Seferberlik...

Kurban Bayramı yaklaşıyor. Şunun şurasında bir hafta kaldı sayılır. Eş dost arıyor, "Ne yapacağız?" diye.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Seferberlik... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • mehmet emin ak 18 Ağustos 2018 12:02 eskiden araştırmacı gazetecilik vardı arştırma yaparlar yol köprü hastane havalimanı ihaleleri kimlerde dolar artışından ne kadar nemalandırıldılar bunları yazarlardı bunları şimdi dile getirldimi hemen fetocu vatan hini damgasını yıyıverıyor sahe mileyetçiler tarafından

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 18 Ağustos 2018 11:45 Süleyman bey merhaba. kurban ücretini devlete verince kurban kesme ibadeti gerçekleşmiş olurmu? olmazsa bu sorumluluğu siz alırmısınız?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 17 Ağustos 2018 21:25 AMERİKAN DÜŞMANLIĞI İLE ÖRTÜLMEYE ÇALIŞILAN KRİZİN ASIL SEBEBİ “HIRSIZLIK, YOLSUZLUK, KANUNSUZLUK VE KÖTÜ YÖNETİM”DİR”

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 17 Ağustos 2018 10:23 kalemine yüreğine kalbine beynine saglık ... bu bayram kurban kesecek durumda olmadıgım halde ülkem için kurban bedelini tedarık edip nereye ödenecekse H A Z I R I Z ben ve deger verdıgım herkesı bu çagrıya ikna ederiz Allahın iznu rızasıyla syg

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 09:48 Hazırız! Her zaman olduğu gibi

    CEVAP YAZ 3 0
  • rabia 17 Ağustos 2018 06:09 milletimiz gerek döviz bozdurur gerekse altın...her fedakarlığı yapar fakat inadına tüm TV kanalları amerikan mallarının reklamlarını basbas bağırarak veriyor hiçmi akıllarına gelmiyor bizde reklam vermiyelim ayıp oluyor demek kardeşim, birde bundan bahsetseniz...

    CEVAP YAZ 1 13
  • misafir 16 Ağustos 2018 15:31 Türkiye'ye açıktan ekonomik saldırı yapan ABD'nin markalarını 3'ncü havaalnındaki dükkanlarda görmek istemiyoruz. ABD'li firmalara yer vermesinler, kiralamasınlar...

    CEVAP YAZ 2 2
  • xtr 16 Ağustos 2018 13:45 Yaw he he. Seferberlik. Milletten bekliyorsunuz herşeyi. Ama sermaye sahipleri yan gelip yatıyor. Dolarla iş yapan onlar, fedakarlık beklenen ise halk. Dalga mı geçiyorsunuz siz?

    CEVAP YAZ 0 3
  • okan 16 Ağustos 2018 10:49 yarın da namaz kılmayalım namaz vakitlerinde devlet için çalışalım derse şaşırmam. bu yazıyla niyetini resmen belli etmiş oldu. amaç ehli sünnete saldırmak. kuranı kerimde açıkça buyurulan "kurban kes" emrini uygulama diyor. bula bula devlete verecek olduğun parayı kurban parasından mı buldun. tatile gitme ver parasını devlete.

    CEVAP YAZ 1 16
  • yunus 16 Ağustos 2018 09:11 süleyman resmen saçmalamışşın. kurban kesmek dini bir vecibedir.

    CEVAP YAZ 0 13
  • soruyorum 16 Ağustos 2018 09:08 sayın süleyman, şimdi internethaber sitesinde yayınlanan amerikan ürünlerini inceledim yemin olsun adamların ürünleri zaten ülkede kullanılan en çok tercih edilen ürünler adamlar su fabrikasından tutunda ,giyim,temizlik ürünlerine ,fast food zincirine kadar ülkede söz sahibi olmuşlar.şimdi soruyorum sana sayın süleyman zamanında neden bu amerikan yatırımlarına ses çıkartmadınız bugünleri neden ön görmediniz amerikan yatırımlarına neden ses çıkartmadınız?Bir yazar olarak bir akil insan olarak zamanında neden bizleri uyarmadın bu amerikanın ilerde başımıza büyük sorunlar açabileceğini neden söylemedin sayın süleyman.

    CEVAP YAZ 0 3
  • isa gülli 16 Ağustos 2018 02:42 kurban devlete bağışlanamaz siz okadar din bilgisinden yoksun biri değilsiniz .kurbanımızıda keseriz devletye elimizde avucumuzda ne varsa vermeye hazırız ama ibadeti ticarete karıştırmayalım kurban kesmek vacip ibadet devlet işçin namaz terk edilmeyeceği gibi kurbanda terk edilemez

    CEVAP YAZ 0 13
  • CELALEDDİN BÜYÜKCAM 16 Ağustos 2018 00:41 Bir kardeşim doğru söylemiş neden MEclistekiler ve Bakanlar bu birer maaş bağışlama talebinde bulunmuyorlardaha seçim bitmeden kendilerinin maaşlarınıa 2000 tl artış teklif edenler bile oldu.bu birincisi ,ikincisi bu kriz taaa seçimden önce geliyorum diye bağırıyordu seçimin tarihinin öne alınma sebebi de buydu,neden Hazine ve Maliye bakanları toplanıp bir karşı atak geliştirmediler,her defasında bu yükü ERDOĞAN ve MİLLET mi çekecek Süleyman bey,bu millet zaten Cumhuriyet kuruldu kurulalı şunun şurasında biraz 2010 dan beri biraz kendini ekonomik olarak rahat hissetti zaten siyaseten demiyorumsiyasi ayak oyunlarının hepsini gördük,Kurban kesilecekse GÜNEYDE ve BATI İllerinde Yaşayan yabancılar kurban olsun onların mal varlıklarına el konsun hem Ülkemde mülkiyet alacaklar hemde Ülkemi karıştıracaklar bizde bu yıl dana ya girmek yerine GÜNEY'e inip LÜX villasında sahilde içkisini yudumlayanlara girelim.bakalım ne olacak kaç tane daha BRONSON bulacağız. acaba??????????

    CEVAP YAZ 1 2
  • serdar 15 Ağustos 2018 23:38 yurt disinda yasiyorum... bir suuru tanidigim tanimadigim insanlarimiz burda bankalara TL siparisi veriyor. Bende yakinda ulkeme geliyorum ulkemde TL alacagim. arkadsim aradi oda para vermek istiyormus turkiyede TL hesabi acip faizsiz sadece bankada mevduat olarak tutmak icin ve bana bu gorevi vermek istiyor...

    CEVAP YAZ 2 0
  • recep anaş 15 Ağustos 2018 22:50 Bu fikri kuvvetle destekliyorum...

    CEVAP YAZ 9 0
  • nohayhan 15 Ağustos 2018 22:05 Burda bir iki gün önce yorum yapmıştım Süleyman ağabey trump hakkında unutacak ne dediğini EVET unuttu ama bize galiba bir güzellik yaptı birbirimizi hatırladık 3-5 kendini bilmez dışında ki onlarda sadece gazetelerde yorum yapıyor insanlarımız bir olmuş kenetlenmiş farklı fikirlerin insanları bir haftadır her konuşmada aynı fikirde biz böyle birlik içinde yaşayacaksak ne olursa olsun diyesim geliyor ÜLKEMİ İNSANLARIMIZI ÇOK SEVİYORUMMM

    CEVAP YAZ 0 0
  • osman erdogan 15 Ağustos 2018 19:25 Benden 10 kurban, kurban olsun vatanima

    CEVAP YAZ 8 0
  • HAŞMET 15 Ağustos 2018 17:19 KURBAN DİNİ BİR VECİBEDİR HATTA BAZI İNSANLARA FARZDIR...ŞİMDİ KURBANI KESMESEN GÜNAHA GİREBİLİRSİN AMA DEVLETE AYRICA BİR DESTEK YAPILABİLİR, SİZ BUNU KARIŞTIRIYORSUNUZ BENCE , İNSANLARI TÖHMET ALTINDA BIRAKIP KAFALARI BULANDIRIYORSUNUZ ARKADAŞ...DAHA DİKKATLİ OLMALIYIZ BU GİBİ ŞEYLERDE.

    CEVAP YAZ 1 23
  • Misafir 15 Ağustos 2018 14:46 Die Welt: “Türkiye’nin üzerindeki baskı Donald Trump’tan ve onun yaptırımlarından değil, Erdoğan’ın büyüklük iddiasından kaynaklanıyor. Erdoğan kuvvetler ayrılığını hükümetin kontrol edilmesine imkân tanımayacak şekilde ortadan kaldırınca onu dizginleyebilecek kimse kalmadı.

    CEVAP YAZ 7 6
  • Misafir 15 Ağustos 2018 14:34 Bu da BBP liderinin krizle mücadele önerisi: Kur artışına sevinenler vatandaşlıktan çıkarılsın!..............

    CEVAP YAZ 3 1
  • Cilgin turk 15 Ağustos 2018 13:11 Suan devlet bagis istemiyorki. Sadece yastik altindaki doviz ve altini gidip kendi hesabina bankaya TL olarak yatirsa, bu bile cok buyuk bir katki yapar ve yeterli olur zaten.

    CEVAP YAZ 3 5
  • mehmetcik 15 Ağustos 2018 12:25 sapla samani karistiriyorsun beyefendi...haklisin ama kurbani bu ise dahil etmen olmaz...

    CEVAP YAZ 0 14
  • abayraktar 15 Ağustos 2018 12:08 syn yazar kurban dini olarak devlete bağışlanamaz. sadece diyanete vekaleten kestirilebilir. bunu bir zahmet din adamlarına sorsasın veya esasmesleğiniz olan yazarlık yapsanız. her konuyu bilemezsiniz.

    CEVAP YAZ 1 16
  • Erol Baron 15 Ağustos 2018 12:06 F-35 meselesinde gördük ki, 1. sınıf bir coğrafyada oturan Türkler ileride -peşin parayla- bile yolcu veya savaş uçağı bulamayacak ve sanmayın ki yeni TRUMP'lar olmayacak.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 15 Ağustos 2018 11:57 kel alaka, bu kadar yanlış yönlendirme olabilir mi; seferberlikle özelde kurban genelde ibadet yükümlülüklerin ne ilgisi var, bilakis kurban keserek Allah u Teala'nın rahmet ve bereketini ülkemize çekmeliyiz, her zamankinden daha çok kurban kesilmeli.Dolar bozup tl ile kurban kesilsin, ekonomi olsun. Süleyman kardeşim iyi niyetle çam devirmişsin, Allah affetsin

    CEVAP YAZ 0 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro