Saadet Partili Cihangir İslami'den Abdullah Gül açıklaması

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ’ın 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ü 'Hainlikle’ suçlamasının ardından başlayan tartışmaya, Saadet Partisi de katıldı. Saadet Partisi İstanbul Milletvekili Cihangir İslami yaptığı açıklamayla Abdullah Gül'e sahip çıktı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Saadet Partili Cihangir İslami'den Abdullah Gül açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • mevlut 21 Ağustos 2018 20:06 hain olmasa vatan hainleri ile iifak kurmaya girişmezdi

    CEVAP YAZ 7 2
  • TRABZONLU!!!!! 21 Ağustos 2018 18:35 Yakında chp,le hdp,de Gül,e destek çıkarsa hiç şaşırmam eskiden dinci diyorlardı.

    CEVAP YAZ 10 5
  • Misafir 21 Ağustos 2018 18:10 akp komple haindir.refah partisinden ayrılıp,necmeddin erbakan a ihanet ettiler.

    CEVAP YAZ 12 14
  • demir 21 Ağustos 2018 17:49 Erbakan hocaya hep birlikte hainlik ettiler buğünün ak partilileri ise o günün ak partilileri tarafından hain edilecek mustakbel adaylardır

    CEVAP YAZ 4 4
  • muzo 21 Ağustos 2018 17:13 Erdoğan ülkeyi ele geçirdi kimsenin yapacak bişeyi kalmadı. İşimiz Allah’a kaldı

    CEVAP YAZ 6 2
  • 2000LER 21 Ağustos 2018 17:12 Temel emminin tetikcisi eski cumhurbaşkanını sözcüsü cehape li vekil burdan birşey çıkmaz sana. Yorma boşuna kendini.

    CEVAP YAZ 2 6
  • misafir 21 Ağustos 2018 16:53 bir kisiye hain diyen,hayinligin ne oldugunu aciklamasi ve o kisinin hangi hayinligi yaptiginida aciklamasi gerekir,aksi takdirde kodese tikilmasi gerekir.

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 21 Ağustos 2018 15:53 hadi lan kostehor birbirinizi yiyordunuz nerdeyse. ama sizde hainsiniz gul de hain. ikiniz birbirinize yakisiyorsunuz.

    CEVAP YAZ 3 4
  • ufuk 21 Ağustos 2018 15:48 suçlamadı mı:)))ulan hala aızınız açılınca küfür bile ediyodnuz

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 21 Ağustos 2018 15:26 Times'dan Erdoğan yorumu: Umudu boşa çıkardı!..........Muhalefete karşı acımasız baskıyı başlatmasıyla demokrasi umudunun tamamen yok oldu......

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 21 Ağustos 2018 15:49 times kim ? acaba söylermisin

    3 4
  • Misafir 21 Ağustos 2018 15:24 Türk parası ticaret yapılamaz hale geldi

    CEVAP YAZ 6 5
  • Misafir 21 Ağustos 2018 17:37 YALAN MI BU SON DOLAR KURU HADİSESİ KRİZDEN ÖNCE NE KADAR DOLAR ALIYORDUN ŞİMDİ NE KADAR ALIYORSUN.DÜNYAYA AT GÖZLÜĞÜYLE BAKMAYI BIRAKIN ARTIK

    2 3
  • Haci 21 Ağustos 2018 15:20 Normal degilmi? Cunku bu isin ana elebasisi temel bey degilmiydi ?ancak curumu kadar yuzde bilik bir parti butun turkiyeyi karistirdi yaramaz adamin teki abdullah beyde yanlis yapti yani kendi partine karsi chp ile itifak yapmak nedir siz soyleyin

    CEVAP YAZ 1 4
  • Pehhhj 21 Ağustos 2018 15:15 Darbede neredeydi sormak istiyorum bilmedim için

    CEVAP YAZ 3 3
  • Efendi 21 Ağustos 2018 15:11 BENCE SP GEÇ KALDI ZATEN CHP ONA SAHİP ÇIKMIŞTI...

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro