Muharrem İnce'nin sesini kim kıstı?

Muharrem İnce'nin ses kısıklığı gibi bir sorun yaşadığı bana pek inandırıcı gelmedi. Zira, 24 Haziran'a daha 33 gün var. Bir kaç mitingle CHP'nin Cumhurbaşkanı adayının sesi şimdiden kısılacaksa, vay ki ne vay!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Muharrem İnce'nin sesini kim kıstı? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • misafir 01 Haziran 2018 10:13 bu haber hala ısıtılıp okuyucunun gözü önünde olsun diyorlar ise bu iş bitmiştir güle güle tamam

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 22 Mayıs 2018 14:59 Biraz vicdanin varsa, ulke gerceklerini yazarsiniz artik. Ulke batmis, doviz almis basini gidiyor, tl ful olmus ama siz hala ses kisma yok su yok bu diye algi yonetimi yapiyorsun. Ekonomik ne onlem alacaklarsa onlari gundeme getirsen. yeterrrrrr

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 22 Mayıs 2018 23:38 Türkiye nin sorunları herzaman vardı ve var olacaktır. yeterki vatanımız ve dinimiz ,kimliğimiz tehlikede olmasın

    0 1
  • cafer yılmaz 21 Mayıs 2018 21:02 barış yarkadaş ve eren erdeme methiyeler düzerek ,çok üzülmüşsün.!?

    CEVAP YAZ 0 5
  • Emekli Memur 21 Mayıs 2018 18:22 Neden Baskın seçim Türkiye zorlu bir sürece girdi......... Ekonomik iflasa gidiyor!........... O halde… Böyle bir zamanda bu başkanlık seçimi neden halka dayatıldı?

    CEVAP YAZ 0 4
  • ali 21 Mayıs 2018 18:21 Muharremi bırak Ekonomiyi nasıl batırdığınızı yaz Muharremi bırak durdurulamayan doların yükselişini yaz Muharremi bırak memleketi nereye getirdiğinizi yaz yazabilirsen tabi

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 21 Mayıs 2018 18:11 Bir yanda IŞİD terörü, diğer yanda ağır bir ekonomik kriz var...O halde, başkanlık sistemiyle “güçlü devlet” nasıl yapılacak? Erdoğan bu amaçla bugün neyi yapamıyor da, yarın onu yapabilecek?

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 21 Mayıs 2018 17:19 taraflı bir yazar olarak dikkat edin bizler sizleri okuyor ve yapılan yorumlara ve beğenilere göre sizleri tartabiliyoruz.... görünen o ki cumhur ittifakı çöküşte ve millet ittifakı da hızla yükseliyor ......bence yazılarınızı biraz daha hırçınlaştırın ki ne olacağı daha net olsun......Allah sizden razı olsun yazılarınıza yapılan yorumlar ile millet ittifakının yükseldiğini görebiliyoruz yoksa o çakma anketlere kanacak millet.

    CEVAP YAZ 1 7
  • devrim özder 21 Mayıs 2018 16:36 hadi bey, siz baya tutuşmuşsunuz. eeee yandaş olmak kolay değil

    CEVAP YAZ 1 7
  • zeki 21 Mayıs 2018 15:21 "Eren Erdem" ve "doğru düzgün siyaset" sözcüklerini nasıl bir araya getirebildiniz?

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 21 Mayıs 2018 15:03 Muharrem İncenin sesi kısılmadı .Çok merak ediyorsan Halk TV yi aç Bartındaki konuşmasını izleyebilirsin. Muharrem incenin sesini yaptığı mitingleri yayınlamayan yandaş medya kısabilir kısıyorda.

    CEVAP YAZ 1 7
  • ecemnur 21 Mayıs 2018 13:43 Erdoğanın sesinin kısıldığı ve kısık sesini işleyerek sese çeviren özel bir yazılımla sesinin duyurlduğu zamanları biliriz telaş yapmayın..

    CEVAP YAZ 4 9
  • Misafir 21 Mayıs 2018 15:37 sizde o yazılımı yapın elinizi tutan mı var eee nasılsa kazanamıyacak uğraşmaya masrafa gerek yok diyorsanız ...

    3 0
  • doğrucu 21 Mayıs 2018 12:23 akp de 200 vekilin listelerde olmayacağından bahsediliyor.. bu vekillerin neden listede yer almadığını da yazarsın artık...

    CEVAP YAZ 3 13
  • Misafir 21 Mayıs 2018 13:55 3.cü dönem diye birsey var canim ögrende gel

    4 2
  • Misafir 21 Mayıs 2018 12:17 KİM OLACAK SORMANIZ HATA KK KISTI TABİ SONUÇTA BU BİR TASFİYE HAREKETİ

    CEVAP YAZ 1 4
  • höööööögggg 21 Mayıs 2018 12:12 ya yazar arkadaş sen kıstın ne cabuk unutun

    CEVAP YAZ 0 6
  • TACETTİN 21 Mayıs 2018 11:57 VALLA HOCAM HİÇ GEÇMİŞ OLMASIN İYİ OLMUŞ ZATEN HAİNLER TOPLULUĞUYDU

    CEVAP YAZ 13 2
  • Misafir 21 Mayıs 2018 11:40 Muharrem İnce'nin sesini kim kıstı? CEVAP HADİ KISTI BİLMEYECEK NE VAR

    CEVAP YAZ 6 3
  • mniksek 21 Mayıs 2018 11:28 CHP DE İLK DEFA OLMUYOR BU OLAYLAR, HER SEÇİMDE CHP DE LİSTE KAVGASI OLUR, BU SEFER İNCEYE AYIP ETMİŞLER BU KASITLI YAPILMIŞ, EN AZINDAN İNCEYİ DESTEKLEYEN 5 KİŞİ LİSTEYE GİRSE GENE YETERDİ AMA HEPSİNİ ÇİZMİŞLER...

    CEVAP YAZ 7 0
  • Misafir 21 Mayıs 2018 13:40 evet kavga olur.çünkü biatçı değiller.dediğim dedik tavrını kabul etmez chpliler.bir kişinin dediğinde gitmiyorlar Ak Parti gibi.

    1 5
  • Halit 21 Mayıs 2018 10:54 Bu durum sadece chp'ye özgü bir durum değil ki,tüm partiler aynı değil mi?

    CEVAP YAZ 0 19
  • Misafir 21 Mayıs 2018 10:46 Konuyu değiştirme... Mesele CHP meselesi değil ki...Bana ne CHP den,şundan bundan...Dolar 4.56 oldu haberin vardır eminim... Sen bu şartlarda "bu işi yaparız" diye iş başına gelen ama milletin ocağına kibrit suyu dökenleri hala nasıl savunabilirsin ki!

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 21 Mayıs 2018 13:04 NİYE OKADAR DERT TASA YAPIYORSUN DOLAR BORCUNMU VAR YADA SİZİN ORDA EKMEK DOLAR LA MI

    6 1
  • Misafir 21 Mayıs 2018 13:32 13.04...Ekmek,et,süt,yağ,yumurta,benzin alırken daha çok lira vereceğim için bunları daha az alabiliyorum da...Anladın mı?

    0 4
  • hahahihi 21 Mayıs 2018 10:35 listeyi hazırlayanlara boğazı yırtılana kadar küfür etmekten sesi kısılmıştır :)) benim isimlerimin üzeri nasıl çizilir diyip. cumhurbaşkanı olacak imiş yaaa , kukla cumhurbaşkanı. sen halkın değil , olsan olsan kemalin cumhurbaşkanı olursun.

    CEVAP YAZ 10 1
  • Misafir 21 Mayıs 2018 10:27 İnceden inceden ne korktunuz Muharrem İnce'den Artık oy moy yok size Haticeden Rant krallığınız devrilecek alacağınız neticeden

    CEVAP YAZ 2 16
  • Misafir 21 Mayıs 2018 10:09 mitinglerde doğal olarak kısılan ses, akp ye batmış olmalı.

    CEVAP YAZ 0 13
  • ETHEM 21 Mayıs 2018 09:56 CHP YE HALA ATATÜRKÜN PARTİSİ DEYİP OY VERECEK KESİME SÖYLENECEK BİR KELİMEYİ DÜNYA DİLLERİNDE 1 YILDIR ARAŞTIRDIM BULAMADIM.BU YÜZDEN HİÇ BİR YAZAMIYORUM TEŞEKKÜRLER....

    CEVAP YAZ 8 2
  • boş partiler 21 Mayıs 2018 09:54 halkta karşılığı olmayan adamlar bunlar. perinçek bir , bu iki , yaşar okuyan üç , abdüllatif şener dört , tencere tava satan bir adam vardı , bilmem ne başşş diye o da beş ! kılıçdaroğlu denen herif te altı. bunlar ancak birileri tarafından büyük bir partinin başına kemal gibi tepeden inme oturabilirler , başka türlü bu millet bunlara değil koltuk , oturmaları için teneke kutu bile vermez. binde 1 oy nedir lan ? samanlıkta iğne bulmak , bin kişi içinde bu partilere oy verenleri bulmaktan daha kolay.

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 21 Mayıs 2018 09:41 Siz Tebrik Ederim. Olacakları daha önce yazdıgınızda ınanılmaz gelmişti. sonra tahmınınız dogrulandı. Başarılar dılıyorum. Saygılarımla

    CEVAP YAZ 12 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro