Prof. Dr. Tayyar Arı: Darbeler dış desteksiz olmaz

ULUDAĞ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Tayyar Arı, "Darbeler dış desteksiz olmaz. Dış destek alınmamışsa darbe girişimi olmaz. Darbe yaptınız, başarılı oldunuz; NATO tanımadı, Amerika tanımadı, ne yapacaksınız? İsyancı bir hükümet olursunuz" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Prof. Dr. Tayyar Arı: Darbeler dış desteksiz olmaz haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • TC1071 17 Temmuz 2018 08:52 fetö her yerde var hakim savcı asker polis....ama siyasette yok siz buna inanıyormusunuz...FETÖ İÇERİDEN BESLENMİŞTİR.ARŞİVLERE DÖNÜN BUGÜNKÜ İKTİDAR YÖNETİCİLERİNİN KONUŞMALARINI SEMPATİLERİNİ İZLEYİN FETÖYÜ KİM BESLEMİŞ.PARTİ KURARKEN BİLE İCAZET ALDILAR.ABD SONRAKİ AŞAMADA KULLANDI.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 17 Temmuz 2018 08:17 Diyorsunuz ki dış destekli kurulan hükümetler dış destekli darbelerle yıkılabilir..Ülkenin yarısının ne b.k olduğunu bildiği bir örgütü biz devlet olarak bilemedik..Millet bu kadar saf değil,en azından bir kısmi..

    CEVAP YAZ 0 2
  • AKP İktidar Oldu, Böyle Oldu 17 Temmuz 2018 07:34 Nasıl yani! AKP'nin dış destekli kurulduğundan mı yola çıkarak bu sonuca ulaşmışlar?

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 17 Temmuz 2018 07:54 beynin bunu mu anladı.

    0 2
  • Misafir 17 Temmuz 2018 08:55 ahan pravakatör yine sahnede lafı anladın sen ama, cambazlık yapam diyosun aklını yesinler bebe

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro