Polis astsubay çatışmasından dehşete düşüren görüntüler

İstanbul Çekmeköy'de dün astsubay ile polis arasında yaşanan silahlı çatışma güvenlik kameralarına yansıdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Polis astsubay çatışmasından dehşete düşüren görüntüler haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Misafir 04 Eylül 2018 16:20 Bu sadece cemiyetteki gizli ilişki pisliğinin tezahür eden bir parçası. Polis, namusunu gözeten birisi ama yanlış yoldan gidiyor. Boşa karını gitsin kardeşim. Seni aldatan alçak bir kadınla ne işin var. Bence kadınlar çalışmamalı. Yuvalarına dönmeliler. Benim iş yerinde de kimin eli kimin cebinde belli değil. Midem bulanıyor.

    CEVAP YAZ 5 39
  • Misafir 04 Eylül 2018 16:06 Aldatiyorsa boşa gitsin..iyi mi oldu şimdi

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 04 Eylül 2018 15:36 allah bunların arasındaki hesabi elbette ahirette soracak ama bizimde bu dünyada suclulara cehennemi yaşatmamız lazim. yani olay haberde anlatildi gibi ise o kadın ve astsubayın yatacak yeri yok. yazık olmuş o polise. umarım devlet toplumun adalet duygusunu yaralayacak sekilde karar vermez.

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 04 Eylül 2018 15:31 insan öldürmenin cezası ne ki bu memlekette.

    CEVAP YAZ 1 5
  • rahim 04 Eylül 2018 15:29 Astsubay 5 isabet almış. Eğer yakın mesafeden 5 isabet almış ve hâlâ yaşıyorsanız bunun tek sebebi ateş edenin sizi öldürmek istememesidir. Eşinin de elinden tek isabet almış olması bu yorumumu destekliyor.

    CEVAP YAZ 1 9
  • murat 04 Eylül 2018 15:08 kim suçlu şimdi polismi..Astsubaymı... bence kadın suçlu...Ama şimdi polis mezara astsubay cezaevine ...kadında kınayaksın biryerine..olan polis memuruna oldu..

    CEVAP YAZ 2 14
  • Selman 04 Eylül 2018 14:55 Nefsi mudaaadan az yatar çıkar yasak aşkları kaldığı yerden devam eder. Allahım ne kadar sabırlısın. Bu kadar günahla bu dünya nasıl batmıyor.

    CEVAP YAZ 1 12
  • Zir Konyum 04 Eylül 2018 14:23 Etrafını cancanladığınız çamur medeniyetin getirdikleri bunlar. Özgürlük, rahat yaşam, lüks yaşam isteği, alın size insanlıktan yoksun çamur medeniyetiniz tepe tepe kullanın...

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 04 Eylül 2018 14:01 Olayın önünü ardını ne olduğunu olmadığını hiçbir şeyini bilmeden yorum yapmayın arkadaşlar. Ey haberciler, bu haberde ne diye kavganın taraflarının mesleklerini ön plana çıkartıyorsunuz? Bunlar mesleki bir nedenle mi bir birine girmiş? Haberinize göre hayır. O zaman bunlar sadece 2 sıradan vatandaştır. Mesleklerini gözümüze sokmayın.

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 04 Eylül 2018 15:11 SIRADAN VATANDAŞ ÇATIŞMIŞTA VALİ İLE EM.MÜD.NE GELİYO OLAY YERİNE.

    6 3
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:56 Kimse olup biteni bilmeden polise eşine veya astsubaya ilişkin yorum yapmasın. Ayıptır günahtır. Toplumsal bir cinnet yaşıyoruz. Eminim ki bu insanlar özünde iyi insanlar ama nasıl oluyor da vatanı ve vatandaşı korumaları için kendilerine verilen silahı birbirine çeviriyorlar?

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 04 Eylül 2018 14:18 Polise astsubaya kimse konuşmasın diyorsun sen topluma konuşuyorsun..! Basit bir adli vaka, meslekleri ne olduğunun önemi yok.Toplumsal cinnet ne ya ?

    1 5
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:48 Allah rahmet eylesin polise o astsubayında o kadının da yeri cehennemin en dibi olsun inş

    CEVAP YAZ 3 17
  • D21 04 Eylül 2018 13:38 Aşağılık bir kadın yüzünden...

    CEVAP YAZ 2 17
  • hamdullah şükür 04 Eylül 2018 13:31 astubay neden öldürülmedi?ne kadar insan nufusu azalırsa doğa o kadar rahatlar.

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:29 DOĞRUYSA VAY BU DÜNYANIN HALİNE. KENDİNİZİ O ŞEHİT EDİLEN POLİSİN YERİNE KOYUN. KARINIZA GÖZ KOYAN BİRİ SİZİ BÖYLE ÖLDÜRÜYOR VE BU KİŞİ ASKER. ANLAYABİLİYOR MUSUNUZ DÜNYA GERÇEKTEN NE KADAR ZALİM. ORTALIKTA GEZİNEN İNSAN TOPLULUKLARI AMMA İÇLERİNDE NE VAR BİRTEK ALLAH BİLİYOR VE İNSAN ZALİMLER İÇİN GERÇEKTEN CEHENNEME MUHTAÇ. ZALİMLER İÇİN ELHAMDÜLİLLAH CEHENNEM VAR HASET VE FASIKLAR İÇİN ELHAMDÜLİLLAH MAHŞER VAR HESAP GÜNÜ VAR ELHAMDÜLİLLAH

    CEVAP YAZ 8 17
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:11 nereye gidiyoruz ne yapmaya çalışıyoruz şeytanın uşağı olduk resmen.Allah sonumuzu hayıra getirsin.Akıl fikir versin.yazık

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:46 40 yıldır her zaman olan şeyler maalesef...!

    1 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro