Sağlık Bakanlığı ilkokul mezunu 5 bin kişiyi işe alacak! İşte şartları...

Sağlık Bakanlığı, İş–Kur üzerinden kura usulü ile en az ilköğretim düzeyinde 3 bin 591 sürekli işçi, 431 engelli işçi ve bin 276 eski hükümlü işçi olmak üzere toplam 5 bin 298 sürekli işçi alımı yapılacağını duyurdu. Başvuru şartları neler?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Sağlık Bakanlığı ilkokul mezunu 5 bin kişiyi işe alacak! İşte şartları... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Misafir 05 Eylül 2018 08:59 Yas kac bayanlarda birde ceyhandami bu is

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 21:01 Bir doktor olarak yazıyorum, Allah belanızı versin.

    CEVAP YAZ 2 5
  • eyyüp 03 Eylül 2018 20:29 Bıze hiç kimse süylmez bize masaj gelmez gel kendine yaz diyen varmı yok bu nebiçim işkur yav Bak sağlık bakanlığı alım var bakalım bizi çağırırmı acaba

    CEVAP YAZ 3 6
  • Murat 03 Eylül 2018 19:43 Ne yapsalar yaranamıyorlar hep şikayet hep şikayet

    CEVAP YAZ 7 0
  • AD 03 Eylül 2018 18:40 NİYE ALINIYOR Kİ,, SEÇİM Mİ, SEÇİM BAHÇESİNDEN Mİ?

    CEVAP YAZ 0 2
  • dr ozi 03 Eylül 2018 18:27 doktora mezunuyum ve işsizim. başvurduğum yerler, yarın öbür gün kadro alırsın işi bırakırsın diyerek işe almıyor. kpss çalışıyorum memurluğu yaştan kaybediyorum. tek şansım kpss ile öğretmen olmak. ona da yıllarca derslere (tarih, coğrafya, anayasa, eğitim bilimleri..) uzak kaldığım için çok zorlanıyorum fakat mecburum.. olmayınca olmuyoru tam manada yaşıyorum...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Bu Fakir 03 Eylül 2018 17:46 Gariplikler ülkesinde kiminden sağlıklı olduğuna dair kiminden de sağlıksız olduğuna dair belge isteniliyor. İki değnekle zor yürüyebilenleri temizlik işçisi olarak işe alıyorlar.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 17:18 Ne işçisi? Nasıl olsa torpillidirler. Yapın doktor gitsin.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 17:05 Ortada yüzbinlerce Üniverste mezunu sürünüyor,demeki ilkokul mezunlarida bu ülkede is buluyormus....

    CEVAP YAZ 1 5
  • Mustafa 03 Eylül 2018 16:52 Üniversite mezunu iş arasın bulamasın. Asgari ücrete mühendis işe başlamaya razı olsun. Sen tut ilkokul mezunu eski hükümlüyü kesin kadroya al. Insanlar sonra neden suç işliyor diyorsun. Tamam hükümlüyüde kazanmalıyız ama temiz ve üniversite mezunu gencin ne suçu var. Döndük yine 90 ların Türkiyesine. Kendimden utanıyorum artık ak partiye oy verdiğim için...

    CEVAP YAZ 2 6
  • tepe 03 Eylül 2018 16:40 neden üniversite mezunu yandas kalmadimi? ama adamlar hakli kac tane üniversite mezunu akpli varki ? yapilan arastirmaya göre % 78-80 akpye oy veren ilkokul mezunu!

    CEVAP YAZ 16 4
  • k.k.k 03 Eylül 2018 16:35 Menzil'in Sağlık Bakanlığında nasıl örgütlendiğini Türkiye'de sağır sultan duydu, bununla ilgili birşeyler yapılmazsa, ileride ne olursa bugünkü iktidar sorumludur. Kimse lam cum etmesin... Zamanında ekonomiyle ilgili olarak ta diyorduk, ekonomi kötü gidiyor. Tarım,hayvancılık bitti. Tarım yapacak toprak kalmadı, Almanlara hava atıyorduk,biz araba üretmiyoruz, sizin yaptığınızı 2 katına satıp sizden daha çok kazanıyoruz diye. Şimdi geldiğimiz durum ortada. Kusura bakmasın kimse ama yöneten kimse sorumlu da o dur !

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 03 Eylül 2018 16:32 Süleymancılarardan yada menzillilerden referansın lazım, oda tarikatta 5 yıllık geçmişinin olması lazım, boş işler bunlar, adaletsiz dünya,

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 03 Eylül 2018 16:17 Recep Akdağ’ın yerine göreve gelen yeni bakan Ahmet Demircan’ın, Sağlık Bakanlığı’nda kadrolaşan Menzil tarikatına karşı harekete geçtiği bildirildi..............

    CEVAP YAZ 0 6
  • vatandaş 03 Eylül 2018 16:10 torpil olacak mı kura çekimmlerinde akp il-ilçe başkanlıklarından kağıtmı alınacak ne kadar kuraya güvenebilceğizki

    CEVAP YAZ 0 10
  • KAHROLASILAR 03 Eylül 2018 15:36 Menzil Geliyor__________________Laik Cumhuriyette Yargıdan manzaralar : Hadis!..kıyamet.... onuşmasında liyakatin önemini 'hadis'le anlatan Yargıtay Başkanı İsmail, 'işlerin ehil olmayanlara verildiği zaman kıyametin kopacağını' öne sürdü.

    CEVAP YAZ 2 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro