Reuters duyurdu bombardıman yine başladı!

Suriye'nin İdlib kentinde bombardıman yine başladı. Bölgeden gelen son dakika habere göre, Rus jetleri ve Suriye rejim güçleri kenti yine vuruyor. Helikopterlerin varil bombaları attığı saldırılarda ise çok sayıda can kaybı var.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Reuters duyurdu bombardıman yine başladı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • hasan 09 Eylül 2018 07:22 Amerika, iranı, esede destek için niye suriyeye soktu.iran artık esede verdiği desteğini çekip, PKK ya karşı savaşmalıdır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Eylül 2018 20:20 Esas terörist ABD Rusyadır on milyonlarca müslümanı katlettiler ve bunları o sivillere terörist deyip yaptılar aynı oyun İdlibde

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 08 Eylül 2018 17:07 Esed ile temasa geçme vakti gelmedi mi.

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 08 Eylül 2018 17:07 16 yılda bizim reusin bir şey hallettigine tanık olmadım

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 08 Eylül 2018 16:55 Ya bu ne pehriz bu ne lahana turşusu Dün putin Erdoğan ve İran lideriyle barış çağrısı yapmıyor muydu. Hani tek Amerika ve Esad vuruyordu idlib i Allah ım sen bizi bağışla ve o masum insanları koru artık senin herşeye gücün yeter.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Ahmet O. 08 Eylül 2018 16:53 Rusyadan buğday, çinden fasulya, arjantinden ıspanak, abd den kağıt... Mermiler müslümana. Karizmaya bak. Yerlerde.yaziklar olsun bana ki oy verdim ben.. Yılarca. Allah bizleri affetsin bir lider çıkaramadıgınız için.

    CEVAP YAZ 6 2
  • Misafir 08 Eylül 2018 16:53 Şimdi de kuzeyde sınır güvenliği zırvasını tekrarlıyor papağanlar. Cami duvarını bulmuşlar madem başlarına geleceklere razı olsunlar.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Nida Gündoğdu 08 Eylül 2018 16:43 Lanetli Esad! Yine olan masum sivil halka oluyor!

    CEVAP YAZ 31 3
  • Misafir 08 Eylül 2018 16:04 Kürt halkı Kuzeyde sınır güvenliğinden sorumlu olmaya devam ediyor!.............

    CEVAP YAZ 1 2
  • ertürk göktürk 08 Eylül 2018 15:58 nerede desteci,mhp ve akp?hadi rus temsilciliklerinin önünde neden gösteri yok?tırstınız mı?

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 08 Eylül 2018 15:28 Sayin baskan 3 milyon multeci daha gelirse halk olarak bestepede misafir etmeni isteriz ve bu ulkemiz icin hic hos olmaz! Anliyacagin Idlib dusmemeli! Bunu ne et nr et basar!

    CEVAP YAZ 4 4
  • osman canca 08 Eylül 2018 15:16 Kaçanlar Hatay sınırına merdivenle tırmanıp bu tarafa geçiyor.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 08 Eylül 2018 15:05 reis hadi düş öne hep beraber idlibe gidelim.

    CEVAP YAZ 0 5
  • misafir 08 Eylül 2018 15:00 bedelli askerlik yapan vatan seferler ..... reis idlibe bizi götür...

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 08 Eylül 2018 15:16 Afrine götür diyorlardı bedelliye geçtiler.

    2 4
  • OğuzTürk 08 Eylül 2018 14:56 Yani dünki Tahran'da yapılan üçlü zirve buharmı oldu? İran zaten pek güvenilir değilde,Rusya ile yakınlaşmaya,onca işbirliğine rağmen Tahran mütabakatına buğün ters düşmeleri, Rusya'da güvenilmezliğini ortaya koymuş oluyor.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 08 Eylül 2018 15:34 Reisi yapmacık tavırlarından dolayı kimse takmıyor.

    3 6
  • Misafir 08 Eylül 2018 14:48 reis bizi idlibe götürsene..

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 08 Eylül 2018 15:00 bedellilerde ses yok...

    0 0
  • Misafir 08 Eylül 2018 14:33 Reis senin her yaptığın işin arkasindayim ama bu kadar İnsan neden buraya toplatıp ülkemize sürecekler

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 08 Eylül 2018 15:52 her yaptığı işin arkasinda durmamak lazımmış demekki.6 milyon olacak Suriyeliler en az.

    1 1
  • NADİM HATİPOĞLU 08 Eylül 2018 14:30 iran rusya abd avrupa israil ve bazı arap devletleri daha bir çoğu aynı hareket ediyor SADECE MÜSLÜMAN TÜRKİYENİN DURUMUNU DAHADA ZORLAŞTIRMAK İÇİN DEVLETİN YERİNDE OLSAM BU İNSANLIK DÜŞMANI KATİL ESEDLE SON BİR KEZ İNSANLIK ADINA DÜNYANIN GÖZÜ ÖNÜNDE İNSANLIĞIN VE İNSANLARININ ZARAR GÖRMEMESİ İÇİN SON BİR KEZ NEFSİMİ AYAKLAR ALTINA ALIR GÖRÜŞÜRÜM OLDU OLDU OLMADI İSE GERİSİNİ DÜNYA DEVLETLERİ VE ESED DÜŞÜNSÜN ÖLÜMÜNE SAVAŞIR BU İŞİ KÖKÜNDEN HALLEDERİZ.ALLAHCC ÜLKEMİZE VE MİLLETİMİZE DEVLETİMİZE YAR YARDIM EDE. OYUN BÜYÜK.

    CEVAP YAZ 1 3
  • hamdullah şükür 08 Eylül 2018 14:12 ne güzel!..bu teröristler inşallah cehnemi boylarlar!..

    CEVAP YAZ 0 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro