Müslüman olmak suç mu?

Müslüman olmanın suç olduğu bir zaman dilimine hızla gidiyor muyuz sizce?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Müslüman olmak suç mu? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 17:28 müslüman gibi yaşayan kaç müslüman var ki? Peygamber hadisidir: Eğer bir kişi yaşantısı ile diğerlerine örnek olmuyorsa, imanını sorgulasın"

    CEVAP YAZ 1 1
  • okuyan 11 Eylül 2018 12:27 Bu senin bahsettiğin Müslüman nerede çok merak ettim. O bahse konu olan katil kişi zaten şeytan onu anladık o görevini yaptı. Bundan sonrası kolluk kuvvetleri ve adaletin görevi. Ama bu ülkede şöyle bir 20 yıl geriye git 20 yılda Müslüman maskesi ile ne münafıklıklar yapıldı onu hiç sorguladın mı? Müslüman maskesi ile yapılan haksızlıkların rantçılığın adam kayırmaların hangi boyutlarda olduğunu elini vicdanına koyup hiç düşündün mü? Evet, olay çok acı bu toplum bu hale nasıl geldi. Biz 20 yıl önce yapılanları eleştirirken bugün o günleri mumla arar hale geldik sahi biz bu hale nasıl düştük ve bunun suçlusu kim? Bir şey daha N. Fazıl bugün mezardan kalkıp gelse şu manzarayı görse şu İslamcı diye geçinen dalkavukları görse acaba ne derdi samimi olarak lütfen bir daha düşün!..

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 03:18 İflas Bedelini biz ödeyeceğiz....Müslüman olmak suç ......Saray’da yerli malı yok!___________Döşenen yeşil mermerlerin Hindistan’dan ithal edildiği anlaşıldı. Mermerlerin alındığı firmanın ismi ise Rishab Marbles…

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 10 Eylül 2018 17:31 Müslümanların çoğu Allah’tan çok ‘cemaatlerine’ inanıyor ................... İnanç duyguları kuvvetlidir, öldürmeye kadar. İnancın kuvvetini öldürmeye varacak bir yere taşıyan kimler, bu inancı öldürmeye varmadan durduracak kimlerdir?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Müslüman olmak 10 Eylül 2018 17:21 Müslüman olmak suç mu değil mi?... Bir Bakalım!... Müslüman “Papaz yaptı” diyor… Hâlâ “Amerika hücuma kalktı” diyor…........... Sorgulamıyor, kafa yormuyor, tepki duymuyor, hesap sormuyor… Başka yanıt bulamadığında ise “Rabbimiz bizi imtihan ediyor” deyip seviniyor bile….....

    CEVAP YAZ 0 2
  • adısoyadı 10 Eylül 2018 16:44 Daha bilmiyor musun? Zaten suç. Şimdi iyice güçlendiler ve müslümanlara alenen saldırmaya başladılar, hepsi bu. Müslümanlar var olmak savaşı vermek durumunda şu anda. Müslüman=terörist algısı iyice oturmuş durumda. Batı her kime terörist derse düşünmeden onun üzerine çullanıyoruz. Ve sonuç bu!

    CEVAP YAZ 3 0
  • Farabi 10 Eylül 2018 15:50 Musluman olmamak suctur aslinda.Gavurluk suctur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 15:50 Suriye'deki Müslümanlara her gün yüzlerce saldırı var. Saldıranlar da kendilerine "cihatçı" demekteler ve Müslüman olduklarını iddia etmekteler..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Haberci 10 Eylül 2018 11:49 Yazarın Malezya Uluslararası İslam Medresesinde şeriat eğitimi rahle-i tedrisinden geçtiği hiç unutulmamalı ..

    CEVAP YAZ 0 4
  • aslnn 10 Eylül 2018 10:18 sözde değil özde müslüman olmadıkça toplum giderek bozuluyor malesef

    CEVAP YAZ 0 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro