İFTARA NE KADAR KALDI

  • 00 Saat
  • 00 Dakika
  • 00 Saniye
İstanbul
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Amasya Ankara Antalya Artvin Aydın Balıkesir Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Isparta Mersin İstanbul İzmir Kars Kastamonu Kayseri Kırklareli Kırşehir Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Kahramanmaraş Mardin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Şanlıurfa Uşak Van Yozgat Zonguldak Aksaray Bayburt Karaman Kırıkkale Batman Şırnak Bartın Ardahan Iğdır Yalova Karabük Kilis Osmaniye Düzce

Rus isimden çarpıcı açıklama: 'Erdoğan planlarını çoktan çözdü!'

Uluslararası Rossiya Segodnya Haber Ajansı Genel Müdürü Dmitriy Kiselev, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın ABD’nin Suriye planını çoktan çözdüğünü kaydetti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rus isimden çarpıcı açıklama: 'Erdoğan planlarını çoktan çözdü!' haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • Misafir 13 Şubat 2018 18:49 Veriyorlar gazi!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 0 1
  • bir basit vatandaş 13 Şubat 2018 12:47 Bu planı acaba BOP Eş Başkanı iken mi çözdüler? Afrin' in bu hale gelmesine bu sebepten mi BOP Eş Başkanıyken, Dünya Lideriyken müsaade edildi, göz yumuldu?

    CEVAP YAZ 8 4
  • aziz 13 Şubat 2018 12:15 bu ülkenin insanlarının bu oyuna gelmeyeceğini biliyorum.. suriye kürtleri de anlayacak ki abd işi bitince arkasını dönüp gidecek..bu halklar bu kadar salak mı..senaryoyu görmüyorlar mı

    CEVAP YAZ 3 1
  • PAYLAŞIYORLAR...... 13 Şubat 2018 12:11 BİRDE RUSYANIN PLANLARINI AÇIKLASANIZ!!!

    CEVAP YAZ 0 3
  • SIR DEĞİL............. 13 Şubat 2018 12:10 Suriyenin kuzeyinde ABD nin olduğunu bilmeyen mi var,60 bin kişilik ordusu var orada ve de bir çok stratejik üst,yani Rusyayla paylaşım var.kendileri de masum değiller.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Şubat 2018 11:19 iran daki mollalar rejimi ,putin ve yandaşları türkiye yi sahaya sürerek; ırak ve suriye üzerindeki enerji kartları için savaş çıkardılar.hepsini perde arkasından yöneten tepedeki isim vatikan daki papalıktır.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 09:57 Bunu Türkiye'de sağır sultan da biliyor. İlginç gelmedi. Ayrıca bahsettiğiniz şahışta ileri görüşlülük olsa idi her çıkmaa girdiğinide bizi kandırdılar diye kaçış yolları aramazdı.

    CEVAP YAZ 1 67
  • Nefalim 13 Şubat 2018 09:07 I.Dünya Savaşı, daha doğrusu her iki dünya savaşı öncesinde kalabalık insan kitlelerini silâh altına almakla olmuyor şimdiki zamanın asimetrik savaşla rı nda... Yaşayan bir ekonomi ve ona bağlı bir üretim ve devinim var...Bunların her birinin kesintiye uğramaması lâzım....Hatta savaşı ekonomik açıdan yürütebilmek için; gelişen ülkelerin yetişmiş insan gücünü üretim kollarında tutabilmek amacıyla; teknolojiye yatırım yaparak,SİHA-İHA ve uzaktan kumandalı robot teknolojisi ve elektronik karıştırma, yönlendirme, tespit etme v.b. teknolojiye ve bu arada uydu teknolojisini geliştirerek savaşları dizayn etmeye kadar işi ilerletmiş oluyorlar...Bizde zamanında ÇÂFRAD radar ve gelişmiş sensor teknolojileri ile donanmış deniz üstü harp araçlarına ve pilotsuz yüksek hız ve donanımda hava savaş araçları teknolojisinde gelişme göstermeye dayalı endüstri ve AR-GE teknolojisini oluşturmalıydık....

    CEVAP YAZ 8 3
  • mehmet uğuz 13 Şubat 2018 08:44 Ülkemize milyonlarca göçmen geldi onlarda Suriyeden 100 bin km kare toprak getirdi mi, o zaman bizim de hakkımız Suriyeden 100 bin km kare toprağı ülkemize katmak. Ülkemizdeki Suriyeliler adına Münbiç Afrin Halep İdlib bizim topraklarımıza katılmalı.

    CEVAP YAZ 0 22
  • mehmet uguz 13 Şubat 2018 08:43 Ülkemize milyonlarca göçmen geldi onlarda Suriye den 100 bin km kare toprak getirdi mi, o zaman bizim de hakkımız Suriye den 100 bin km kare toprağı ülkemize katmak. Ülkemizdeki Suriyeliler adına Münbiç Afrin Halep İdlib bizim topraklarımıza katılmalı.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ALİ HAYDAR 13 Şubat 2018 08:41 BİZ O PLANI ÇEKİÇ GÜÇ ZAMANINDA ÇÖDÜK, IRAK TA ÇÖZDÜK. SAYIN CUMHUR BAŞAKANI BİRAZ GEÇ ÇÖZMÜŞ.

    CEVAP YAZ 28 49
  • MİSAFİR 13 Şubat 2018 08:35 ERDOĞAN HAİNLERİN PLANLARINI ÇÖZDÜDE İÇİMİZDEKİ HAİNLER VE DEMOKRASİ BEŞİĞİ GÖRÜLEN SAHTEKAR ÜLKELER HAKKIN HAKLININ ERDOĞANIN YANINDA DEĞİLLER.İKİ YÜZLÜ SAHTEKAR İNSANLIK DÜŞMANI BATILILARA KARŞITEK BAŞIMIZA MÜCADELE EDİYORUZ

    CEVAP YAZ 1 1
  • ali 13 Şubat 2018 08:32 toprak almak öyle kolay değil...çok canlar alırız çok kan akıtırız kanlarında boğarız hevesleri olanları...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Türk Gücü 13 Şubat 2018 05:13 Abd ve Avrupa ülkeleri pyd/pkk terör örgütüne açık açık silah yardımı yapıyor. Abd ve Avrupa ülkeleri kalleştirler. Peki bu kalleş Abd ve Avrupa ülkeleri Türkiye'ye ani bir askeri saldırı yapmayacağını kim garanti edebilir. Bu yüzden üstüne basa basa diyorum ki Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan eli silah tutan tüm Türk halkını bir an önce askere alıp silahlandırmalı büyük bir Türk ordusu kurmalıdır tedbir amaçlı olarak. Ayrıca silah fabrikalarımızda da askere gidemeyecek olanlar silah üretiminde çalıştırılmalı ve seri üretime geçilmelidir.

    CEVAP YAZ 19 44
  • Misafir 13 Şubat 2018 07:58 milli mücadele yıllarında sandın kendini galiba

    0 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 02:17 Yıllardır içimizdeki cahiller bu bölücüleri içimizde besledi, ama artık bıçak kemiğe dayandı. Tüm bölücüler doğuya sürülmelidir.

    CEVAP YAZ 8 12
  • Misafir 13 Şubat 2018 01:29 Bunları bilmekte işmi, Türkiyeden önce iran karıştırılacak. 1.) Bir kaç yüz subay yolladılar bunlar 4000-5000 kişilik İŞİD'di kurdu, Irak Ordusunun Silahlarını ele geçirttiler. 2.) Yalan haberler yap kafa kesme videoları falan çek şüdüdyolarda Dünya'ya yay. 3.) Koalisyon oluştur aslında kendi yaratmış olduğun İŞİD'di yok etmek için YPG/PYD'yi kullan aslında İŞİD'li Terörist bakmışsın YPG/PYD'de Savaşıyor yada tersi. 4.) İŞİD YPG/PYD tarafından yenildi yalanı ile Suriyede özek Kürt Bölgesi kur. 5.) İranı Karıştır Türkiyede Terör saldırılarını arttırt. 6.) Kuzey irak ve Suriye özerk bölgede Referandum yapıp Kürdistan Devleti kur. 7.) İran ve Türkiyeyi parçala 10 Seneye kalmaz İsraile bağlı büyük Kürdistanı kur. Türkiyenin tek bir adım dahi geri atmaması gerekli önce Afrin ve Mübiç tamamen YPG/PYD'den temizlenmeli sonra tüm Suriye sınırımız ve Kandil.

    CEVAP YAZ 31 42
  • misafir 13 Şubat 2018 00:54 kadircim sen biraz sözlerin tersten anlıyorsun yerin altı devletin üstü vatandaşın lur sen daha kanunları bilmiyorsun önce öğren sonra yorum yap cahil adam

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 13 Şubat 2018 00:28 Bu rusya ile amerika birbirlerine düşman gibi tavır sergiliyorlar ama herşey tiyatrodan oyundan başka birşey değil.tek bir amaçları var ortadoğuyu kana bulamak herkesi birbiriyle savaştırıp ortadoğuyu kan gölüne çevirip tüm ortadoğuyu israil emrine vermek.Ama unutukları birşey var.Yüce kitabımız Kurani Kerimde Fil suresinde’’Görmedin mi Rabb'in fil sahiplerine ne yaptı?Onların tuzaklarını boşa çıkarmadı mı?’’Allah onların tuzaklarını da boşa çıkaracaktır ve onları en ağır şekilde cezalandıracaktır.

    CEVAP YAZ 13 4
  • Kadir 12 Şubat 2018 23:56 Sen merak edme rus biz kardeşlerimizle herşeyi paylaşırız toprakmı istiyolar altı onların üstü bizim olur

    CEVAP YAZ 22 83

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro