Oyuncunun tweeti mahkemeyi görene kadardır!

Ezana küfür kusan tweeti sayesinde 'oyuncu' olarak anılmaya başlamış 94 doğumlu bebemizin elzem hikayesi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Oyuncunun tweeti mahkemeyi görene kadardır! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 12 Aralık 2017 03:18 İslam kafalar din iman allah falan diyor ...............İsrail ile Diplomatik İlişkilerimiz var ama başkentini bilmiyor...................!......... AB ülkeleri net ve kesin olarak Tel Aviv diyor!...... Bizim Dışişleri Bakanlığı belirsiz diyor!.......... Boş Gösteriyor .......

    CEVAP YAZ 5 4
  • hursit dilaver 11 Aralık 2017 17:33 duruma göre ceza almadı demek.alaydı bizim laikçi tayfa zıplar dururdu. hep böyle altta kalırız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hursit dilaver 11 Aralık 2017 17:28 ceza mı aldı, afffedildi mi. ezana sövdü diye ceza alsaydı, bizim laikçi takımı zıplar dururdu.demek yırttı.ama ezana, dine sövdü diye de bizim mahallenin umuru olmadı.elbet tokatı allah bize atar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 02 Aralık 2017 09:50 EEEE.Senin zihniyetin 18 yaşşında başbakan olmaya izin verirken sen 23 yaşındaki adama bebe demen ne kadar etik. iki yüzlüsün be bebe.

    CEVAP YAZ 8 13
  • Misafir 28 Ekim 2017 20:11 Türkiye, yıllarca Geceyarısı Ekspresi filmini konuştu. Hapishaneye düşen bir Batılının hikayesinin sebep olduğu imaj kaybı epey enerji ve vaktimizi çaldı. Şimdi nurtopu gibi, çok sayıda Geceyarısı Ekspresi’miz oldu.

    CEVAP YAZ 1 2
  • TC Coşkun 25 Ekim 2017 17:45 Müslümanların çoğunlukta olduğu ülkelerin bir tekinde insan hakları, çağdaş yaşam, modern hukuk, Tibbi veya Teknik bir buluş, adam gibi demokrasi var mı?..

    CEVAP YAZ 3 9
  • HAK kın mahkemesi de var 27 Temmuz 2017 19:01 adalet olmayan mahkemeden bahsediyorsun sanırım. Asıl mahkeme var

    CEVAP YAZ 7 3
  • Misafir 20 Temmuz 2017 11:18 Bu arada...Dış politikada milli menfaat hedeflerine uygun stratejiler geliştirilirken asla taviz politikasına sapılmamalıdır. Son Kıbrıs müzakerelerinde Türk tarafı Rumların bile inanmakta zorlandığı tavizlerle yola çıktı. Netice "0"dır. Türk Hükümetinin Yunan Ordusu adalarımızı işgal ederken susması tam bir faciadır. Lozan Anlaşması adalara askeri üs kurulamayacağını kesin hükme bağlıyor. Yunanlılar bununla yetinmiyor bize ait adaları da işgal ederek askeri yığınak yapıyor. Aslında Yunan tarafının bu davranışı Kıbrıs Müzakereleri öncesinde Türkiye'ye kesinlikle bir savaşı göze aldığı ikazıdır...

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 21 Haziran 2017 13:54 “Bir milletin geleceği ile oynamak istiyorsan, eğitim sistemi ile oyna.”

    CEVAP YAZ 2 22
  • elin gavuru 31 Mayıs 2017 12:25 Siz önce doğru dürüst bir ezan okuyunda ondan sonra..elin gavuru elinize bir hoparlör vermiş kaldırıpta koyuvermiş.

    CEVAP YAZ 9 4
  • Misafir 18 Mayıs 2017 13:07 "Biz İslam'ı resmi din olarak kabul ediyoruz ve bundan gurur duyuyoruz. Fakat Müslümanlığımızı konu ederek bir yerlere gelemeyiz. Diğer Müslüman devletlere ve İslami yaşama biçimlerine saygımız sonsuz, fakat biz Arap değiliz. İslam öncesi dönemlerde, kadınlarımız nasıl isterlerse öyle giyinirlerdi ve toplumu rahatsız etmek gibi bir amaçları hiç olmadı. Bugün ise bir sorun olması, bizim halkımız için mümkün değil. Müslüman ve Sünni bir halk olmamız, insanların hayatlarına karışmamız için sebep değildir. Bizim kızlarımız nasıl giyineceğini bilir, Araplardan öğrenecek değiliz. Biz göçebe ve Türki bir halkız, Araplar gibi kızlarımızı, dini, kültürel ve toplumsal baskılarla kapatıp, bunu Müslüman devlet imajı olarak kullanamayız. Onları çarşaflara bürüyerek, eve hapsetmek, bizim yolumuz değildir. Tekrarlıyorum! Herkese saygımız sonsuz fakat giyim kuşam insanların kendi özelindedir. Nursultan Nazarbayev

    CEVAP YAZ 4 19
  • Misafir 18 Mayıs 2017 08:57 Atatürk düşmanlığı yüce dinimiz alet edilerek yapılıyor genelde.Buna alet olanlar bilmiyorlar mı ki Atatürk İslamiyete,yüce dinimize hizmetkar olan bu asil Türk Milletini yeniden diriltmiş ve Muasır Medeniyetler seviyesinin üzerine çıkmayı hedeflemiştir.Minarelerden ezan seslerini dinleyebiliyorsak buna şükretmemiz lağzımdır...Daha çok söylenecekler var ama buraya sığmaz.

    CEVAP YAZ 7 27
  • hooooooppp 20 Nisan 2017 17:46 bu nedir arkadaş kasım 2016 nın yazısı,hooooooooooppp sesimi duyan varmııııı

    CEVAP YAZ 0 3
  • VLCN 05 Nisan 2017 11:37 Böyle akılsızlar ancak chp den çıkar, onları seçip seçmemek te sizin sorununuz!

    CEVAP YAZ 6 6
  • YUH 24 Mart 2017 12:05 TUĞBA HANIMIN BAŞKA YAZISI YOK MU KARDEŞİM SİZ NE BİÇİM HABER SİTESİSİNİZ. KAÇ AY OLDU HEP AYNI YAZI. YOKSA AMAÇ MI FARKLI.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 22 Mart 2017 13:29 94 doğumlu bebe diyen yazar hanım sizin yaşınız kaç acaba. İnsanın yaşı küçük diye hor görmek ilginç bi yaklaşımmış. Diğer yorumlarınıza amenna.

    CEVAP YAZ 4 5
  • Seyfettin YAZAR 28 Şubat 2017 14:26 Valla hocam bu adamın neden bu hale geldiği bu yazıdan belli...Kazanma yolunu tercih edelim bence...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 27 Ocak 2017 14:35 bebe işte naparsın verecen eline sütü içsin büyüsün beyin gelişimini tamamlamamış daha ataputçu bebesi

    CEVAP YAZ 7 4
  • AMED FARQİN 15 Ocak 2017 15:54 SENDE ONUN REKLAMINI YAPTIN AKILLIM

    CEVAP YAZ 14 4
  • ozan 13 Ocak 2017 10:02 94 dogumluya bebe dıyen hanım 99 dogumlu ınsanlar artık vekıl olacak uyan gunaydın. onunde el pence durursun 99 lu bebenın sayın vekılım dıye dıye. bu kafa yapısına sahıp ınsanlardan tıksınıyorum. FATIH çag açıp kapattıgında 21 yasındaydı bılgısız kadın.

    CEVAP YAZ 41 7
  • pii 12 Ocak 2017 22:49 bu güzel yazınızla onu köpeğin bi tarafına bulayıp çıkartmış, duygularımıza tercüman olmuşşunuz.. memleketine, milletine, millet inançlarına hönkürmek onlarda moda.. sanıyorki boyu bi karış büyüyecek.. onlar unutuyorlarki bayrağı, ezanı, memleket ve millet namusu için şehadete yürüyecek milyonlar var.. densizlik etmiş bebe..

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 29 Aralık 2016 17:23 işte böyle densiz aklıevvel bebeleri meclise sokabilmek için 18 yaş yasası geliyor anayasa ile. kim nasıl açıklayacak bu 18 yaş muhabbetini. bu devlet bu kadar mı. nedir yahu 18 yaş nedir 600 vekil, insafsız vicdansız utanmaz arlanmazlar.

    CEVAP YAZ 14 18
  • Misafir 26 Aralık 2016 19:08 bu ve bunun gibiler bir gün ölecekler-geberecekler. işte ozaman hangi camide hangi hoca bu densizlere helallik isteyecek. ben bu günden hakkımı helal etmiyorum. bunlar camii avlusuna dahi sokulmamalı her ne sepep olursa olsun.

    CEVAP YAZ 7 7
  • Metin Tetik 04 Aralık 2016 15:28 tankın önüne atıp sonrada PKK şehidinden fazla tazminat ödemesi size bir şey anlatmıyor mu? Siz bayan Kübra; silahsız evladınızı tankın önüne atar mıydınız? Tepki gösteren sanatçıya sarfettiğiniz "zavallı" sözcüğü maksadını aşmıştır. DEmokrasi darbesi reklamından fazla etkilenmişe benziyorsunuz.

    CEVAP YAZ 29 12
  • Metin Tetik 04 Aralık 2016 15:23 ....tankların önüne atma çabası idi. Siz evladınızı silahsız tankın önüne atar mıydınız? Din insanın en zayıf yeridir. 1960 ihtilalinde üniversite 3'de idim. İhtilalin ne olduğunu bilirim. Siz bilmezsiniz. En gaddar ihtilalci bile halka sokağa çıkın demez. Aksine sivil zarar görmesin diye sokağa çıkma yasağı koyar.

    CEVAP YAZ 10 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro