‘’Plaka Ağaları’’ ne kadar vergi ödüyor?

Hiç lafı uzatmadan, sizin anlayacağınız şekilde söyleyeyim… UBER, KORSAN TAKSİNİN markalaşmış halinden başka bir şey değildir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN ‘’Plaka Ağaları’’ ne kadar vergi ödüyor? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • selami 14 Ağustos 2018 12:17 devlet kamyoncunun garibanın anasını ağlatır ağalara zenginlere gücü yetmez ama allah bunların hesabını sorar

    CEVAP YAZ 0 0
  • acaba 16 Mart 2018 10:13 Şu çakarlı makam aracı ile emniyet şeridinde giderken kendisini durduran trafik polisine ''Sen benim kim olduğumu biliyor musun '' deyip sağı solu arayıp görevini yapan polisi açığa aldıran İl Milli Eğitim Müdürü ile ilgili neden tek satır yazılmadı bu sitede,?Ne manşette ne köşe yazarlarında tık yok.

    CEVAP YAZ 0 4
  • misafir 15 Mart 2018 14:38 dayı geçinen dağdan inmeleri taksi şoförü yaparsanız (aralarında iyilerde var tabi ki) tercihim uberden yana olur

    CEVAP YAZ 2 3
  • ferdi maya 15 Mart 2018 12:23 Havuz medyasının astronomik vergi borçları nasıl sıfırlanıyor?

    CEVAP YAZ 2 6
  • sacit kula 15 Mart 2018 12:23 gencoglu___Erdoğan istese bi KHK ile hukuku da değiştirirdi neden değiştirmedi?Hem artık samanı bile Avrupadan alıyoruz neden gocundun.Avrupdan et aldılar insanlara ucuz ucuz satmaya kalktılar e-coli mikrobu çıktı. KAMALİST miş.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 15 Mart 2018 11:10 Hukuk sistemi avrupadan da değiştirmeyen kimler acaba...

    CEVAP YAZ 0 3
  • gencoglu 15 Mart 2018 08:49 BÜTÜN HUKUK SİSTEMİNİ AVRUPADAN ALAN KAMALİSTLER HALİYLE BUNDA DA ÇUVALLIYORLAR AVRUPADAN ALINAN HUKUK SİSTEMİYLE ANCAK BUKADAR OLUR BAŞKA NEYİ BEKLİYRODUNUZ

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 14 Mart 2018 15:10 işti bizim sorunumuz bu neden vergi buralardan alınmıyor bu sebeplerden dolayı benzin 6 mazot 5 lira bu adamlar kazancının vergisini verse ne olur neden alınmaz.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 14 Mart 2018 14:43 gerçektende..asgari ücretliden vergi alan devlet bunlardan niye almıyor acaba

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 14 Mart 2018 13:28 Devletin bu konuya el atması şart. Büyük rant var...

    CEVAP YAZ 0 5
  • BEŞİKTAŞK 14 Mart 2018 13:04 ÖZKAN BEY BU YAZIDA UBERCİLERİ ÇOK MASUM GÖSTERMİŞSİN. ONLARIN AĞABABALARI ABD OLDUĞU İÇİN Mİ? TABİİ Kİ TAKSİCİLER VERGİSİNİ TAM ÖDEMELİ. ANCAK NALINA VURMUŞSUN MIHINA BİŞEY YOK! HAYIRLI İŞLER

    CEVAP YAZ 3 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro