Olay iddia: FETÖ, Elif Şafak'tan mı ilham aldı?

Sabah Gazetesi yazarı Ferhat Ünlü, FETÖ’nün kara para akladığı iddia edilen “Pinhan” adlı restoranın isminin Elif Şafak’ın romanıyla olan bağlantısını ele aldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Olay iddia: FETÖ, Elif Şafak'tan mı ilham aldı? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • temiz kagit 19 Mart 2017 19:33 kim verecek bunca zulmün hesabini,azicik inanciniz varda vicdan tasiyorsaniz uyuyamiyor olmaniz gerek...

    CEVAP YAZ 0 0
  • temiz kagit 19 Mart 2017 19:32 paranoya da son perde...kimse bana bisey olmaz demesin,,,,,

    CEVAP YAZ 0 1
  • temiz kagit 19 Mart 2017 19:32 ülkede camur atilmadik tek insan var onlarda zaten kendi camur....camura camur atmak....

    CEVAP YAZ 0 1
  • AMMA TUHAF 19 Mart 2017 18:55 ŞİMDİ DE ELİF ŞAFAK MI HEDEFTE ANLAMADIM,EŞİ FETÖ ÜYESİMİYMİŞ ONUDA ANLAMADIM,YANİ HERKEZİN İSTEYECEĞİ GİBİ ANLAYABİLECEĞİ ŞEKİLDE YAZILMIŞ BU HABER.YANILTICI VE KIŞKIRTICI OLMUŞ.TÜRKİYEDE HALEN NE FETÖCÜLER VAR HER GÜN EKRANDALAR.

    CEVAP YAZ 1 1
  • misafir 19 Mart 2017 18:55 600 milyon euro nedir ya? işte bu sebeplerden sağda solda ağlaşan khk mağdurlarıyız diyenlere hiç acımıyorum bu işlerde sizin de suçunuz var.

    CEVAP YAZ 0 3
  • ümmeti partisi ak parti 19 Mart 2017 17:20 doğru demiş süleyman efendi. ümmetin derdi ile dertlenen kim ? chp mi ???? islam müslüman kelimelerini duyunca tüyleri diken diken olanlarmı ümmeti dert edecek ! bu topraklardan dini kazımaya uğraşan chp mi ümmetin partisi olacaktı ! evet ak parti ümmetin partisidir. müslümanın derdi ile dertlenmeyen müslüman değildir ' demiş peygamber. ümmet kurtuluşu erdoğanda görüyor ! buna arap halkları bile dahil. erdoğan müslüman devletlerde parti kurup aday olsa tek başına iktidar olur. yüzde 50 den fazla oy alacak tek parti olur.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 19 Mart 2017 16:10 Süleyman Efendi (Süleyman Hilmi Tunahan) cemaati AKP ümmetin partisidir dedi!

    CEVAP YAZ 1 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro