Nihat Doğan instagrama video koydu : Eyy Kanal D ulan sizi...

Nihat Doğan 11 ve 17 yaşındaki kız çocuklarını alıkoyduğu iddiaları sonrasında Beyaz TV ekranlarından çekilirken instagram hesabından medyaya saydırdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Nihat Doğan instagrama video koydu : Eyy Kanal D ulan sizi... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:07 Rezil adam rezil adam rezil adam rezil adam

    CEVAP YAZ 2 13
  • mniksek 12 Eylül 2018 14:27 BEN KALTEL MEDYASININ MANŞETİYLE GELMEDİM DİYORSUN, BUZGİBİ ONLARIN MANŞETİYLE GELDİN, BİR ZAMANLAR SEDA SAYANLA TELEVOLELERDE ÇILGINLIK KOMAYIP YAPIYORDUN, SEN O ÇOCUKLARLI EVDE NİYE TUTUYORDUN DÜZGÜNCE ONU AÇIKLA İKNA OLALIM, KARTEL MEDYA MANŞETİ İLE BEYAZ TV DEKİ PROGRAMINA GELMEMİŞİN...

    CEVAP YAZ 4 12
  • k.k.k 12 Eylül 2018 14:27 Rezil utanmaz herif halen çıkmış konuşuyor. Bu çocukları 2-3 defa evlerine çağırmış, para vermiş bir de. Sen kocaman adamsın ulaan, evine çağırıyorsun bu çocukları ! Dışarda ailesinle konuş, yardımcı olurum de. Pis sapppık. Şikayetçi olsun ailesi çocukların.

    CEVAP YAZ 0 11
  • vatandaş 12 Eylül 2018 14:18 Bana sanki bu açıklama bir siyasetçinin konuşmasından "kopyala yapıştır" gibi geldi nedense :)) Eee bu laflar ülkemizde çok iyi satar, alıcısı çoktur vesselam..

    CEVAP YAZ 2 10
  • Kamil 12 Eylül 2018 14:12 suçluluk psikoloji ile hem saldırıyor hemde kendini savunmaya çalışıyor.Kendini sorgulaması gerekir.O çocukları evinde değil bir başka umuma açık yerde karşılayabilirdi.Bu şekilde sorun olmazdı.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Kemal 12 Eylül 2018 14:10 sen sarkicisimin, mafya babasimisin, ne bu polat alemdar agizlari ?

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:08 Cok gereksiz biri ...tvlerde olmasi zaten sacmalikti..prim vermeyin izlemeyin boyle hos tipleri

    CEVAP YAZ 0 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro