PKK'da ağır kayıp: 86 terörist öldürüldü

TSK'nın yurt içi ve yurt dışında terör örgütlerine yönelik yürütülen operasyonlarda 86 teröristin etkisiz hale getirildiği açıklandı. Bu arada Zeytin Dalı Harekatı’nın başlangıcından itibaren etkisiz hale getirilen terörist sayısı ise 4 bin 573 olarak açıklandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN PKK'da ağır kayıp: 86 terörist öldürüldü haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 01 Eylül 2018 17:14 Araplaşma zirvede!_______________ Kırgızistan'da skandal!........ Erdoğan'a, Türklerinin Milli İçkisi "Kımız" yerine ... hamur işi ikram edildi!...............

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 01 Eylül 2018 13:13 bitirin şu pkkyı işidi öldürün hepsini bu pkklılar ile işidçilerin alayı çirkin. yokedin çirkinleri.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 01 Eylül 2018 04:13 ölünüz leş diriniz kalleş...böyle güzel haberlerin devamı temmennisi ile Allah Mehmetciğe Diğer G.Güçlerimizi Muhafaza Etsin...Amiiiiin

    CEVAP YAZ 0 19
  • TÜRKİYELİ 31 Ağustos 2018 23:33 BUNDAN SONRA HER KES TÜRKİYE CUMHURİYETİ KANUNLARINA UYACAK UYMAYAN KAÇABİLİRSE YUNANİSTANA VEYA BELÇİKAYA KAÇACAK DİYE DÜŞNÜYORUM..

    CEVAP YAZ 4 12
  • Misafir 31 Ağustos 2018 21:30 Ohhh ne guzel heryer sinek kani olsunn

    CEVAP YAZ 22 4
  • Akbaba 31 Ağustos 2018 21:17 Haber Doğru!... Ben ölü teröristleri gördüm.... Tek tek saydım........

    CEVAP YAZ 38 42
  • Misafir 31 Ağustos 2018 21:51 Saymayı bırak senin cürmün yetmez o topraklara ayak basmaya... Birde burada kalkmış Şanlı Türk ordumuzun yaptığı operasyonlarla gururlanman gerekirken, alay eder dalga geçer gibi yorum atıyorsun. Ayıp Ayıp... Biraz edep.

    20 38
  • Misafir 31 Ağustos 2018 20:41 Bunu TSK mı açıkladı?...............

    CEVAP YAZ 0 5
  • vatandaş 31 Ağustos 2018 20:36 sayılarını Allah artırsın

    CEVAP YAZ 1 27

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro