Onların Süpermen’i varsa bizim Mesut’umuz var…

En akıllımızı bile kendine meddah eyledikten sonra seni kim tutar…

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Onların Süpermen’i varsa bizim Mesut’umuz var… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • bahadır 28 Temmuz 2018 23:05 Hele şükür aklı başında bir yazı..! Aynı düşüncelerimi her siteye yorum yazmaya çalıştım ve noktasına kadar katıldığım meseleyi köşenize taşıdığınız için saygılar sunarım..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 26 Temmuz 2018 12:00 Evet, bizden bir cacık olmaz.....Mesut Özil Almanlara "siz ırkçısınız, ırkçı olduğunuz için ırkçı futbolcuların bana iyi pas vermediklerini görmediniz" diyor.....Mesut Özil için ise Almanlar "sen bizim alt yapı sayesinde bu seviyeyi yakaladın, nankörlük yapma" demek istiyor.....Şimdi Türkiye'ye dönelim..... Kim olduğu belli biri minareler süngü, kubbeler miğfer, camiler kışlamız, müminler asker diyerek ilk önce insanları böldü ve kendi gibi düşünen insanların oylarını alarak muradına erdi..... Onun bu sözlerini alkışlayan biri ise, Türkün Türk'ten başka dostu yok diyor..... Gülermisin ağlarmısın..... Hem Türk milletini kamplara bölen birine oy vereceksin hemde birbirine düşman edilen bir milletin birbirine dost kaldığına inanacaksın..... Asıl gerçek ise, Türkün hiç dostu kalmadığıdır.

    CEVAP YAZ 1 0
  • necip millet 26 Temmuz 2018 11:25 ilk defa dini söylem olmadan din dersi vermeden yazı yazmış, hiçde fena omamış hocam..Devam, eski tip yazıların zaten kabak tadı vermeye başlamıştı.Birazda necip millet zart zurt deyip boş övünenlere çak iyi gelir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • aklını başına al 26 Temmuz 2018 09:42 biz den bir cacık olmaz derken herhalde kendin gibi atatürk ve laik devlet düşmanlarını kastediyorsun ki biz zaten bunu sana yıllardır söylüyoruz evet siz den bir cacık olmaz

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro