Okul servis ücretlerine zam geldi! İzmir rekor kırdı...

Yeni eğitim öğretim yılının başlamasına günler kala okul servis ücretleri açıklandı. Son dakika bilgisine göre, okul servis ücretleri İstanbul'da yüzde 12, Ankara'da yüzde 13, İzmir'de ise yüzde 29 zamlandı...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Okul servis ücretlerine zam geldi! İzmir rekor kırdı... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 07 Eylül 2018 12:36 her şeye zam yapıldı hiç beyenmediğimiz gürcü parası bile bizi ikibuçuğa katladı ama istfa eden bir yürekli başkan yada bakan bile yok acaba benmi işledim bu suçları

    CEVAP YAZ 0 1
  • anlayana 07 Eylül 2018 10:35 mazottan yakınıyorlar ama öğrencinin günlük mazot masrafı 10 kuruşun altında ha enflasyon yüksek oda artacak artmalı da o ayrı bahane sabit ve saçma

    CEVAP YAZ 0 0
  • hakan 07 Eylül 2018 09:59 minübüsle ayda 80 lira...yılda 800 lira yapar.servisçide 1100 lira istiyor..300 lira için minübüse değmez....servise devam.evin kapısından alıyor kapıda bırakıyor en azından

    CEVAP YAZ 0 0
  • Etumoz 07 Eylül 2018 09:38 Geçen sene 260tl idi. Şimdi 2 çocuk gönderincez.😟

    CEVAP YAZ 0 0
  • servisçi 07 Eylül 2018 09:18 zamlar gayet normal...arabalar suyla çalışmıyor.+ vergi+soför ücreti+yakıt.tayyip mazotu 1lira yapsın enflasyonda %2 olsun...söz bedava taşıyacağız.

    CEVAP YAZ 3 3
  • salih kara 07 Eylül 2018 09:17 Tepki yok demek ki herkes halinden memnun...

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro