Rahip Brunson bahane mi?

Anlayamadığım şey, bu papaz neredeyse iki yıldır tutuklu. Ne oldu da şimdi Amerika için birdenbire değerli biri oldu?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rahip Brunson bahane mi? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Misafir 03 Ağustos 2018 09:34 Sen seçim öncesi ne saçmalıyorsan, onlar da aynı şeyi saçmalıyor.

    CEVAP YAZ 7 1
  • Misafir 08 Ağustos 2018 15:22 SENDE ŞUAN NE SAÇMALIYORSAN HEP SAÇMALIYORMUŞSUN :)

    0 0
  • Misafir 02 Ağustos 2018 20:10 Sloganları 'Kahrolsun Amerika' olan sosyalist kesim, Ak Partinin USA ile girdiği dalaşmada Ak Partinin yanında yer alacaklarına, 'Tayyip, USA ile bile ilişkilerimizi bozdu' diye saldırıya geçtiler. Bunlar ne içiyor abi? Bunların derdi ne, fikri ne zikri ne?

    CEVAP YAZ 0 3
  • Erol Baron 02 Ağustos 2018 12:36 Acı tecrübeler sonucu, 16 yılda AKP nihayet pahalı çıraklıktan temizleyici ustalığa geçeceğe benziyor.

    CEVAP YAZ 31 0
  • Misafir 02 Ağustos 2018 11:18 hay maşallah bunlar süleyman bey bunlar süleyman ve abdülhamit isimlerinin gölgelerinden tırsmışlardır

    CEVAP YAZ 0 5
  • turgay 02 Ağustos 2018 09:56 "Bence alınan karar, iki bakanımızın da ömür boyu taşıyacağı bir şeref madalyası görevi görüyor." ben de böyle düşünüyorum, hatta attıkları ilk tweet şöyle olsaydı keşke: "ABD'nin şahsım hakkında aldığı yaptırım kararını göğsüme bir şeref madalyası olarak taktım! Şahit ol Ya Rab!"

    CEVAP YAZ 10 10
  • Burdayiz. 02 Ağustos 2018 09:09 Evet çoğu şeyde abd var ama bazende hiç birşey yapmasada yapıyor gibi görüp, yanılgıya düşüp abdyi büyütmemek lazım.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Huseyn Ciftci 02 Ağustos 2018 08:49 her iki bakanımızı, daha doğrusu her iki devlet adamımızı da temiz alınlarından öper, Allah CC'a emanet ederiz. milletimiz, bunlar gibi, parayla pulla servetle, malikaneyle, belediye ihalesiyle işi olmayan, bunların hepsine gülümseyerek bakan vatan evlatları sayesinde yükselecek. bu insanlar altın kıymetinde değil, altından daha kıymetlidir. çünkü altınla satın alınmaları mümkün değil. bu karar onlar için bir şeref madalyasıdır.

    CEVAP YAZ 0 17
  • RTE53 02 Ağustos 2018 08:40 Fazla sığ bir yazı olmuş ve zorlama gerekçeler Sn Yazar. Halbuki aynı yöntemleri Almanya,Hollanda,İsrail ile son birkaç yıl içinde AKP iktidarı da oynamış ve o ülkelerle PAPAZ olmuştu.(Sonrasında sessiz sedasız yine kanka oldu) İşin aslı ABD'de Kasımda ara seçim var...AKP gibi yapıp tribüne oynayan bir Trump ve ekibi var.

    CEVAP YAZ 6 18
  • Soldier 02 Ağustos 2018 08:33 Tespitleriniz mükemmel, birlik olup dik durmak gerek.

    CEVAP YAZ 34 6
  • ÖMER KILIÇ 02 Ağustos 2018 08:26 Hayret u günkü yazında CHP yok!!!

    CEVAP YAZ 8 4
  • HAS 02 Ağustos 2018 08:17 Amaçları bu papaz değil pensilvanyadaki papazı kurtarmak çünkü o papaz konuşursa ABD foyası ortaya çıkacak zaten fetoyla en iyi mücadele eden iki bakanı hedef almışlar bunda gösteriyor ki amaçları belli oluyor daha öncede yazdım f35 gereksiz bir uçak hem hantal hem manevra kabiliyeti düşük hemde çok sorun çıkarıyor birde çok pahalı .bir tek avantajı dikey kalkış yapması aslında bu uçaklar artı ihtiyaç kalmadı SİHA füze uydu yapacan çünkü uyduda oturduğun yerde sihalarla füzelerle istediğini yeri bomba atabiliyorsun. yani bu uçaklara ve pilotlar vereceğimiz parayı siha füze uydu ya harcasak daha iyi olacak

    CEVAP YAZ 0 15
  • Misafir 02 Ağustos 2018 10:10 dolar ve zeytin fiyatını da yazar mısınız

    5 2
  • Misafir 02 Ağustos 2018 19:01 İşiniz gücünü dolar ellinizede başka bir enstrüman kalmadı bu ülke dolarla batmaz

    4 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro