Özhaseki'den Doğu ve Güneydoğu müjdesi müthiş bir şey!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, PKK terörü, Güneydoğu'nun yeniden inşası ve kentsel dönüşüm projeleriyle ilgili internethaber'e konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Özhaseki'den Doğu ve Güneydoğu müjdesi müthiş bir şey! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • baltacı 31 Ağustos 2016 17:43 Dışardan Kayseriye ağır hasta getirirseniz yanınızda cenaze yıkama taşıma aracınızı da getirmeyi unutmayın..

    CEVAP YAZ 9 8
  • baltacı 31 Ağustos 2016 17:38 Amman Kayseriye benzemesin de 50 metrede bir trafik ışığı' sıcaklarda cinnet geçirilen bir tramvay hattı..sanki başka örnek belediye başkanı yokmuş gibi...

    CEVAP YAZ 0 1
  • h.haydar 29 Ağustos 2016 15:23 SELO GARDAŞ, DUYDUGLARIM DOĞRU MU? hay Allah doğruymuş; O HALDE DANS....

    CEVAP YAZ 0 0
  • salhor 24 Ağustos 2016 16:33 Bakmayın DEVLET BABA dediğimize; aslında DEVLET ANA demeliyiz. Çünkü baba, kafası kızınca evlat-mevlat dinlemez, basar tokadı. Ana ise her hal ü karda müşfiktir. Devlet, halka,millete küsemez; küsmemeli. Mesela FETÖCÜ diye on binlerce mazlum açığa alınmış durumda. Allah encamımızı hayretsin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • oguzhan 24 Ağustos 2016 15:53 TC yapsin,PKK yiksin...nereye Kadar?Oradki kürt halkinin cocuklari,kardesleri,akrabalari...PKK dagda saklanmiyor,PKK o evlerin icinde yasiyor,belediyede binlercesi calisiyor,sen ben gibi...fetöden bir farklari yok,bu aklida fetöcular vermistir

    CEVAP YAZ 0 2
  • adil camcı 24 Ağustos 2016 14:10 halkın pkk ye desteği yok diyiyorsunuz ya....bir seçim olsa hdp yine açık ara önde alır...yeterki trafolara kedi girmesin

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 24 Ağustos 2016 12:34 MİLLETİN EVİNİ BAŞINA YIKTINIZ ŞİMDİDE PALAVRA SIKIYORSUNUZ O BÖLGENİN İNSANI SİZİN YAPTIKLARINIZI UNUTMAZ KENDİNİZE GÜVENİYORSANIZ SELONUN DEDİĞİ GİBİ YEREL SEÇİME GİDİN BOYUNUZUN ÖLÇÜSÜNÜ ALIN PALAVRA SIKMAK KOLAY

    CEVAP YAZ 21 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro