Sebahat Tuncel'den flaş açıklamalar...

HDP eş Başkanı Sebahat Tuncel partisinin grup toplantısında gündemi değerlendiriyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sebahat Tuncel'den flaş açıklamalar... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • bir vatandas 13 Mayıs 2014 16:35 çıkmış konuşuyor biz bu güne kadar verdigimiz şehitlerrin hesabını soramıyoruz anaların cigerleri yanıyor önce bunu acıklasın sonra konuşsun bunların sorumlusuna sayın diyorlar kabul edilir gibi degil

    CEVAP YAZ 0 0
  • Toprak Sahin 13 Mayıs 2014 16:10 Senin kadar zir cahil insan yeryüzüne gelmedi ve gelmeyecekte. Sebahat Tuncelin neler yaptigini TBMM Sayfasina gir orda gör. Hangi konularla ugrasmis, ne tür kanun teklifleri, soru önergeleri vs. vermis. Orda görürsün tabiki okudugunu anlayabilirsen...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Anlatın 13 Mayıs 2014 15:27 Bir kez olsun neden kendinizi eleştirmiyorsunuz?hala çocukları dağa kaçırıyorsunuz.bir baba bunun feryadıyla belediye başkanınızı vurdu(tabi ki şiddet savunulamaz aması yok)bunu neden eleştirmiyorsunuz?pkk nın tacizleri malum neden çözüm süreci zarar görür yapmayın diyemiyorsunuz?Kürt halkının yakasından düşün artık.hala açık oyla baskıyla seçim alıyorsunuz bu gerçeklerden neden bahsetmiyorsunuz?bu hükümet iyi niyetiyle artık kan dökülmesin diye elinden gelen çabayı gösterirken siz ne yapıyorsunuz?böyle demeçlerle neyi hedefliyorsunuz?

    CEVAP YAZ 0 0
  • welate min 13 Mayıs 2014 15:23 Daha bugün PKK bir ASKERİMİZİ yaraladı

    CEVAP YAZ 0 0
  • baris 13 Mayıs 2014 15:14 pkk silahi birakti,bu Hanim polisimizi ,memurumuzu dövmeyi birakmadi.Dágdan eli silahli gelen belli oluyor....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Anlatın 13 Mayıs 2014 14:58 Peki dövüp parka attığınız çocukları neden söylemiyorsun görmezden geliyorsun?Siz barış için insanlık için ne yapıyorsunuz.Çözüm süreci için ne yapıyorsunuz onu anlatın.bu şekilde söylemlerle barışa mı çözümsüzlüğüme prim veriyorsunuz bir düşünün.Hükümetin adımlarını taviz olarak algılayıp bunu başarınız olarak yorumlamak içler acısı bir durum.bugün sizi ezenlerle aynı paralelde yorumlarınız daha da acı bir durum.üzülerek görüyorum ki çözüm diye bir derdiniz yok sizin.bugün pkk nın yaptığı ufak çaplı saldırılar bu tavrınıza limon sıkıyor.çözüm isteyen çözümü baltayan pkk ve siz siyasetçilersiniz.umarım kürt halkı sizin boyunduruğunuzdan kurtulacak yeniden savaşa bu halkı sürükleyemeyeceksiniz.kandan gözyaşıdan besleniyorsunuz yıllarca ezildik diyerek kendi halkınızı daha çok ezdiniz sömürdünüz.ama bu hükümetle yaptığı yatırımlarla halk gerçeği görüyor artık sizin gibilere prim vermeyecek buna inanıyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Çözüm süresi işliyor. Dershaneler kapanıyor. 13 Mayıs 2014 14:25 Çözüm süreci gerçekten işlemese çoktan olaylar çıkardı. Bence dershanelerin kapanması çözüm sürecinin parçası. Hatta derin güçler PKK darbeciler çeteler hepsi cemaate vurulması bitirilmesi karşılığında sorun çıkartmayacakları sözü bile vermiş olabilirler. Deshaneler kapanırken açılan EDEVler ile örgüte kazandırdıkları adamların sayısı çekilenlerin 10 katıdır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Örgüt evleri derhanelerin yerini alıyor. 13 Mayıs 2014 14:22 EDEV adıyla örgüt evlerinden kandile yüzlerce genç çocuk gönderiliyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MEMDUH 13 Mayıs 2014 14:13 BESLE KARGAYI OYSUN GÖZÜNÜ ,,,HÜKÜMETE DİL UZATIRSANIZ KÖR OLURSUNUZ KÖR

    CEVAP YAZ 0 0
  • bikürt 13 Mayıs 2014 14:12 oturdugun yerin oldugun konumun kıymetini bil kürtleri kullanma sebahat abla Konuşmuş olmak için konuşma Bu halk sizide tanıyor sayın başbakanıda Haksızlık yaparak türkiye partisi olamazsınız

    CEVAP YAZ 0 0
  • MEDENİ 13 Mayıs 2014 14:11 AKP YOKKEN KİMSE SİZİ ADAM YERİNE KOYUP KONUŞTURMUYORDU SAKLANACAK DELİK ARIYORDUNUZ AKP YE NE DESENİZ HAKLISINIZ

    CEVAP YAZ 0 0
  • yuh 13 Mayıs 2014 13:56 sebahat ah sebahat olmaz nenden bir halt boş konuşutorsun kürtçülükten başka siyasi bir çalışmanız yok ne türkiye partisi olabilirsiniz nede kalıcı bir parti yok olup gitmeye mahkumsunuz...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Anlatın 13 Mayıs 2014 13:32 Barış istiyorsanız bu durumdan neden rahatsız oluyorsunuz.DEvlet tabi ki sınır güvenliği için gerekli şeyleri yapacak.bu her devlet için geçerli birşeydir.çözüm süreci ilerliyor diye sınır güvenliği başıboş bırakılacak değildi herhalde.bunu neden üstünüze alıyorsunuz anlamış değilim.Hala bu hükümetin kararlı çözüme yönelik adımlarını gölgeleme derdindesiniz peki siz neyin peşindesiniz?siz de bunu anlatın.barış istiyorsanız devletin sınır güvenliği sağlaması sizi neden rahatsız ediyor? bunu da anlatın.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro