Reel politikçi müslümanların Trump aklayıcılığı

Kimse Trump'a karşı eylem beklemiyor zaten de kınayıp geçmek yerine Trump'ı aklamaya çalışmak da çok hazin oldu be.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Reel politikçi müslümanların Trump aklayıcılığı yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Ünsal Erdemli 27 Mayıs 2017 02:13 Reel politik kavramını duyduğunuz belli de anladığınız şüpheli hanımefendi. Kavram üzerinden yorumlarınız yanlış. Reelpolitik ıstılahi anlamda ahlaki endişesi bulunmayan politik karar ve uygulama demektir. Bu durumda kim ne derse desin Müslümanlar zaten reelpolitikçi olamazlar. Siz herhalde realist demek istediniz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • CUİ BONO 15 Şubat 2017 13:18 Amerikan ordusunu kullanarak dünyayı sömüren Tekel Şirketler den bıktığımız içindir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Şubat 2017 12:41 ''Görünen köy kılavuz istemez.'' Adamlar resmen bizi sömürge yapmak için var güçleriyle çalışıyorlar.Amerika Kızılderilileri bir bölgeye hapsetmiş ve turistlere para karşı izlettiriyormuş.İstiklal Harbimiz olmasaydı bunlar bizi bir kaşık suda boğmaktan beter ederlerdi.Allah İstiklal Harbimizi kazanan Dedelerimizden,Atalarımızdan razı olsun...

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 02 Şubat 2017 02:18 Yüksek Seçim Kurulu, “Diktaya giden Rejim” değişikliği için 'evet' kampanyası başlattı .. 'Vallahi evet, billahi evet, tallahi evet! Kılıçdaroğlu'nun başı için evet!... Diyorlar!

    CEVAP YAZ 0 1
  • FASIK DEĞİLİM 01 Şubat 2017 16:07 TÜRKİYE HALKI MÜSLÜMAN KİTABINI BİLMEZ ANLAMAZ. YALANCİ DİNCİLERİ NE İSE HRİSTİYAN DEVLETLERİN BAŞKANLARI SÖZLERİ İMZALARI ASLA GERCEKCİ DEĞİLLER ÇÜNKÜ İSRAİLİN KULLARI KÖLELERİ BİZDEKİ DİNCİLER DE DOLAYLI AYNI GÜCÜN KULLARI. İRENİYORUM ÇÜNKÜ ALLAH KURAN DA TANITIYOR TEDBİRİ DE VERİYOR OKUYAN YOK.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro