Rahmet peygamberinin kadına bakışı

Sevgililer sevgilisi Hz.Muhammed(sav) şöyle buyuruyordu: "En hayırlınız ailesine en iyi olandır...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rahmet peygamberinin kadına bakışı yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • haklı 30 Haziran 2016 14:11 birazda peygamberimize hakaret olan bu uydurma hadislerle meşgul olun,buhari çökerse islam çöker anlayışından vazgeçin,yok öyle bişey,islam allah göstermesin bu buhari yüzünden çökecek,sizde bu hikayelerle buna destek oluyosunuz..

    CEVAP YAZ 1 9
  • haklı 30 Haziran 2016 14:09 peki sevgili hatipoğlu,kadına hakaret eden onu aşşağılayan ülkelerinde islam ülkeleri olduğunu da yazsaydınız,sebebi ise belli uydurma ve çelişkili hadislebu hadislere cevabınızı bekliyorum;namaz kılan adamın önünden eşşek,kara köpek ve kadın geçerse namazı bozulur.buhari 8/102-zina yapan kadını taşlayın recm edin ayetini keçinin yemesi,ama hükmünün devam etmesi.hanbel 3/61,5/31.uğursuzluk 3 şeyde vardır at,ev,kadın buhari 76/53.kadınları allah nasıl geri bıraktıysa sizde bırakınız aliyyül kariye 5.uzaaaar gider napıcaz bunları kabul mü edicez,çocu cahil kendini bilmez toplum bunu islam zannedip kadınlara zulm etmiyor mu..

    CEVAP YAZ 0 31
  • Misafir 30 Haziran 2016 13:34 Sünyancı Sahtekar Deve çobanı kendini neden peygamber ilan etti!.....çok eşli olacak!.....Yaşları 7'den başlıyor... Hepsinin bir görevi var !............ Yuh Beee!

    CEVAP YAZ 1 0
  • haklı 30 Haziran 2016 11:46 birazda peygamberimize hakaret olan bu uydurma hadislerle meşgul olun,buhari çökerse islam çöker anlayışından vazgeçin,yok öyle bişey,islam allah göstermesin bu buhari yüzünden çökecek,sizde bu hikayelerle buna destek oluyosunuz..

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro