Namuslu insanları hırsız yapmak

Milletin parasıyla millete hizmet etmeyi lütuf sanan.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Namuslu insanları hırsız yapmak yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • şükrü srvinç 21 Ekim 2018 14:34 Bu güzel yazınız için sizi canı gönülden kutluyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • zmc 16 Ekim 2018 19:44 duyarlı sağduyulu bir yazı oldukça beğendim. bu hakikatler daha çok dillendirilmeli.

    CEVAP YAZ 0 1
  • mevhibe inal 03 Ekim 2018 10:43 Denetimsiz kalınca HIRSIZ oluyorsa orada AHLAK sorununun büyüğü var demektir. Neden ibadet ediyoruz? İbadetler nefsi terbiye etmek için değil mi?!

    CEVAP YAZ 0 2
  • ölçek aynı 13 Eylül 2018 10:40 Bi ülke düşün.Yöneticiler halkın parasıyla yol yapsın,köprü yapsın,su altı tünel yapsın sonra çıkıp tüm bunlara halka hizmet desin. Milyonlarca lirayı betona asfalta bıraksın,buna türbine oynayan denmez de ne denir?

    CEVAP YAZ 0 4
  • Mehmet Baklan 11 Eylül 2018 22:55 ''Kısacası bu ülkenin ticaret sorunu değil,ahlak sorunu var.'' Bu tesbit'inizin altına imza atarım.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 06 Eylül 2018 14:28 Artık yavaş yavaş gerçekleri yazmaya başladınız, bravo!Artık yalakalık dönemi bitsin ve sadece doğrular yazılsın

    CEVAP YAZ 1 3
  • Erol Baron 01 Eylül 2018 13:53 Durum gerçekten vahim..... İnşallah bu güzel yazınız bazı vurdum duymazları uyandırır Sn yazar.

    CEVAP YAZ 1 14
  • zorbay 01 Eylül 2018 10:15 Abdullah bey, Nefis bir yazı.İstifade ettik.Teşekkürler.

    CEVAP YAZ 1 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro