Pırasa kafa bizi niye tehdit etti?

Bir kez ortaya çıktı ki Türkiye'nin uzun zamandır hapiste tuttuğu rahip Brunson ABD için çok önemli bir isim.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Pırasa kafa bizi niye tehdit etti? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 31 Temmuz 2018 08:32 durmak yok yola devam

    CEVAP YAZ 0 4
  • Erol Baron 29 Temmuz 2018 07:34 Din iman diye diye geldiler, papazı vererek ve dürüstlük ile adaleti de öldürerek gidecekler..... Niyet o.

    CEVAP YAZ 8 6
  • Misafir 29 Temmuz 2018 10:25 ne gitmesi be kardeşim neyin kafasını yaşıyorsun sen, seçim olalı daha kaç gün oldu 10 sene daha TAYYİP REİS tepenizde merak etmeyin!!!

    0 10
  • Misafir 29 Temmuz 2018 14:59 Tepesine RTE olan bir asgari ücretli 1600 TL olan 1 aylık maaşıyla kilosu 40 TL olan tereyağndan 40 kg alabiliyorken, tepesinde MACRON olan bir asgari ücretli 6 misli daha fazla yani, 240 kg alabiliyor.... Kırmızı etin hesabını yapmaya gerek yok çünkü tepesinde RTE olan ondan hiç alamıyor.

    9 2
  • Misafir 29 Temmuz 2018 19:38 Ulus Devleti ve Ordu'yu özelleştirerek..

    3 1
  • Misafir 30 Temmuz 2018 08:23 adam seçim akşamı öyle bir çekmiş ki hala kendine gelememiş birileri bunu uyandırsın seçim oldu reis başkan oldu diye..

    1 8
  • BM VETO Hakkı 29 Temmuz 2018 06:54 Güvenlik Konseyi on beş ülkeden oluşmakta olup,bu üyelerden beşi daimi üye statüsündedir ve mutlak veto yetkisine sahiptir. Bu ülkeler ABD, Rusya, Çin Halk Cumhuriyeti, Birleşik Krallık ve Fransa'dır.

    CEVAP YAZ 3 0
  • MURAT SONMEZ 29 Temmuz 2018 06:12 INCIRLIKI KAPATIRMIS..YERSEN

    CEVAP YAZ 4 1
  • misafir 28 Temmuz 2018 18:53 Yahu ne diyorsunuz. Amerika tehdit etmiş. Sıkıysa yapsın. Asıl önemli olan arkadaşlar ülkeye hainlik yaptığı suçlamasıyla tutuklanan bir papazın bizzat bizim mahkemelerce serbest bırakılması. Ev hapsiymiş. Yerim ben böyle hapsi. Yargı halka sövmüştür , hakaret etmiştir. Bunun hesabı önce yargıdan sorulmalıdır. Tersi durumda Amerika yargısı acaba aynı şeyi yaparmıydı. Yazıklar olsun size çıkarın o cübbeleri

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 28 Temmuz 2018 15:41 Kanun Hükmünde Kararname (KHK) kapsamında kayyum ataması gerçekleştirilen Iğdır'ın Tuzluca İlçesi ile Hoşhaber Beldesi'nde polis geniş güvenlik önlemleri aldı. ....

    CEVAP YAZ 2 0
  • mesut 28 Temmuz 2018 15:39 İçimiz deki yahudi ermeni yunan pkk avrupa abd sevici tohumları hepsinden tehlikeli gerisi boş

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 28 Temmuz 2018 14:39 Trump senin reisine "power ve hard" bir rest cekti bu konuda ne diyorsun?

    CEVAP YAZ 5 5
  • Doğan 28 Temmuz 2018 13:32 Eyvah bittik diyen Türkiye yok karşılarında artık sadece bittik diyoruz. Adamların dolarları 5 tane 1 tl miz ediyor... Daha ne olsun...

    CEVAP YAZ 2 10
  • Sadık Tekeli 28 Temmuz 2018 12:32 Sistem değişikliğini çabuk unuttunuz.TSK değil MSB AÇIKLAMASINI BEKLİYORUZ.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Fikirci Fikri 28 Temmuz 2018 12:23 Ortada atışma-tehdit falan yok, cilveleşme var. Geçelim bunları.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 28 Temmuz 2018 12:04 Kürt meselesinin insan haklarına uygun bir şekilde çözülmemesinden kaynaklanan silahlı çatışmalara yıllardır harcanan para 800 milyar dolardır. ............

    CEVAP YAZ 3 1
  • Mehmet K. 28 Temmuz 2018 11:33 Çin ile anlaşma falan yapılmadı. 3,5 milyar dolarlık kredi alındı. Lütfen halkı doğru bilgilendirin.

    CEVAP YAZ 6 15
  • Misafir 28 Temmuz 2018 13:42 Aynen dediğin gibi.IMF den kredi almamız da an meselesi.

    2 6
  • eren 28 Temmuz 2018 11:31 **Karşılarında "Eyvah bittik" diyen eski Türkiye yok** İyi güldüm sabah sabah.Türkiye zaten bitmiş.papazın salınması bunun kanıtı .

    CEVAP YAZ 8 6
  • kundemacı 28 Temmuz 2018 11:25 "hele hele Fetö'yle takas edilecek kadar önemli olduğu söylenen bir ismin hapisten çıkarılıp ev hapsine mahkûm edilmesi hiç de normal bir durum değil." Sayın Özışık böyle diyor ama; siyasiler isteyince neler oluyor. Yargı bağımsız olmadığı sürece çok daha böyle haberler okuruz.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Gilet 28 Temmuz 2018 11:03 oturduğun yerden sallayacağına biraz mantık yürüt... ağababaların göstermelik höykürüyorlar trump'a.. sen fetöyü alamazsın ama adam kendi papazını şak diye çıkarır böyle, bekle bir aya kalmaz abd'ye bilet aldığını duyarız..

    CEVAP YAZ 3 12
  • alara 28 Temmuz 2018 10:30 bence trump , brunsonun serbest bırakılmaması için öyle yaptı, zaten ev hapsine alınmıştı, hapisten çıktı, o saatten sonra brunson suçsuz bulunur bırakılırsa, türkiye tehdide boyun eğdi olur, o yüzden bırakacağı varsada bir yolu bulunup bırakılmamaya çalışılacaktır.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 28 Temmuz 2018 09:52 yaz yaz yaz koçum benim yaz YARIN PAPAZ ABD YE GİDİNCEDE YAZ.........

    CEVAP YAZ 4 14
  • Misafir 30 Temmuz 2018 20:12 papazdan tursu oldugunu sananlar hala anlamadı oyunda koz tutuluyor. ama doğru zamanda kullanana usta diyorlar. dogru zamanı sadece usta biliyor

    0 1
  • Erol Baron 28 Temmuz 2018 09:45 Evet, Trump ve papaz için yazar doğruları yazmış fakat birde öz eleştiri yapmalıydı..... Mesela, 24 hazirandan sonra garip bir şey oldu..... One minute bitti.....ABD'li papaz bırakıldı..... Heyytt bitti..... Kandil tehditleri bitti.... Vaatler bitti ve çöpe gitti.....Açılışlar bitti.... zamlar geldi..... Gösteriş için yapılan cuma namazları bitti.... vb. vb. vb .....Hey pazar günü reisçlleri, hiç bir şey fark etmiyor-musunuz, kör-müsünüz?

    CEVAP YAZ 4 9
  • Misafir 28 Temmuz 2018 10:23 BOP icabı yapılması gerekenler yapıldı.Yoksa koltuk gitmişti.

    4 8
  • ERKIN 28 Temmuz 2018 09:30 @has kAMALIST NE DEMEK?Ulkenin kurucusuna hakaret mi ediyorsun?Ustelik utanmadan O nun topraginda yasiyorsun.Hem Ataturk un ulkesinde yasayacaksin hem de ihanet edeceksin,hic utanmiyor musun???

    CEVAP YAZ 2 41
  • Misafir 28 Temmuz 2018 10:24 Salla gitsin bu beyinsizere cevap bile vermemek lazım.

    2 6
  • RTE53 28 Temmuz 2018 09:28 Sn Yazar ; Aç kapa yapar gibi , ver papazı-al papazı dediğiniz sürece sizin adaletinize kimsenin güveninin olmadığı ortaya çıkar.1 hafta öncesine kadar tüm medyanızda bu adam PKK ve Fetönin ajanlığını yapmamışmıyıdı, peki ne oldu da 1 hafta sonra salıverildi ? Halbuki Enis Berberoğlu ( HDP'li hapisteki milletvekiline dokunulmazlık veren sizin iktidarınız mı diyelim yoksa sizin adaletiniz mi diyelim bilemedim ) nu hapiste tutsak etmeyi beceriyorsunuz ve bunun adına Hukuk Devleti diyorsunuz ? Açıklamaya çalışır mısınız ? AKP ye oy veren arkadaşlar da aydınlansınlar bu engin görüşlerinizden.

    CEVAP YAZ 5 8
  • M. Kaçmaz 28 Temmuz 2018 09:16 Süleyman hocam NATO'yu anladım da Birleşmiş Milletlerde neyi nasıl veto edeceğiz bir de onu açıklasan ?

    CEVAP YAZ 1 12
  • ERKIN 28 Temmuz 2018 08:42 Anitkabirde MUSTAFA KEMAL ATATURK e kufur eden o hain kiza sadece 4 sene ceza istenmis.10 senenin altina ceza almamasi lazim,kendisi ve ailesi omur boyu kamu kuruluslarinda gorev alamamali.Kendisi kadar ailesi de suclu cunku,cocuk yetistirememisler,ulkesinin kurucusuna saygisi olmayanin hic bir seye saygi olmaz...

    CEVAP YAZ 2 90
  • kula kulluk yok 28 Temmuz 2018 07:50 ya adam gibi yaşayacağız ya da adam gibi öleceğiz diyen bir lider her şeyi ölümü bile göze almış bun dan sonrası ya savaş ya da sürekli mücadele durmak yok devam daha ne rahip ler ne haham lar göreceğiz bunlar bizi yıldıramaz

    CEVAP YAZ 2 14
  • süleyman şah 28 Temmuz 2018 07:47 kudus ü başkent ilan eden bir abd başkanının rahip in serbest kalmasını istemesi tesadüf olamaz her iki gurup ada yakın görünmek isteyen bu pırasa kafa tamamen iç siyasetine türkiye yi harcıyor her şey 15 temmuz un fetö sünü istemeyen türkiye problem fetö nün kovulması

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro