilerek yaptın. Pişmanlık işi yandaş olmanın numaraları gibi geliyor...

    CEVAP YAZ 1 2
  • ahmet 10 Eylül 2018 13:02 geniş kitlelerin kullandığı mekanların ismi söylenmesi dile kolay ve yaygın kullanıma uygun olmalıdır. siz isteğiniz ismi verin millet günlük hayatta yaygın ve kolay olanı kullanır. köprülerin adı 1. köprü, 2. köprü, 3 köprüdür. 1. köprüye herkes boğaziçi köprüsü der.. erol olçak durağının eski adı capitol durağıdır ve herkes capitol durağında inecek var denir. abdulhamit han ismi söylenmesi zor olacağı için herkes 3. havalimanı ya da yeni havalimanı diyecektir..

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 10 Eylül 2018 12:46 Bizde yedik. Yok ya...

    CEVAP YAZ 0 3
  • EŞŞEKLİĞİN ALEMİ YOK 10 Eylül 2018 12:25 HDP YE OY VERDİKTEN SONRA DA EŞŞEKLER GİBİ PİŞMAN OLDUNMU SEVİLAY HANIM.

    CEVAP YAZ 1 15
  • kaybol 10 Eylül 2018 12:00 eşeğe hakaret etme çarpılırsın...

    CEVAP YAZ 0 15
  • KAŞGIRLI MAHMUT 10 Eylül 2018 11:39 SN.SEVİLAY HANIMMMMMMMMMMMMMMMMMM ALLAH SENDEN RAZI OLSUN AMAN O EŞŞEK KELİMESİNİ BİR DAHA SÖYLEME BU ÜLKEDE ÖYLE ÇOK EŞŞEK VARKİ SEN ÇOK HARİKA BİR HANFENDESİN İYİDİ YAPMIŞSIN ÇÜNKİ ABDULHAMİT HAM İKTİDARA GELDİĞİNDE OSMANLININ 150 BİN ALTIN DIŞ BORCU VARDI ONU ÖDEDİ VE DEMİR YOLLARI OKULLAR EĞİTİM ÖĞRETİM HANLAR HAMAMLAR SARAYLAR MEDRESELER ONUN DÖDEMİNDE BU MİLLET YENİDEN AYAĞI KALKTI BU İTİBARLA ÇOK YERİNDE EVE TEVAFUK OLMUŞ İSMİNİ SÖYLEMEN İNŞALLAH 3.HAVA MEYDANLADRININ İSMİDE ABDULHAMİT HAN HAVALANI OLUR DİYORUM SELAM VE SEVGİLER.ALLAHA AMENET

    CEVAP YAZ 179 11
  • Misafir 10 Eylül 2018 11:20 Avrasya hava alanı olsun....istanbul denizden ve havadan asyadan avrupaya bağlansın..

    CEVAP YAZ 3 4
  • VATANDAŞ 10 Eylül 2018 11:18 HANIM EFENDİ NİYE ÜZÜLOYARSUN. SU AKAR YOLUNU BULUR.TARTIŞMAK İYİDİR. SONUNDA BİR KARAR VERİLİR.HAYIRLISI OLSUN.

    CEVAP YAZ 0 2
  • tg 10 Eylül 2018 11:14 bu tartışmayı istemeden başlatmış gibi davranman hiç inandırıcı değil.

    CEVAP YAZ 0 10
  • k.k.k 10 Eylül 2018 11:14 Abdülhamid Han da bu ülke sevdalısı, vatan sevdalısı bir adamdır. Ama böyle bir havalimanına hala daha bir Osmanlı havası vermeye çalışmayı doğru bulmuyorum. Bizler Osmanlı Devleti'nden geliyoruz ama Osmanlı bir ailedir. Biz Türk'üz. Türkiye Cumhuriyeti'ni sembol eden kişilerin ismini vermek daha doğru olur kanaatindeyim. Eğer padişah adı verilecekse de benim tercihim Kanuni'dir... İstanbul Kanuni Havalimanı...

    CEVAP YAZ 9 2
  • Mehmet 10 Eylül 2018 11:11 Boşversene Sevilay istediğin buydu.... Bizi salak yerine koymayın

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 10 Eylül 2018 11:10 sanki küfür etmişsin gibi pişman olmuşsun.gereksiz pişmanlık.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 11:10 HER ZAMAN YAPTIGINIZ GIBI

    CEVAP YAZ 0 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro