Sen Anlat Karadeniz 17.yeni bölüm fragmanı yayınlandı Mercan ölecek mi

ATV ekranların yayınlanan Sen Anlat Karadeniz 16.son bölüm ile nefesleri kesti. Her Çarşamba izleyici karşısına çıkan Sen Anlat Karadeniz'de Tahir Nefes evliliğinden sonra Mercan kendini öldürecek mi? Sen Anlat Karadeniz 17.yeni bölüm fragmanı yayınlandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sen Anlat Karadeniz 17.yeni bölüm fragmanı yayınlandı Mercan ölecek mi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Elanur demir 18 Mayıs 2018 13:08 Bence nefes ceylanı öğrenecek sen anlat karadeniz çaeşaba çabuk gel da

    CEVAP YAZ 0 0
  • Turkmen Ogul 13 Mayıs 2018 12:07 Bence Mercan olur ama Cemil beg oldurmeye calisjak ama Tahir onunda caresini tapar cok guzel film

    CEVAP YAZ 0 0
  • Murat Kara 10 Mayıs 2018 00:23 Dizisi çok sevdim Vedat biran önce ýakalansyn isterim

    CEVAP YAZ 0 0
  • anara anar 10 Mayıs 2018 00:03 Bence Mercan ölmeyecek eĝer ölürse Cemil Tahiri oracıkta vurur Tahir ölürse dizinin ne anlamı kalır?! InşaAllah ölmez çarşambayı iple çekiyorum gelsin artık!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Mayıs 2018 00:01 Bence ölmeyecek, eĝer ölürse Cemil Tahiri oracıkta çeker vurur Tahir ölürse dizinin ne anlamı kalır?!

    CEVAP YAZ 0 0
  • ela yasar 09 Mayıs 2018 23:51 Bu film hic bitmesin

    CEVAP YAZ 0 0
  • ela yasar 09 Mayıs 2018 23:50 Ben nevtah bqyildim keske gercek hayati sevgili olsalar

    CEVAP YAZ 0 1
  • özge çetinkaya 09 Mayıs 2018 23:40 filmi çok beğendim hiç bitmesin istiyorum

    CEVAP YAZ 3 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro