Numan Kurtulmuş, ABD'ye karşı alınacak tedbirleri açıkladı

ABD'den Türkiye'ye karşı ekonomik bir saldırı olduğuna dikkat çeken AK Parti Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş, ABD'ye karşı atılacak adımları '4 alanlı plan' şeklinde açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Numan Kurtulmuş, ABD'ye karşı alınacak tedbirleri açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Can 22 Ağustos 2018 09:55 Peki bütün bu lafı her yere niteliksiz yandaş doldurarak mi yapacaksınız?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 22 Ağustos 2018 09:22 Uretmeliyiz !!! Uretmeliyiz!!! Uretmeliyiz!

    CEVAP YAZ 0 3
  • Abd üsleri ne olacak? 22 Ağustos 2018 09:15 En somut tepki Kürecik ve İncirlik gibi üslerin durumunun masaya yatırılmasıdır. Gerisi fasa fiso...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Kemal 22 Ağustos 2018 08:34 Bence ilk önce devlettın içinden hırsızları temizlemeli Türkiye kimseye muhtaç olmadan yoluna devam eder

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 22 Ağustos 2018 01:13 GB ilişkileri diplomatik ve stratejik ortaklık,EU ile önemli partner ve güvenilir ortak,USA ile her an her şey yapabilen yol arkadaşı,Rusya İran Sürye İsrael komşu zor günde yanında yoldaş,dünya ile Evrensel Partner

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 22 Ağustos 2018 01:09 Aç kalıırız her türlü eziyeti görürüz Yeterki katil amerikaya teslim olmayın

    CEVAP YAZ 2 1
  • 22 Ağustos 2018 00:04 ✋.. . Kuzey Kore Devlet Başkanı Kim Jong Un , ve Tek Adam Erdoğan ...Dünyanın gündeminden düşmüyor! ✋

    CEVAP YAZ 0 0
  • Emin Can 21 Ağustos 2018 23:53 Bence çok iyi bir plan,umarım eksiksiz uygulanır sayın bakanım!!

    CEVAP YAZ 4 11
  • Misafir 21 Ağustos 2018 23:43 Çin Rusya ve Iran ile ilişkiler abd yaptırımına sebep olur.

    CEVAP YAZ 13 0
  • Recep 21 Ağustos 2018 23:24 Artık açık açık PKK ve FETÖ'yü destekleyen ABD'nin nihai hedefi Türkiyeyi bölmek. PKK=YPG=PYD'ye 5 bin tır silah vermesi, 75 bin kişilik PKK ordusu kurmaktan bahsetmesi bunlar tesadüf değil. Meşhur 2 ABD bankası ile Türkiyeye 10 Ağustosta yaptığı ekonomik darbe ve dolar manipülasyonu bunun tuzu biberi oldu. ABD bizim ne dostumuz ne de müttefikimiz.

    CEVAP YAZ 3 19
  • Misafir 21 Ağustos 2018 23:30 Sana Ne Suriye Halklarından!... Haddini bilmez!

    9 2
  • Misafir 21 Ağustos 2018 23:21 çin ile ilişkiler bu hususda çok önemli

    CEVAP YAZ 3 18

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro