Nedim Şener'den bomba cemaat açıklamaları

Ergenekon davasında tutuklanan ve bir yıl Silivri'de kalan Nedim Şener, Cemaat'e yönelik operasyonların birbirini takip ettiği günlerde "İntikam peşinde değilim" diyor. İşte Şener'in birbirinden dikkat çekici açıklamaları...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Nedim Şener'den bomba cemaat açıklamaları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • mertt 06 Nisan 2016 18:53 nedim şener can dündarla arasındaki bağ nedeniyle böyle konuşuyor. aradaki bağ sadece dostluk mudur yoksa maddi bir bağ var mı bilmiyorum. can dündarın nereye hizmet ettiğini öğrenmek isteyen 2010da sırrı sakıkla yaptığı söyleşiye baksın veya imralı tutanaklarında can dündarla aponun sırrı süreyya üzerinden muahbbetine baksın. nedim bütün bunları görmeyip gazetecilikle canı aklamaya çalışıyorsa nedim de artık şüpheli oluyor tarafımca

    CEVAP YAZ 0 4
  • Yaşar Usluer 06 Nisan 2016 17:04 Sayın Şener, “Kitap yazan Adam Yavuz Arslan’ı, Nazlı Ilıcak’ı gazeteci diye kimse bana yutturamaz.” Diyor. İyi de Dink’e gazeteci deyip, Ilcak’ı gazeteci saymazsanız, bu Ilıcak’a hakarettir. Şener, daha gazeteciliğin “G”sini bilmezken Ilıcak, gazetecilikten içerde yatıyordu. Kendi yazdığı eşinin gazetesi (Tercüman) sıkıyönetimce kapatılmıştı. Şimdi bu ılıcak gazeteci değil, mahalli gazete bile sayılmayan, Dink 2 sayfa gazetecik çıkardığı için “gazeteci” öylemi?! “İntikamcı/kinci” olmadığını söyleyen Şener’in bal gibi kindarlığıdır bu!?

    CEVAP YAZ 1 3
  • mehmet 06 Nisan 2016 16:35 nedim şener tetikçi değil gazetecidir.tetikçi gazeteciler kaçacak in arıyor şimdi.

    CEVAP YAZ 1 1
  • farruh 06 Nisan 2016 14:31 intikam peşinde değilmiş, sevsinler seni! Daha ne yapacan ki? Erdoğanın pisliklerinden dolayı Ergenekoncularla anlaştı ve hepsini hapisten kurtardı. Kendi destekleyen ve ülkeye dempkrasi getireceğine inanan herkesi arkadan vurdu. Ve şu an Ergenekoncular, ulusalcılar ve Erdoğan tayfası kolkola. Ülkeyi getirdiğiniz durum ortada.

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 06 Nisan 2016 23:58 vallahi siz akıllanmazsınız

    0 0
  • mustafa 06 Nisan 2016 13:28 Bu Nedim'de insaflılık,dürüstlük hissediliyor.Adamı bir türlü başından beri bir Ahmet Şık'la aynı kefeye koyamadım baştan beri.Can kardeş ise bie yandan malı götürüyo bir yandan meşhur oluyor.Ne ala işte.Hapiste yatmak.Hele bu devirde ca gibilerin şartlarında ben hazırım.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Vatan 06 Nisan 2016 12:02 Aman da ne kadar insancılmış Nedim Şener. intikam peşinde değilmiş. Ne yüce insan.

    CEVAP YAZ 3 4
  • osman 06 Nisan 2016 11:02 Nedim Şener'in nasıl bir tiyniyete sahip olduğunu gördük... AKP iktidarı saha önce hiç olmadığı kadar FAŞİZAN uygulamalar yaptığı dönemde onu destekledi ve nasıl bir FAŞİST olduğunu ispatladı...

    CEVAP YAZ 3 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro