Rehberlik servislerine dokunmayın

Rehber öğretmenler boş dersleri dolduran değil, boşa harcanan eğitim anlayışının katalizörüdür.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rehberlik servislerine dokunmayın yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Misafir 06 Haziran 2017 11:42 arkadaşın rehberlik servisine inanmadığını düşünmüyorum. mevcut duruma sitemini belirtmek istemiş muhtemelen. idareler kağıt işlerini yaptırmak için gerekli durumda rehber öğretmen ilgileniyor demek için ve angarya işler yaptırmak için kullanır rehber öğretmeni. rehber öğretmen de asıl işini yapmanın sorumluluğundan, zorluğundan kurtularak idareci edasıyla takılmayı, iş yapıyor görünmeyi, tercih robotlarının yaptığı işi yapmayı tercih eder. mevcut durumdan kastım budur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 04 Mayıs 2017 23:42 yorum dahi yapmıyorum,öğretmen olup rehberlik servisine inanmayan kişinin pedagojik formasyonu sorgulanmalı..

    CEVAP YAZ 3 3
  • ataullah 02 Mayıs 2017 11:27 adı guzel soyadı guzel ınsan.bu yorum hakıkatle bagdasmıyor degılmı.uslubun da hoş değil.ben inan çok çalışıyorum.yanımdakı arkadaşlarda.bugune kadar hıc bır görevı es gecmedık.yarım bırakmadık.zaten atandığımdam beri sız öğretmenlerin kaprısleri benı hep yordu.ama ınan pes etmedım.sızlerınde öğrenmeye ıhtıyacı var dedım.öğrenecegız hep beraber.

    CEVAP YAZ 3 7
  • Sultan Alparslan 01 Mayıs 2017 22:40 Keşke okullarda görev yapan rehberlik öğretmenleri sizin anlattıklarınızın onda biri kadar çalışsa... Maalesef salla başı al maaşı düşüncesi içindeler. Bir öğretmen olarak onları öğretmen olarak bile görmüyorum, çünkü gaflet içindeler. Aldıkları parayı hak etmiyorlar.

    CEVAP YAZ 17 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro