Reza Zarrab New York'ta böyle görüntülendi

Halkbank davasının kilit ismi Reza Zarrab New York’un ünlü restoranında yanında iki kadınla görüntülendi. Zarrab’ın New York’ta ‘tutuklu tanık’ statüsünde, Cezaevi Bürosu’nun “tutuklu ekiplerinin" gözetiminde olduğu iddia edilmişti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Reza Zarrab New York'ta böyle görüntülendi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • OFLU BABA 12 Eylül 2018 23:15 AMERIKADA PARA KONUSUR AMERIKADAKI YARGICLARIN HAKIMLERIN MAASLARI MAHKUMLARDAN SERBEST KALMAK TUTUKSUZ YARGILANMAK SARTIYLA ALINAN BIR MILYON DOLLAR KEFALET PARASI ILE ODENIYOR SEN TURKIYE HALA UYU

    CEVAP YAZ 0 0
  • AFİYETOLSUN!!!!! 12 Eylül 2018 13:47 Aferin ona ye suşini,iyi insan.itirafçı ol kazan.Gülerce de çok rağbette burada.!!!!

    CEVAP YAZ 0 2
  • tekin 12 Eylül 2018 12:39 "hmet12 Eylül 2018 12:16 nasıl müslüman adammış bu zarrab.. işi gücü iftira, rüşvet, para, şarap ve kadın.." diye sastin kaldin! sanada sans verseler sende yaparsin gardas. bunun musluman olup olmamakla hic bir ilgisi yok! aslinda onlardan korkmalisin!

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 13:49 ŞİMDİ GÜNDEŞİN PEŞİNE DÜŞERLER.???

    0 0
  • HEY MAAŞALLAH!!!! 12 Eylül 2018 12:35 Hayırsever iş adamı,madalyalı Zarrap,suşi yerken görüntülenmiş,serbest kendisi,Gündeşte yanına gidebilir artık.

    CEVAP YAZ 0 4
  • ahmet 12 Eylül 2018 12:16 nasıl müslüman adammış bu zarrab.. işi gücü iftira, rüşvet, para, şarap ve kadın..

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 13:50 İTİRAFÇI VE SERBEST.MÜSLÜMAN BİR ÜLKE ONU BAĞRINA BASMADI MI??

    0 0
  • remko 12 Eylül 2018 09:51 Yanında ejder meyveli smoothie içmiyorsa ağzının tadını bilmiyordur bu Reza ama galiba beyaz şarap içiyor hayır sever iş adamımız.

    CEVAP YAZ 2 20
  • Bu Fakir 12 Eylül 2018 09:24 Zarrab olayı, özellikle de AKP'lilerin başta olmak üzere herkesin ders çıkartması gereken bir durumdur.

    CEVAP YAZ 2 15
  • reis 12 Eylül 2018 08:47 herşeyi söylemiş itiraf etmiş bu itirafın tusinamisi daha daha çok süerer. bu şerefsizle kim iş tuttuysa uyku uyamasın ergeç hukuk onları yere serecek bu gün olmassa yakın bir gelecekte.

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 12 Eylül 2018 13:56 HERKEZ RAHATÇA UYUYOR,SEN SIKMA KENDİNİ,

    0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 08:24 Hayırsever iş adamı iranlı ajan herkesi sattı

    CEVAP YAZ 1 17
  • Misafir 12 Eylül 2018 08:11 tonlarca altın dolu uçağı boş belgesi alarak izin verilen kahraman değilmi bu, şimdi zarrabın konuştukları önemli değil diyor birileri

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 12 Eylül 2018 07:46 Bu bir ara milli kahramanımızdı değil mi? Tek başına cari açığın %15 ini kapatmıştı.

    CEVAP YAZ 0 17

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro