Osman Baydemir'e 'Kürdistan' cezası! Meclis tarihinde ilk...

Meclis kürsüsünde "Kürdistan" dediği için 2 gün Meclis'ten çıkarma cezası alan Osman Baydemir'e para cezası da verildiği ortaya çıktı. Baydemir, maaşının sadece 3'te birini alabildi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Osman Baydemir'e 'Kürdistan' cezası! Meclis tarihinde ilk... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Misafir 16 Ocak 2018 11:48 Kürtlerde vergi odemeyi redetsinler...

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet 16 Ocak 2018 11:21 vatanı kürdistansa maaş kesmekle olmaz sınır dışı edin gitsin kurdistanına.memleketimin maaşı bunlara haram olsun

    CEVAP YAZ 0 2
  • Ali 16 Ocak 2018 11:07 Diyarbakır a gidip, "kürdistana selam getirdim" diyen reisi cumhurun maaşı da mı kesilmiş? yoksa ona serbest mi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 16 Ocak 2018 10:56 erdoğan da demişti ama bizde hukuk maskaralıktır değil mi...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Ocak 2018 10:44 Biri cikar Ataturk e hakaret eder,biri cikar kurdistan der.Bunlarin hepsinin kokune kibrit suyu dokmek sart oldu.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Farabi 16 Ocak 2018 10:38 Misafir.Zaten her Turk vatandasi Turkiye lidir.Ammaaaaa,Turkluk baska,kurdluk baska.Anadinni.Niye ermenistanli,yunanistanli demiyorlar? Amma,Hollandali diyorlar,.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Ocak 2018 10:19 Bu çatı, Kürt’ün ve Türk’ün ortak çatısı olsun, baydemir haklı sorun Kürt'lük ve Türk'lük saçmalığı, Türk'lüğü ve Kürt'lüğü bırakıp Türkiye'liyim desek daha doğru olur.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 16 Ocak 2018 10:15 Neden yorumu yayınlamıyorsunuz yanlı habercilik

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Ocak 2018 09:59 1/3 maaşı neden veriliyor? hainliğe devam edebilsin diye mi????

    CEVAP YAZ 3 12
  • Misafir 16 Ocak 2018 09:59 beraber yürümüştünüz açılım yollarında... başkanlığa kadar böyle yalandan numaraya devam sonra yine açılım ihaneti...

    CEVAP YAZ 2 2
  • MİSAFİR 16 Ocak 2018 09:58 O HAL DEVAMLI HALE GETİRİLSİN SEÇİM BARAJI YÜZDE ONBEŞE ÇIKARILSIN VE CHP KAPATILSIN .TÜRKİYEYE SALDIRANLARI İÇİMİZDEN SÖKÜP ATMADAN BU ÜLKEYE HUZUR GELMEZ DEMOKRASİ FİLAN DALGA DÜMENDİR UYANIN ARTIK

    CEVAP YAZ 3 4
  • rabia 16 Ocak 2018 09:53 iyice azıttın sen haspa...arayan belasınıda bulur mevlasınıda.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Battalgazi 16 Ocak 2018 09:35 Aklım almıyor idam edilmesi gereken adama bide maaş veriyorlar.

    CEVAP YAZ 4 7
  • beyler beyi 16 Ocak 2018 09:22 bu memleket vatan hainlerine maaş bile veriyor.zehri zıkkım olsun damarlarından çıksın

    CEVAP YAZ 1 35
  • memet 16 Ocak 2018 09:17 çok güldüm.adam resmen devleti bölmek için konuşuyor.şu yüce meclisin verdiği cezaya bak.

    CEVAP YAZ 36 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro